Ik las dit topic en dacht ook ineens..... Heb daar helemaal niet aan gedacht!!! Nu was ik wel heel blij dat ze weg ging hoor, dus was meer daar mee bezig. Ze was wel heel aardig verder, maar ik vond het gewoon helemaal niks, iemand in huis.
die van mij was een schat! ik heb haar 2 foto's gegeven in een lijsje, daar is ze mijn dochter aan het wassen in bad en 1 waar ze haar aan het afdrogen is. Gewoon leuk als herinnering maar ook waardering, en een foto waar ze zelf ook op staat verder is ze hier verwend met eten dus ze heeft niks te klagen gehad ookal had ik niks gegeven
Wij hebben een grote bos bloemen gegeven. We waren zo blij met haar! Heb bij de kraamzorg aanvraag voor deze baby weer naar haar gevraagd
wij hadden een hele mooi boeket met hele mooie bloemen gekocht... Leek wel iets voor een bruiloft zo mooi was het... En we hadden foto's gemaak van haar en ons zoontje en die hebben we in een leuk fotolijstje gedaan 2 stuks en aan der gegeven met natuurlijk een geboortekaartje...
wij hebben onze kraamhulp een doosje merci en een iris cheque van 10 euro gegeven. en we hopen haar deze keer weer te krijgen
Ik heb mijn kraamhulp helemaal niks gegeven, vond het niet nodig. Ze heeft ons goed geholpen hoor, was er erg blij mee
Ze krijgen altijd een geboortekaartje mee. Met de oudste 2 hebben we een bloemetje gedaan en bij de laatste een zeepketting. Nu nog even gaan bedenken wat we nu gaan doen.
Hier ook niks gegeven (ze krijgen toch salaris? ). Had 2 kraamverzorgsters, beide 2 dagen, de ene 6 uur pd en de andere 4 uur pd. De rest van de tijd lag ik in het ziekenhuis. Vond het ook niet echt de moeite waard. Overigens mochten ze wel gewoon eten en drinken van ons pakken, hebben we ook nog vis en patatje voor haar gehaald etc.
Ik heb ook maar 3 dagen kraamzorg gehad! Toch heb ik heel veel aan haar gehad en leuk met haar kunnen kletsen. Ik heb er voor gezorgd dat ze een mooie bos bloemen kreeg, en dat kon ze enorm waarderen! Blijkbaar is dat dus geen gewoonte.
vorige x niks, heb haar alelen nog wle het geboortekaartje verstuurd, dat vond ze zo leuk.. Maar wist ook eigenlijk niet dat je dat kon doen zegmaar maar heel waarschijnlijk krijg ik haar nogmaals..nu wil ik wel wat geven...is een ontzettend leuk mens..
Wij hebben een doosje merci chocolaatjes gegeven... Zij was er ook heel verbaasd over...en ze vond het zelf totaal niet nodig omdat ze gewoon haar werk deed haha
Ik zie hier heel veel doosjes Merci voorbij komen Tip voor degenen die dat nog willen geven, je kunt supermakkelijk een persoonlijk wikkel maken via Wikkel Merci Chocolade maken met eigen foto en tekst - gratis op Party-Gifts Fotootje van de baby erin, en klaar Ik heb voor mijn KV vorige keer een fles wijn met etiket via dezelfde site gemaakt, dit keer wacht ik ook eerst even af wat voor type het is voor ik besluit wat ik geef...
Wij hebben haar het voorleesboek gegeven van Otje. Zij had het veel over haar kleinkinderen ( een meisjes tweeling) en was ook aan de lijn dus wij vonden het op deze manier leuk en zij ook! Ook het geboortekaartje opgestuurd, deze spaarde ze en had ze van alle jaren bewaard... Als er ooit een tweede komt bellen we haar weer!
heb bij allebei niks gegeven vond het niet nodig ze hoefde bijna niks tedoen ze deed alleen de baby in bad en mij.controleren schoonmaken hoefde niet want me man was thuis
De eerste hebben we vakantie spulletjes gegeven, wij waren haar laatste gezin voordat ze op vakantie ging. Bij de tweede hadden we een zwangere kv, dus die kreeg buiklotion, en wat andere dingetjes voor mama en kind. De derde was een huis aan het bouwen en vond onze theeglazen zo mooi, dus die heeft ze 2 of 4 gehad.... nieuw natuurlijk.
wij hebben een toppertje gehad ik was zo blij met haar dus gegeven: bos bloemen met een cadeaubon van 7,50en daarbij een foto van viktor( ik wou een leuke foto van haar en viktor maar dat had ik niet)
wij hadden ook een leuke kraamhulp.. echt een schat van een mens !! hebben haar een doos( pond) met bonbons gegevens en het geboortekaartje