Wat geef jij jou (schoon)moeder met Moederdag??

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Mijn man en ik krijgen een cursus babymassage ^^ Was eigenlijk het kraamcadeautje van de vriendin van mijn vader, maar speciaal op moederdag ingepland!

Mijn moeder is overleden en voor mijn schoonmoeder doen we eigenlijk niks. Volgens mij gaan we nog wel bericht krijgen over hoe laat we langs komen :p

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voor beide plantjes. Mijn stiefmoeder een kaartje, gaan daar verder ook niet heen..

3. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    voor mijn schoonmoeder ben ik een omslagdoek aan het haken,
    mijn moeder en de stiefmoeder van mijn vriend krijgen een kussenhoes met een leuke tekst (voor opa en oma) erop..
    voor mijn stiefmoeder doen we niets.. nooit gedaan eigenlijk, vond ze onzin

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier krijgen ze een bos bloemen en neem ik ze allebei mee uiteten, doen we elk jaar.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier niks gaan er ook niet heen

me ouders vinden dat niet erg. vinden t maar iets commerciël
    schoonouders vinden t wel erg maar. hebben pech

6. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Hoofdpijn.... hahaha

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn moeder komt hier gezellig ontbijten dus een tafel vol lekkers en ik geef haar nog iets van bloemen ofzo. Waarschijnlijk neemt ze die ook voor mij mee :p

Mijn schoonmoeder weet niet/geeft niets om moederdag. We zijn over 3 weken voor 4 weken bij haar in huis dus dat is sowieso al het grootste kado wat we haar kunnen geven :)

8. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Mijn moeder krijgt eigenlijk altijd plantjes voor in de tuin! Dat is het enige wat ze kan verzinnen! Ben benieuwd of ik dit jaar iets krijg ;) mijn eerste moederdag.

9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Voor schoonmoeder een foto van de kleine op canvasdoek! :)

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dit jaar hebben we met alle kids samen besloten een gezamenlijk iets te doen.. Het wordt: parfum, iets voor in de tuin en nootjes. Ben van plan het leuk samen te zetten in een pakketje :) Oh en een kaartje erbij natuurlijk. Mijn moeder geeft niet zoveel om moederdag, maar het hoort er een beetje bij dus vergeten doen we het niet.
    Dit wordt mijn eerste moederdag.. ik krijg niks denk ik, tenzij mijn eigen moeder iets voor me heeft geregeld. Maar ach, het grootste cadeau dat ik me maar kan wensen - voor moederdag, verjaardag en alles bij elkaar - zie ik elke ochtend als ik wakker word :D
    P.S.: Misschien heel stom maar ik heb wel besloten dat als ik niks krijg ik iets voor mezelf koop. Al is het maar iets "sufs" als een mama-mok ;) Of gewoon een mooie foto maken van ons tweetjes en die inlijsten.

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Mijn stiefmoeder een blender (wil ze graag) en we gaan met zijn allen eten. Mijn schoonmoeder niets daar doen ze niet aan moederdag...

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn schoonmoeder krijgt een taart, dat wil ze graag haha en ik denk een fles port erbij.

13. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn moeder krijgt 2 kunststof kippetjes voor in de tuin. Eigenlijk doen we al jaren niet meer aan moederdag maar elk jaar kopen we toch wat voor haar.

14. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Schoonmoeder krijgt nooit wat.. telefoontje van m'n vriend als ie t niet vergeet haha.. en mijn moeder dit jaar ook niet. Ben niet van plan te gaan een keer.. hooguit een digitaal kaartje..

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Mijn moeder mept me als ik haar wat geef, ze vindt het te commerciël.. :D
    Mijn schoonmoeder krijgt altijd wel iets, maar dan maken we meestal een leuk bloemstuk voor op tafel met alle schone zusters :D

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Een bosje bloemen en we (broertje, zus en ik) nemen haar mee uit lunchen.

Schoonmoeder krijgt niets, hebben ze nooit gedaan. Maar we gaan wel altijd even langs.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dit jaar iets makkelijks
    moeder en schoonmoeder een bloempotje met handafdrukjes door mijn dochter met een plantje erin en een doosje bonbons

en ik heb al tig hints gegeven aan man dat ook IK moeder ben.
    al 2 jaar is hij het ''vergeten'' :( al is het maar een tekening, het gaat om het idee en het gevoel;)

18. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Een foto waarmee we bekend maken dat we zwanger zijn :D

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Niks. Sinds vorig jaar doe ik er niet meer aan. Commercieel gedoe en je bent de hele dag kwijt (want naar mijn moeder is ook naar zijn moeder en aan moederdag doen is ook aan vaderdag doen).
    Ik geef liever gewoon (spontaan) een keer wat leuks en we zien elkaar vaak genoeg.

Deel Deze Pagina