Hier heb ik bij t kruidvat twee projectielampen met sterrenhemel gehaald. Verder heb ik nog niet veel ideeen en de oudste is ook nog jarig in dec. Mogelijk voor beide ook nog sporttenue van hun club als ze voor dec nog niet nodig zijn ivm wedstrijden anders kan dat niet zo lng wachten. Ik vind zelf een boek altijd leuk ook om te geven En verder hebben wij een overvloed aan lego maar ze vinden altijd weer leuke nieuwe dingen van lego!
Mja er zijn zo veel leuke leesboeken.. Je hebt ook een hele serie over ponykamp geloof ik.... Is dat niks?
Wij vinden het ook erg lastig. Kinderen komen om in speelgoed en spelen er eigenlijk amper mee. Ideeën tot nu toe: - wereldbol (ik twijfel tussen een gewone of tiptoy) - een Wii spel voor zoontje, - voetbalsetje van PSV, - streetdance kleren, - een schildersezel, - monopoly (junior nog leuk voor een 6jarige?) - nog iets van barbies - pyjama
Wij geven ze alle 5 een compleet nieuw huis. Na een jaar in een bouwkeet zullen ze dolblij zijn met hun nieuwe slaapkamers, de speelkamer met al hun speelgoed wat al een jaar opgeslagen staat en met alle ruimte die ze weer krijgen. Ik zou dus niet weten wat ik ze verder moet geven... Ze zeuren al jaren over een Wii, dus misschien is dat een leuk idee. Eerst maar eens verhuizen, dan zien we wel weer.
Is hier een groot succes! Qua wereldbol hebben we de lamp van bart smit, ook erg leuk. Vorig jaar hebben we een kinderatlas gegeven, ookn een aanrader
Leuk om te horen! Ik had gister nav dit topic zitten googlen op die discobollen...pagina stond nog open. Ze pakte vanochtend mijn telefoon omdat ik dat vroeg en drukte per ongeluk op internet...kwam die bol in beeld: "whooo mama dat is gaaaaf. Nou das makkelijk..we zochten nog 2 kleine cadeautjes erbij voor dr verjaardag. Dus krijgt ze die iig En die kinderatlas...zoeken ze daar dingen in op ofzo?? Wat doen ze er bij jullie mee? Die wereldbollamp had ik vroeger trouwens ook...jaaaren plezier van gehad.
Ben heel blij met dit topic, ik krijg allemaal ideeën kan ik mooi alvast een lijstje maken, want ik moet ook wat aan mijn ouders doorgeven. kinderatlas, top plan! mijn zoon vraagt vanalles over Nederland en hoe dingen er uit zien enzo, en hoeveel mensen er wonen etc. dan is zo'n atlas heel leuk denk ik. als ze dan spelenderwijs nog wat topografie meekrijgen is dat ook mooi
Spelenderwijs leert toch het beste... Wij leenden teouwens ooit een reuzengrote atlas uit de bieb. Die bleken ze op school ook te hebben en was eigenlijk bij alle kindjes wel populair. Bij mij iets minder... Ik zat op de fiets met een boek van bijna een meter hoog Maar hij was wel tof om te lezen.
De kinderatlas die wij hebben is heel spelenderwijs. Je moet de vlaggen bij de juiste landen zoeken, per werelddeel staat beschreven welke talen ze spreken, welke dieren er leven etc. En soms als er iets op het nieuws is of op school besproken pakken we hem.erbij
Misschien heeft iemand nog een tip voor mijn dochter, ik zoek iets van rond de 20-25 euro. Ze is net 5, maar loopt wel voor qua ontwikkeling (leest bijv. eind groep 3 niveau). Boekjes heb ik dus al, een smart game, een moeilijke puzzel. Maar ik zou graag nog iets willen waar ze echt mee kan spelen. Mijn zoon houdt dan weer van lego maar zij niet. Playmobil doet ze niet zoveel mee. Barbies, Frozen houdt ze ook niet van en ze is ook geen paardenmeisje... dus als iemand een tip heeft wat dan leuk zou zijn qua speelgoed, graag!
Hihi ja, dat is het probleem idd wel een beetje klinkt wat stom maar ze doet meestal dingen als lezen of op de computer of miniloco. best serieus allemaal, dus vandaar dat ik dacht, misschien iets luchtigs... zal eens kijken naar die piny pon!
ja geen idee of het wat is hoor...misschien is het wel een vreselijke tip maar het ziet er leuk uit vind ik
Ik wou zeggen loco, maar dat heb je dus al. Blijft altijd leuk. Ministeck vind ik ook altijd leuk. Is iets waarbij je wel geconcentreerd moet zijn, maar is totaal niet schoolgerelateerd. Weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd dat is.
o ja ministeck is idd ook leuk. Zo ik heb voor haar verjaardag al een heel leuk lijstje kunnen maken nav dit topic. Voor de sint weet ik ook al een en ander dat ze van ons krijgt en wat van haar verjaardagslijstje niet is gegeven blijft er ook gewoon opstaan.