sapjes. Maar dan wel alleen de natuurlijke zonder toevoegingen cranberrysap bijvoorbeeld is hier echt favoriet Maar water is ook erg lekker.
Water, thee, halfvolle melk, vifit yoghurtdrink, verse sinaasappelsap, soms pakje roosvicee, appelsientje of halfvolle chocomel(k).
Melk, thee, water, roosvicee, KC. Mijn moeder kijkt me altijd stom aan als ik water pak voor mijn zoon. Dat is toch niet lekker? Jawel hoor Zolang je hem niet verwent met alleen maar zoet spul, is water wel lekker.
Hier wordt heel veel thee gedronken. Met melk. Meestal een groene thee met een smaakje. Vinden ze alledrie erg lekker. Verder rooscivee , soms warme choco of yoghi. De 2 oudsten vragen vaak om water.. Soms in het wekend een glaasje prik. Maar ze geven niet veel om het zoete.
als ik zie wat sommige kindjes krijgen (niet alleen hier ook maar vriendinnen en familie) dan voel ik me bijna een ontaarde moeder. hier krijgt meneer alleen maar melk, karnemelk, water, thee en 1x per dag max een klein beetje roosvicee met water.
Mijn kinderen krijgen alles behalve prik.Maar is het dan zo slecht om te geven?Ja een beetje domme vraag,maar heb er nooit opgelet of opgezocht waarom het slecht zou zijn. Ze eten voor de rest alles wat de pot schaft,ontbijten ook goed. Het zijn normale kinderen,actief en niet dik. Wie kan me vertellen waarom ik ermee zou moeten stoppen. Ze zijn gek op thee,want dan kan ik dat gewoon voor hun maken elke dag inplaats van al die pakken drinken.
Troost je, die van mij krijgt 's ochtends een beker melk en voor de rest alleen water. Arm kind ha ha.
Water, thee met een lepeltje honing, volle melk (zoon in zn fles voor slapen), sinaasappelsap (zoon 1 beker in de ochtend). Heel soms: fristi (dochter), limo of appelsap (zoon) M lust eigenlijk alleen fristi (sinds kort), water en thee. T lust alles wel. Hoe zoeter/zuurder (verse jus) hoe beter
Thije drinkt alleen melk, karnemelk, water en thee (rooibos). Een keer per dag (en soms ook niet...) krijgt hij een glaasje bio appelsap met water, of diksap. Als we ergens zijn dan krijgt hij meestal peren/appelsap, maar vandaag na een lange en koude wandeling hebben we ons laten verwennen met warme chocolademelk MET slagroom!!!! Dat koppie....geweldig; hij was zo aan het genieten met zijn slagroomsnorretje!
Melk, Water, Roosvice en Appelsap. Thee kan hij maar niet aan wennen. Zelfs niet met suiker en melk... Als we uit eten gaan mag hij ook chocomelk of fristi. Maar eigenlijk kiest hij dan ook voor appelsap.
Thee en water lust hij niet en koemelk mag hij niet. Soja melk hoef ik hem ook niet voor te zetten want laat hij mooi staan! Hier dus wicky alle smaken, taksi,roosvice,aanmaak limonade, appel en sinasappelsap soja chocomelk (lust hij dan weer wel) af en toe cars drinken (te koop bij AH)
Water, (kruiden)thee zonder suiker, zelfgemaakte yoghi, melk, karnemelk. Grootste probleem is alleen dat ze niet graag drinkt en nooit dorst heeft... Lang leve de pap/soep, wat er dus wél ingaat.
melk, Friso drinken zonder toegevoegde suikers, water, heel af en toe appelsap of sinasappelsap of diksap/roosvice. Baal dat hij geen thee lust.
Eigenlijk van alles wel. Bij de boterham 's ochtends altijd multivit drinken met een scheut water erdoor. Tussen de middag thuis melk en op school bij overblijven chocomelk. Verder tussendoor ranja, diksap of thee. Ze mag naar school voor in de kring 's ochtends een pakje drinken mee. Is meestal zo'n pakje van capri sonne (?). Soms vruchtensap, soms wicky.