Wat geef jij jouw moeder voor moederdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melanie86, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mn moeder en schoonmoeder krijgen een mooie bos bloemen!

2. 4days

4days Niet meer actief

Even kijken of ik in dit topic inspiratie op kan doen. :D

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Dit weekend word voor mij een mengeling van heel veel vreugde en verdriet. Vrijdag word me dochtertje via een keizersnee geboren en vier ik dus mijn moederdag in het ziekenhuis.

Dit word dus ook de eerste moederdag zonder me eigen moeder omdat zij 6 maanden terug overleden is.

Dus ik ben superblij met me kleine meid maar ook erg verdrietig dat dit zonder mijn moeder gebeurd.
    Me vriend heeft al gezegd een moederdag ontbijtje te maken en samen met me 2 zoontjes dat mee te nemen naar t ziekenhuis en doen we daar moederdag vieren, en daarna gaan ze lekker een dagje met papa naar de dierentuin of de efteling.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb werkelijk geen idee en een kanarie heeft ze niet nodig :D.
    Denk dat ik Charlotte morgen lekker laat verven met een kwast en een canvas doek, foto's hebben ze ook al meeeeeer dan zat, elke maand nieuwe dus dat is um ook niet. Bos bloemen zal ik ook wel meenemen maar als ik héél eerlijk ben, vier ik nu moederdag het liefst met mijn eigen man en kind, gewoon MIJN moederdag... en niet op die dag ook nog naar moeder en schoonmoeder...egoïstisch eigenlijk maar zo voel ik het gewoon. Nu ben ik eindelijk moeder, moet ik nóg ergens anders moederdag vieren. Met 1 slaapje en 2 bezoekjes is de dag voorbij en heb je zelf niks gehad. Jammer vind ik dat gewoon.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Een tuinbankje...hij staat zelfs al

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dat vind ik dus ook, moederdag is iets voor moeders van kleine kindjes. En het cadeau is dan ook iets wat die kindjes zelf hebben gemaakt.
    Nu zit mijn moeder er gelukkig ook niet zo op te wachten :)

Ik heb zondag mijn moederdagcadeau al gehad, mijn zoontje is het weekend bij zijn vader dus ik mag in ieder geval wel uitslapen met moederdag.. En hij weet toch nog niks van data e.d.

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hahahah moest ookal stiekem lachen.me ma is alleen misschien wel een idee :D

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

hahahaha ging trouwens over de kanarie;)

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou weet ik nog steeds niks. :(

En mijn moeder heeft al twee vogels. :D

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ze wil de nieuwe cd van frans duijts, dus die krijgt ze :D
    en misschien dat ik soraya nog wat laat kliederen op een stukje papier, altijd leuk toch? :p

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mijn mama leeft ook niet meer en al is ze er al tien jaar niet meer, ik blijf het een moeilijke dag vinden! Ene jaar meer dan het andere jaar en ik merk dat ik er dit jaar wat meer last van heb. Ga ook niet naar de vrouw van mijn vader, ik heb maar 1 mama en daar is moederdag voor!!
    Vorig jaar hadden ze hier in Utrecht een herdenkingsbijeenkomst georganiseerd voor moeders, dat was zo prachtig! Heel emotioneel met gedichten en dergelijke en tot slot kregen we allemaal een grote witte ballon en liepen we een korte route over de begraafplaats en plaatsten de ballonnen allemaal bij een monument! Zo mooi! Kan mijn emoties altijd erg goed binnen houden, maar die dag lukte dat echt niet meer!

Was een mooie, zonnige, gedenkwaardige moederdag toen!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mooi hoor! Sterkte!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja erg mooi, sterkte! :(

Hier een beautybon

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn moederdagcadeau. Ik ben vanmiddag even de stad in gegaan, op zoek naar iets leuks. Met de gedachte, dat als ik niks leuks kon vinden ik een bladcadeau of een dinercheque zou halen. Uiteindelijk ben ik bij de cook & co geslaagd voor een moederdagset van blond-amsterdam (mijn moeder heeft daar zelf niks van, maar vind mijn spulletjes daarvan altijd erg leuk) Ik heb er zelf een leuk pakketje van gemaakt, en nog wat bonbons erin gedaan. Ziet er erg leuk uit! :D

15. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

ik geef me moeder een theepot met 4 nieuwe theeglazen van blond.. met er onder een leuk dienblad voor de zomer.haar theepot was kapotgevallen en ik hoor nu al week hehe is die mooie theepot kapot hahaha

16. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ik vind het altijd zooo dubbel...waarom alleen op deze dag, is puur commercie...
    Moederdag is voor mij, een zelfgemaakt cadeau van je kind(jes) en een lekker ontbijtje (al dan niet op bed)

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ben nog steeds wat inspiratie aan het opdoen. wil eigenlijk wel graag met mn moeder een dagje en nacht naar amsterdam. lijkt me erg leuk! maar mn schoonmoeder en stiefmoeder dan? mn schoonmoeder heb ik niet zoveel mee, maar mn stiefmoeder wel. ik ga nog even nadenken :)

PS. ik vind dat ook als je zelf kinderen hebt, je nog steeds wat voor je eigen moeder kunt doen hoor! ze blijft toch jouw moeder?! moederdag heet toch MOEDERdag en niet moedervankleinekindje(s)dag... :p

18. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

ik denk aan een leuke pyama en een leuke mok met liefste mama erop geschreven.

19. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik heb er tijden over nagedacht, maar uiteindelijk op een *kuch*ontzettend origineel*kuch* cadeau gekomen!
    Wij halen een paar lekkere flessen wijn :) Makkelijk, maar ik weet wel heel zeker dat ze het kunnen waarderen en daar gaat het tenslotte om ;)

Deel Deze Pagina