Om onze kinderen toch de Sint traditie mee te geven doen we elk jaar een paar kleine kadootjes. Meestal iets van een boekje en iets lekkers. Met kerst pakken we groots uit en de middelste is ook nog in december jarig dus die krijgt meer dan genoeg.
Lucas: loopfiets sticker/plak/kleurboek doosje stempeltjes Die laatste 2 zijn misschien ook nog wel schoencadeautjes, beetje afhankelijk van of we dat al doen dit jaar... Benjamin: Setje kleertjes Voorleesboek van Sesamstraat Dan vind ik het wel weer genoeg. Er komen ook nog cadeaus bij van mijn mans werk, van opa/oma's, oom, etc... Gelukkig hebben we nog niet zoveel speelgoed Hier dus geen enorme budgetten voor de Sint en Kerst vieren we niet met cadeautjes.
Zoon, 25 maanden - van ons: * Pyjama Elmo H&M EUR 14,95 * Boek 'De Gruffalo' EUR 12,95 * Kleurstiften en schetsblok EUR 4,99 + EUR ? - van mijn moeder: * Puzzel 'Lange Jan' EUR 17,50 - van schoonmoeder: * Prikblok met prikpen en matje EUR 5,95 * IKEA Duktig keukengerei EUR 3,49 * IKEA Duktig bestek EUR 4,99 * IKEA Duktig bakset EUR 8,99 Zoon, 8 maanden - van ons: * Pyjama EUR 6,47 * Boek 'Het grote boek van Elmer' EUR 15,00 * Muts en colsjaal H&M EUR 4,95 + EUR 2,95 - van mijn moeder: * Fun Bricks EUR 17,99 - van schoonmoeder * Rugzak Skip Hop Aap EUR 24,95 Voor jongens samen - van schoonmoeder: * IKEA Sundvik kinderstoel 2x à EUR 14,95 * IKEA Sundvik kindertafel EUR 29,95 Zelf hebben we geen budget. Idee is om de jongens drie cadeaus te geven, een boek, pyama/sjaal/muts/kleding en iets van speelgoed. Als de jongens groter zijn willen we daar een gezamenlijk cadeau aan toevoegen, namelijk een gezelschapsspel. De moeders hebben wel een budget. Mijn moeder zit er nog onder, maar ik vind het hartstikke leuk wat ze nu voor hen heeft gekocht, dus wat mij betreft hoeft er niets meer bij. Mijn schoonmoeder gaat er mogelijk nét iets overheen als ze alle cadeauwensen inwilligt. Aangezien mijn broer binnenkort zonder werk komt te zitten, hebben we afgesproken dit jaar geen cadeaus te kopen voor elkaars kindjes. Vanaf hun derde jaar mogen de kindjes mee naar het Sinterklaasfeest op het werk bij Kovu-man, dus er komen op den duur nog cadeaus bij......
Hier doen we alleen kleinigheidjes. Levi heeft voor zijn verjaardag een speeltoestel EN fiets gehad. maar die fiets is eigenlijk voor 5 dec. ( dachten nu heeft hij er nog meer aan,maar hij wil er niet op fietsen haha ) Levi is 3 en krijgt nu dit : - diego kwartet ( schoen ) 2.99 - mickey mouse en sesamstraat stempels ( schoen ) 3.99 - rumba rups ( 2.- op de kledingbeurs ) - dvd van finding Nemo ( vond ik nog in de kast ) Elin : Is nog zo klein en heeft er toch geen idee van ( 5 maanden dan ) - rumba rups ( heb er een stikker op geplakt dat het voor Levi en Elin is ) - Een activaty rammelaar/knuffel bij prenatal vandaan. 7.99 in aanbieding. Verder kopen mijn schoonmoeder en zusje ook nog wat voor ze. Zusje doet geloof ik kleding en Levi krijgt van smoeder nieuwe snowboots. Verder geen idee wat ze krijgen.
Stef gelooft niet meer in Sinterklaas en ik heb die gevraagd wat hij wil. hij wil 1 groot kado ipv kleinere kadootjes. hij krijgt een iPod touch 189,- Dat is voor Sint en kerst. Hij krijgt natuurlijk wel nog wat lekkers in zijn schoen . Tijs krijgt Klei 2 cars autootjes Stoepkrijt Een cars magneetspelletje Verder moet ik voor Tijs nog wat shoppen alleen Tijs heeft nig zoveel speelgoed wat van stef is geweest. Dus het zal niet heel veel meer gaan worden.
wat hebben sommige een giga budget zeg mijn man flipt m al als kado duurder is dan 30,- haha Voor kerst krijgt zoon van 2.5 een loopfiets (hadden we 3maanden geleden al gekocht maar was er nog te klein voor) Voor sinterklaas nog niks in gedachten, weet het echt niet. Zat aan een houten garage te denken, of een Skippy Koe (is dat leuk???) misschien een verkeerskleed al denk ik dat ie daar niks mee gaat doen. Als schoenkado een dvd van mickey mouse denk ik
mijn zoontje krijg dit van ons de tonka auto is alleen foute foto want die hij krijg is een grijze met andere banden deze heeft hij al ook een brand weer auto met geluid die staat niet op de foto zo normaal formaat auto in zijn schoen krijg hij 2 kleinere spiderman auto;tjes buiten dat krijg hij van mijn ouders ook nog cadeautjes en hij is 17 december ook jarig.
Hier krijgen de meiden samen dit houten poppenhuis op pakjesavond, in de schoentjes allebei een (zwangere)barbie en verder heb ik veel klei en knutselspulletjes, die gaan er hier hard doorheen Ze krijgen ook nog een roodkapje spel, k3 dvd en nog wat kleine dingetjes.
ik wil voor de kids graag een bilibo kopen (een blauwe en een roze, heerlijk rolbevestigend ) en een water-teken-mat. Misschien nog wat duplo erbij en klaar. Wat chocolade muntjes voor in de schoen. Of een klein speeltje (autootjes bijv)
dat daar rechts op de foto, met dat verf. dat lijkt me onwijs leuk!! Waar koop je zoiets Mijn zoon wilt dus geen verf/stickers ofzo op zn handen, of wat maar plakt of kleur heeft. dus zo'n rol lijkt me ideaal!!
echt? nou denk dat ik maar is wat beter research moet gaan doen er jammer dat ie t vies vind, want hij kan dus niet met klei spelen of stiften(ookal heb ik de wateroplosbare van de hema) stickers vind ie ook een hell, dat blijft zo plakken
Mijn zoontje van 4 krijg het grote Piratenschip van Playmobiel. Kost 50 euro en vind ik meer dan genoeg. De jongste ( dan bijna een jaar ) krijgt denk ik die olifant met die balletjes die je telkens op TV ziet, ze moeten dan de balletjes in die slurf doen.