OW ships... valt me dop van mijn fles bleek in de wc..terwijl hij net doorspoelt....dop is weg dus... Kan dat kwaad? Offe... gaat alles nu verstopt raken... was ook nog es de boven wc... En nu zit ik ook nog es met een fles bleek zonder kinderveilige dop... Haha lekkere actie hier zeg, iemand tips?
verstopt raken zal wel mee vallen en zijn ook drollen en die zijn echt wel groter als z'n dop. verder zou ik even een zakjes met een elastickje over de opening doen zodat dat iig af gesloten is
Lol, daar heb je wel gelijk in eigenlijk, hihi, alleen iets minder hard mag ik hopen.... Ben al naar een oude fles aan het zoeken.. maar ja, das waarschijnlijk al weer netjes weggebracht Was ff een paniek ding, hihi, en ik zat op zp... dus jullie waren de pineut Sry... mag wel weer een slotje op
weet niet of een zak wel goed genoeg afsluit, je wilt niet voortdurend in de chloordampen zitten (en je kan hele rare reacties krijgen als je t in een fles met nog een restje van wat anders doet) - een fles dunne bleek kost 45 cent ofzo, zou m eigenlijk gewoon doorspoelen en een nieuwe halen...
Drollen zetten uit als ze je lichaam verlaten.. Dat kan dus ook de andere kant weer op als ze door een buisje moeten. Plus die vallen in water redelijk makkelijk uit elkaar. In ieder geval makkelijker als een dop Ben bang dat het afwachten wordt en hopen dat ALS die dop moeilijk doet het ergens is waar ze bij kunnen... liefst buiten je huis. Heb je een oud huis? Dat geeft nml door de oudere en dunnere buizen vaak meer problemen.
Ahum.. Dat wordt weer gezuiverd hoor. Alsof ons kraanwater vrij is van stoffen.. Nee hoor.. Bleek breekt bacteriën juist af. Kun je gewoon doorspoelen. Ook een hele fles. Liever door het toilet, dan in de vuilnisbak.