Wat geef jij extra uit per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ehhh 90 voor het sporten
    de rest af en toe maar iets extra's
    deze maand dan kadootje voor manlief zn verjaardag, kleding en babyspulletjes.
    200 extra dus..

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Geen flauw idee. Ik koop gewoon wat ik wil/zie. Ik denk dat als ik echt op ga letten en niet alles koop wat ik zie dat ik wel een paar honderd euro per maand kan besparen.

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mijn man en ik hebben ieder 250 euro zakgeld voor onszelf per maand.... voor rookwaar.... broodje in de stad.... bloemetje... kleren vor josefien.. hebbedingetjes... we tanken daar ook van... ieder dus oong 50,- , ik red het meestal net.... ik kan me niet voorstellen dat ik buiten het boodschappengeld om nog geen tientje per maand uit zou geven???? eens even denken wat ik afgelopen week heb uitgegeven.... zwemen met josefien, pakje sigaretten, nieuwe agenda gekocht, kraamkadotje voor vriendin... taart voor afscheidje op mijn werk, 5 kaarten voor cadeautje collega,s.... hyacintjes...nieuwe mascara...ehmmmmm oja nieuwe batterij in horloge laten zetten.... die 250,- is echt zo op.... gooi het nou ook niet echt over de balk.... oja en een verjaardagdskadotje voor zoontje vriendin...

gr Jose

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik denk gemiddeld zo'n €300,-/ €400,-.;)

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wat wordt eigenlijk bedoelt met extra?
    Ik zie hier dingen genoemd worden die ik gewoon van t boodschappengeld betaal. En kleding zie ik ook niet als extra. Kunt toch moeilijk in je blote kont over straat lopen:D Maar als je de 5e winterjas koopt, dan is het wel extra.

Ik vind extra iets wat niet nodig is.
    Zo kreeg ik t in mijn hoofd dat ik een electrische bakfiets wil, die dus gekocht. Niet echt iets wat je nodig hebt.
    Een mega speeltoestel voor in de tuin. Nodig? niet echt maar wel leuk.
    Mijn vriend heeft een Hamilton gekocht ($$$ horloge:$)
    a.s. weekend wordt er een vlonder in de voortent gelegd, ik zit eraan te denken een extra dubbele wandelwagen te kopen voor op de camping, scheelt een hoop gesjouw. Dat vind ik extra dingen.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ja als je het zo stelt klopt dat ook wel weer...
    kleding haal ik altijd tussendoor en als ik wat zie wat ik echt te gek vindt... extra speelgoed wat dus niet nodig is zie ik wel als extraatjes... uit eten, biosje, zwemmen... nieuw buitenspeelgoed, ohja en een loungeset voor in de tuin.. en ik ben aan het zoeken naar een nieuwe moederfiets... ook allemaal extraatjes...
    ik koop gewoon wat ik wil hebben.. zo ook met de boodschappen... met alles eigenlijk... dus de ene maand is het wat meer als de andere maand... soms denk ik wel ffe van nu even wat minder...:p

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Verschilt eigenlijk per maand...ligt er maar net aan wat ik extra koop ;)

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Als ik cadeautjes, drankjes, prulletjes voor in huis en hebbedingetjes zo even snel reken denk ik rond de 200,- maar waar blijft de rest van het geld dan vraag ik me nu af ;)

9. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    een keer een maand niks, een keer een maand 300 euro.

Deel Deze Pagina