hoi hoi, binnenkort viert mijn meisje haar 2 jarige vriendinnetjes verjaardag. de mama`s en hun kindjes zijn daarvoor uitgenodigd. de kleintjes zijn allemaal tussen de 1 en 2 jaar. ik had zelf al bedacht om met de kleintjes een cake te versieren, maar wil ook nog graag een leuke simpele meiden knutsel met ze maken. ongelofelijk nu ben ik zelf leidster op een mkd maar kan gewoon niks meisjesachtigs bedenken!! wie helpt mij!!!
Stoer hoor met 2 jarigen knutselen.... Misschien leuk; zelf een diertje / prinses oid tekenen en uitknippen en daar met kwast en lijm bolletjes gekleurde crepepapier op laten plakken?
Een 'schaap' laten plakken van watten? Wil je er verder nog iets mee doen,of alleen meegeven? Anders is het ook leuk om bijv. een shirt te hebben waar ze op kunnen tekenen ofzo...
ik heb hier eens wat leuks voorbij zien komen... je neemt wat appels en steekt er een grote sateprikker doorheen... dan een bak gesmolten chocolade en dipt de appels erin en smullen maar!! je kan er ook nog andere lekkere dingetjes overheen doen zoals gekleurde muisjes of iets anders...
en wat ik vroeger weleens deed op mn feestjes is misschien wel duf maar viel altijd in de smaak... dropveters en daar nibbits ringchips aanrijgen... en je kan leuke kussentjes kopen en die versieren met van die plakstiften.. kunnen ze zelf wat erop krassen en dan mee naar huis nemen... mijn moeder is heel handig met de naaimachine dus die maakte die kussentjes zelf en wij gingen dan aan tafel met allerlei knutseldingen en versierden het hele kussentje en na afloop mocht iedereen het meenemen...
Vingerverven ?? Wel een zooi (leuke schortjes halen ook?) , maar met wat vingerverf (eventueel zelf te maken, zodat het veilig is als ze het per ongeluk opeten, -recept vond ik hier op het forum) en dan die canvasjes van de action (3 voor 2,79 ofzo? ) .. erg leuk . En mogelijk hebben ze daar ook wel leuke schortjes voor 1 of 2 euro...