Ik vind het zoooooo moeilijk! Maar de oudste wil graag een goede wereldbol ( waar de namen goed op te lezen zijn ). En ze krijgen allebei van die sterren projectoren. Verder wat Minions pyjama's, doet het altijd goed. Een paar spannende boeken voor de oudste, en wat beginnend leren lezen voor de jongste. Wordt een goedkope Sint voor ons 😂
Ik vind het ook moeilijk.... Voor zoon heb ik een hele lijst; playmobil, hot wheels, lego.... Voor dochter kom ik niet verder dan boeken, glitter tattoo's en nagelakjes Moet voor dochter echt nog even iets 'groots' bedenken. Kinderen kijken toch vooral naar de grootte van de pakjes. Ik blijf dit topic dus nog even volgen
Maf hè? Ik zag nog wel iets bij de Xenos en hoewel ik dat niet geweldig vond, was het ook niet idioot duur (18 euro) en wel groot, stevig en met een spiegel. Ze is over drie weken jarig, dus dan wil ik het hebben, ik denk dat ik die maar ga kopen.
Weet iemand of er nog zoiets bestaat als polly pocket van vroeger. Ik had dat ook in groep 3/4 en vond het geweldig.
Ze hebben bij de kruidvat nu best leuke dingen. Kristallen maken, houten spel om tafels te leren, wat lego friends setjes. Verder vooral voor de wat kleinere kinderen. Heb zelf de eerste 2 gekocht.
Ik ken ze niet, maar even plaatjes gezocht. Die vind ik inderdaad nergens, maar wel dit bijvoorbeeld: Product Informatie Polly Pocket Sparklin Pet Station | van der Doelen Speelgoed - Beregoed in speelgoed! bol.com | Polly Pocket Stunts 'n Styles Jet,Mattel | Speelgoed
ja zoiets had ik idd ook al gevonden. Ik denk juist dat ze die doosjes zo leuk had gevonden...dat je het makkelijk mee kunt nemen enz.
Dat zijn toch die mini geur poppetjes? Volgens mij had ik er vroeger een heel huis van. En soort van bakjes formaat liga-doosje.
ik heb me gisteravond erin zitten verdiepen we houden het klein met kleine kadoos oudste setje voor haaraccesoires te maken beanie boo kerstkleurboek ( doe ik keer in de schoen denk) nieuwe frozen rugzak voor school zwangere barbie ( op school krijgt ze die) paar eerste leesboekjes en dan nog klein setje lego denk ik middelste kleurboek voor kerst beanie boo handpop van een eend ook zon haar setje frozen setje met poppetjes klein poppenbadje ( voor op school als sint komt) iets van playmobil nog denk ik kleinste via facebook thomas de trein aanvulling kleiset minions beanie boo en dan nog wat erbij moet ik nog kijken van opa en oma allemaal een pyama, frozen anna en misschien nog iets van lego ofzo ik zit totaal rond de 75 80 euro voor 3 kinderen
Ik heb net voor de Sint bij de wehkamp bestelling gedaan, pakket lego passagierstrein + flexibele rails nu in aanbieding voor 88,-. Met de tien euro kortingsactie (let op: geldt volgens mij alleen vandaag, code: verrassing) kostte hij me 83,95 incl. verzenden. Mooie aanbieding volgens mij. Dit kado krijgen ze samen. Daarnaast krijgt de oudste een nieuwe rugzak, allebei een nieuwe drinkbeker, de jongste krijgt het boek Nederland (van Charlotte Dematons) en de oudste een oefenboek over rekenen. Verder krijgen ze vast nog wat kleine cadeautjes en nog cadeau's van opa, oma en tante.
Onze zoon is in december 21 mnd. We hebben voor hem een Bunzi loopfiets gekocht. https://m.bol.com/nl/p/chillafish-bunzi-loopfiets-groen/1004004012351751/ We vieren Sinterklaas met mijn schoonfamilie dit jaar. We vragen hen (als zij per se iets willen geven) iets kleins, diertjes, een boek of wat duplo stenen. Vier cadeautjes met Sinterklaas lijkt mij zat voor zo'n dreumes. Maar lastig is het wel.
Hier was dochterlief het op dr eerste sinterklaas na 1 kado wel zat Toen was ze 2 jaar en 3 maanden. Maar ze heedt uiteindelijk wel erg genoten van dr kadootjes. Alleen op de avond zelf lag ze al vroeg op bed... Niet zo erg... Wij hadden opa en oma ook nog en hebben dus lekker met zn 4tjes uitgepakt en het gezellig gemaakt. Baalden wel een beetje toen ze naar bed ging... Maar goed, het is zoals het is. Elk jaar zit er ook een pyama in de zak.. Die kan ze dan tussen het uitpakken door alvast aantrekken en als het dan bedtijd is... Ligt ze relatief snel op bed (Ipv dat je een heel moe kind nog in de pyama moet hijsen. Tandjes poetsen en snurken)
@saskia78: thanks voor de tip! Zoonlief is het enige kleinkind dus we vieren Sinterklaas voor/met hem. 's Avonds doen we zelf het dobbelspel
wij vieren het meestal al 's middags, anders zijn de kinderen zo hyper van het uitpakken dat ze toch niet kunnen slapen. Plus ze willen er natuurlijk meteen mee spelen etc. vandaar dat we het al 's middags doen. dit jaar komt dat helemaal mooi uit omdat 5 december op een zaterdag valt
Onze dochter van 6 heeft deze digigo van vtech op haar verlanglijstje staan. DigiGo Kid.Com blauw Vtech | VTech Preschool - SinQel. Ik wilde vragen of iemand ervaring hiermee heeft, maar ze zijn pas begin november verkrijgbaar. Heeft iemand van jullie kindjes dit ook op het verlanglijstje staan, ben heel benieuwd wat je er precies allemaal mee kan.