normaal hier ook drama. Dit jaar best simpel, mijn vader is gek op koken en kookt graag uitgebreid voor vrienden (en zijn dochter en schoonzoon natuurlijk ) Ik zag bij de action leuke saus potjes in verschillende maten in de vorm van een braadpannetje en leuke tappas glaasjes op een schaal. Normaal is het standaard een duur luchtje, of zoiets. Maar nu was ik voor 15 euro klaar en weet zeker dat hij dit veel leuker vind
Tot nu toe een chocolade letter en een nivea aftershave. Verder echt geen idee! Hij heeft geen hobby's helaas.
Mijn vader twee jaar geleden toen zijn eerste kleinkind op komst was een boek gegeven over het fotgraferen van kinderen, dat vindt hij wel leuk. Wellicht nog een idee waar iemand iets mee kan?
Hier ook altijd een probleem. Heb een vader zonder hobby s. Computers doet hij niets mee, houd absoluut niet van lezen, uitgezonderd de donald duck en auto week Hij is totaal NIET handig dus aan gereedschap heeft hij ook niets. Moeilijk hoor.
Ook hier zit ik mijn hoofd te breken over een goed cadeau. Op zijn lijstje alleen maar kleine wensjes. Die worden dus zowiezo wel gekocht.
Een kaartje voor een cabaretiere, en mijn moeder krijgt dezelfde. Lekker samen een avondje weg. Hier betalen man, ik en broer voor cadeau, dus dat scheelt wel.
Niks Met Kerst doen we al niet aan cadeautjes en met Sinterklaas is het eigenlijk eenrichtingverkeer, mijn ouders geven de kinderen + kleinkind een aardigheidje en meestal een envelopje met inhoud en ze willen niet dat wij iets voor hun kopen..
Hier werkelijk geen idee. Spul voor computers: óf hij heeft het al, óf het is een beetje te duur (is hoognodig toe aan nieuwe PC). Gereedschappen: heeft al een hele schuur vol. Ander hobby spul is niet echt van toepassing.. Zal hier waarschijnlijk ook weer een zak Engelse drop worden ofzo, bij gebrek aan inspiratie. (voor m'n moeder weet ik ook helemaal niks trouwens)
hier hebben wij zusje zwager ik en zoonlief fotoshoot laten doen door vriendin van ons... geweldige foto's zal er eentje laten zien deze is het niet geworden maar ben zo trots op me kleine man
Een doos heerlijke chocolaatjes van welke ik weet dat mijn vader ze super graag lust. Voor mijn schoonouders word het een pixel-foto van hun drie kinderen. Leuk, origineel en verschrikkelijk veel werk (pixelhobby googlen)
Hier ook een hobby loze vader. Na hem elk jaar al sokken en zakdoeken te hebben geschonken ben ik blij dat zijn scheerapparaat het begeven heeft...
Euh, niets In belgie krijgen enkel je eigen (klein)kinderen iets van de sint. BTW: ik krijg wel nog een centje of een grote speculaas van mijn vader.
nou ik heb wat bedacht, nu nog zoeken waar ze het verkopen zo'n modelbouw vliegtuig/heli/boot moet ik nog even verzinnen en dan niet zo'n mini ding want daar heeft hij geen geduld voor en te grote handen haha maar beetje formaat, maar dan niet wat vliegt ofzo gewoon plastic iemand een idee waar je dat kan vinden ? en nu maar hopen dat ie zoiets leuk vind. totaal inspiratieloos maar nu hij met pensioen is heeft ie vrije tijd genoeg dus vond dit wel grappig
Ik geef meestal iets gezamenlijks aan mijn ouders, omdat ik anders voor mijn vader echt niks weet. Soms iets wat ze sowieso al nodig hadden en soms iets voor de leuk, bijvoorbeeld voor in huis. Dit jaar worden het denk ik twee canvassen met foto's van de kleinkinderen.
@Joanita, lieve foto. Cadeau: hier nog geen idee. Het is een wiskey liefhebber maar daarvan heeft hij inmiddels een voorraad aangelegd voor de aankomende 20 jaar. Boeken en glaasjes daarvoor heeft hij ook in overvloed. Het is een kok, maar hij heeft een hekel aan koken thuis, met kookboeken of iets in die trent maak ik hem ook niet blij. Ik denk dat het hier een hoofdstel wordt voor zijn paard, of een schilderij/beeld van een paardje. Een knutsel van de kinderen en niets lekkers.