Ow dames bedankt voor het idee, ik ga een lunch voor mijn vader en man maken. Mijn vader heeft vorige week een hartinfarct gehad en hij krijgt al genoeg van me, schoon huis, boodschappen en minimaal 2 keer per week rij ik naar het met hemnaar het ziekenhuis, dat ziekenhuis is in Zwolle en ik woon in Zwolle hij niet, dus 4x heen en weer, oppas regelen als hij vroeg moet enz enz enz nu voel ik mezelf helemaal niet fit en ziet mijn huishouden er niet uit maar ik poets wel bij hem omdat het schadelijker is voor hem om te poetsen dan voor mij. Ik had dus bedacht dat we alleen ff een bakkie gingen doen en ik ff de stofzuiger door zijn huis trok. Ow heb er zelf ook wel zin in, lekker
Mijn vader krijgt het nieuwe riskspel, hij heeft nog zo'n doos uit de jaren 80 waar de dobbelstenen niet meer te zien zijn
Ik heb voor mijn vader een fotoalbum gemaakt van onze reis naar Rome van vorig jaar. Vorig jaar heb ik hem mee uit eten genomen. Het jaar daarvoor een schilderij voor hem gemaakt. Hij vindt toch alles leuk wat hij krijgt, ik ben de enige van 5 dochters met wie hij nog contact heeft, dus dat alleen is eigenlijk al genoeg
Niks want hij wil niks met mij te maken hebben. Maar bij mijn schoonvader gaan we wel even op bezoek maar nog geen idee wat ik voor hem meeneem.
Met moederdag hebben we verteld dat ik zwanger ben met een fles Jip & Janneke Champagne. De beste man verdiend nu een fles echte champagne . En ik probeer nog een Beatles CD voor 'm te krijgen. We 'vieren' het denk ik wel een weekje later... Ik ben te ziek om 'm op te zoeken.