de jongste krijgt de vtech loop duw step zebra (39,90) ze krijgt er toch niet van mee dus meer even voor de foto. de oudste weet ik nog niet wat te kopen hij komt om in het speel goed maar ik verzin vast wel wat we hebben een budget van 150 euro. samen krijgen ze de little people dieren tuin en de little people kerst stal met kerst hebben we kado's onder de boom
Onze zoon van 2 krijgt zo'n speelgoed tentje van de ikea. Dat lijkt op een kasteeltje. Die is 15,- euro dacht ik. Of het houten treinsetje van ikea. Die kost vlgs mij 10,- euro. Verder misschien nog een paar schoencadeautjes van de action en natuurlijk wat lekkers. De ene keer wat lekkers zoals chocoladeletter en de andere keer een speelgoedje. Hij is nog zo klein en ik vind dure cadeau's niet passen bij sint en of kerst. Dat hoort bij een verjaardag. Maar dat is mijn mening.
hier staan in de kast - barbie fiat 500 - 2 barbie poppen - puzzel van dora - puzzel van hello kitty - playmais - k3 pyama - verkleedjurk van minnie mouse - klok om te leren klokkijken - mega mindy cd - zaklamp (tja, mijn kind is geobserdeerd door zaklampen haha) - bord en beker om te beschilderen - knutselkist - kinder make up - fleece plaid van prinsessen - verkleedkist van 4 prinsessen jurken - loophondje - dvd bobo - grote doos met allemaal stiften en kleurpotloden - glitterlijm - advance kalender van playmobile Voor in de schoen heb ik potloodjes met een puntenslijper, speelgoed kettingen, stickers, een verassingsei met speelgoed, prinsessen parfum, een knutsel sintboot, een stempelsetje Bovenstaande kadootjes zijn wel voor zowel sint als 2x kerst
Denk dat het hier ook wat kleins word, duurdere cadeau's komen wel met zijn verjaardag. Word denk een speeltje vanaf 6 of 8 maand, zag al een leuk pluchen kegelspel van Sesamstraat, of een kiekeboe boerderij met dierengeluidjes en lichtjes etc.
Ik heb nog niks!! Zoontje wordt volgende week 1 en krijgt dan veel, ik kijk dan wat hij nog niet heeft of waar hij aanvulling van bij kan hebben. Voor dochtertje wel wat ideeƫn, maar moet nodig rondkijken en inslaan!
Ik heb voor onze zoon, die dan bijna jarig is nog niet zoveel. Tot nu toe: - groot voorleesboek, Woezel en Pip Ć” 15 euro - dvd Ć” 4 euro - wil nog een pyjama van little label kopen Ć” 22 euro, die moet ie toch nog hebben dus komt mooi uit. En dan vind ik het voor dit jaar wel goed. Hij snapt er toch nog niks van.
(eigenlijk voor kerst sinterklaas sla ik een jaartje over) zoon 2 jaar: - veel knutselspulletjes zoals, kleivormpjes, vingerverf, kleurpotlodenkoffertje (is al ingepakt en staat boven) - op afstand bestuurbaar autootje van chicco op het werk van man: diego dvd nijntje vilstiften kleurboek van opa en oma krijgt hij de luxe duplo treinset. dochter (dan 6 maanden) van opa en oma krijgt ze pratend theeserviesje van fisher price op het werk van man: aankleedpop van ons ?????? weet ik nog echt niet. ze heeft al heel veel babyspeelgoed. ik denk kleding of nieuwe oorbelletjes.
Mijn dochter is een goede maand na de sint en kerst jarig, dus we houden het dit jaar beperkt: Van ons krijgt ze: Littlest Pet Shop poppetjes Ā22,- Serveerwagen met servies Ā 17,- Vtech kassa Ā 24,99 In de schoen krijgt ze een puzzel en schrijfsetje van Rapunzel Van opa en oma krijgt ze: - Littlest Pet Shop dierenverzorghuis (of zoiets) Met kerst krijg ze ook nog het een en ander (mijn man en ik doen aan kerstcadeaus voor elkaar en dan kan ik haar uiteraard niet overslaan) En voor haar verjaardag krijgt ze de Vtech Storio.
mijn dochters van 1 en 2 krijgen gecombineerde kadootjes: een mega mindy digitale fotocamera 19 euro een houten poppenhuis incl meubels 25 euro en dan nog kleurpotloden, waterverf, iets van little people
Damien (2,5); -Kaartje voor Thomas de trein Musical - 20 euro -Kaartje voor Woezel & Pip Musical - 20 euro -Duplo-trein met heel veel extra's, - 75 euro, nieuw via MP Wordt verdeeld over Sint & kerst Jasper (7); -Kaartje voor Thomas de trein Musical - 20 euro -Knex achtbaan - 40 euro -Phineas & Ferb DS-game - 30 euro Wordt verdeeld over sint, kerst en z'n verjaardag (29 december) Verder krijgen ze allebei nog wat kleine dingetjes. Tekenspullen, klei, autootjes, zoiets.
Dochter, bijna 3 jaar: Schaartjes Nieuwe knutselspullen (blaadjes, lijm, kwastje, stickertjes) Een speelgoedhondje dat kan lopen en blaffen Een popje in een reiswiegje Een step Een magneet tekenbord Een helicoptertje wat rondvliegt als je aan een touwtje trekt Een grote trekker (is echt een plattelandsvrouwtje, die dochter van mij) Het was samen iets van 80 euro, maar het zal wel 100 euro worden, af en toe zie ik nog wat kleine dingetjes die ik nog wel leuk vind voor erbij. Voor kerst geven we altijd kleren en bijv een ketting of armbandje, dat zal over 12 jaar wel wat duurder zijn dan nu En dan is ze ook nog jarig op 3e kerstdag, dus december is een dure maand voor ons haha
Nog geen idee, de meiden zijn allebei jarig in November en worden dan al gruwelijk verwent met kado's en speelgoed. Dus het zullen een paar kleine schoen kadootjes en op pakjes avond wat kleinigheidjes. Ze komen sowieso al om van het speelgoed en zeker zo net naar de verjaardag dat ik het echt niet weet.
Voor een dochter van 3 Een babyborn pop (al gekocht) Verder wil ik nog voor haar kopen: Iets van klei Bambino loco of mini loco Een sprookjesboom of Disney muziekdoosje waar ze haar haarspeldjes in kan bewaren Van oma krijgt ze in ieder geval poppenkleren en nog iets anders maar ze weet nog niet wat Verder krijgt ze misschien nog van andere familieleden iets maar weet ook nog niet wat
jongentje 15 maanden. draaitol sesamstraat litle people koker met 3 figuurtjes litle people brandweer wagen met figuurtje litle people tractor met figuurtje en hond litle people reuzenrad met figuurtjes en nog wat andere dingetjes. kosten ong 37 euro. kerst weten we nog niet
Ik heb werkelijk waar nog geen idee! Tim is net jarig geweest en Eva is januari al jarig, dus mijn ideeen zijn wel op eigenlijk. Meestal geef ik inc schoenkado's max 50 euro per kind uit. Vind ik meer dan genoeg.
hier krijgen ze 1 iets duurder cadeau en dan nog wat kleine cadeautjes. Eline krijgt: een magische prinsessen telefoon (ze vind onze telefoon heel interessant) 20 euro. en dan nog wat haarspeldjes, haarbandjes, kleertjes, boekjes of puzzels jamie krijgt een houten parkeer garage een adventkalender van Cars paar cars autotjes ofzo misschien wat kleren of pantoffels van cars ofzo ook wij vieren nog kerst...
Onze meis krijgt in december een brusje een mooier cadeau kun je niet geven. Misschien dat we een kleinigheidje kopen voor de sint en voor de kerst maar wat weten we nog niet. Ze heeft al zoveel...
Oja, wij geven ongeveer 100 euro per kind uit voor Sint. Voor Kerst zal daar nog wat bij komen maar niet veel.