Wat geef jij onder de boom cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door jaleisha28, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Had nog wat weg gelegd van de Sint. Dit ligt onder de boom.

Afgelopen dinsdag voor de kerst met de kids gaan wokken dat was hun kerst cadeua.

Ik zelf gisten gisteren mij zelf kraslot cadeau gedaan. Helaas niks gewonnen. Hihi

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Wat leuk om te lezen allemaal!!!! Krijg er echt zo'n warme kerstsfeer gevoel bij hihih..
    En ook logisch als sint is geweest dat de kerstman even wegblijft ;)..

Manlief had me al door... ik had dus alleen voor mezelf niets onder de boom en zie nu ineens een klein tasje staan met mijn naam erop...
    Word ik ook nog verrast hihi ;)

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Voor mijn man een leren portemonnee en een leuke trui.

Voor onze zoon groot Nerf pistool, minion pyjama, leesboek, playstation4 spel en het poepspel.

Hij krijgt morgen bij oma nog een Feyenoord trui, koptelefoon, Messi voetbalsok met zo'n bellenblaas erbij voor oefenen balbehendigheid ofzo en verder weet ik niet wat oma gekocht heeft.

Bij mijn ouders krijgt hij nog een playstation spel en geld.

Hij wordt goed verwend dus maar Sint komt hier niet meer sinds dit jaar.

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Super mooi zilveren oorringen met diamantjes gehad van man onder de boom. Was echt een verrassing. Ik heb voor hem nieuwe schoenen. Voor de kids een babyborn pop, pyjama, dekbedovertrek van mini mousse. En voor de oudste een verrekijker, playmobil en een spelletje.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier best wel veel...

Voor mijn vriend: bewakingscamera, december kalender, scheerset en een koksmes.
    Dochter: een loopfiets, voorleesboek, Woezel & Pip poetsbeker set en slofjes.
    Schoonmoeder: fotolijst met foto's van haar en onze dochter, wellnessbon
    Schoonzus: boeddha beeldje en wellnesbon
    Vriend van sm: lunchbon
    Broertje 1: verschillende decoratie voor op tafel en een set koffie kopjes.
    Broertje 2: een kersttrui, lampjes en decoratie voor aan de muur.

Bij mijn ouders doen wij gelukkig aan lootjes trekken, bij mijn schoonfamilie niet.
    Ik vond de loopfiets eigenlijk wat teveel van het goede voor onder de boom (Puky). Maar anders hadden we hem in de lente wel gekocht dus nu is het ook wel leuk.

6. Veera

Veera Niet meer actief

Ik heb een mooie ring voor mezelf zien liggen. Al uren eigenlijk maar mijn vriend had niks door. Uiteindelijk toch maar gezegd dat ik t had gezien. Hij wilde hem nog inpakken ;)

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.152
    113
    Voor N:
    - Little people ijssalon
    - Voorleesboekjes
    - Puzzel
    - Pyjama
    Ze krijgt ook nog iets kleins van beide opa's en oma's

Voor mijn man:
    - Kaartje voor een voetbalwedstrijd. De vriendin van zijn beste vriend geeft er ook 1, kunnen ze samen
    - Portemonnee
    - Boek
    - December kraskalender

Wat ik zelf krijg is nog een verrassing

Wij hebben voor onze moeder en schoonmoeder een cadeaubon voor de Douglas. Voor mijn vader en schoonvader een oudejaarslot, ook voor de broers van mijn man. Mijn ene zusje krijgt een lipstick + lipliner van mac die ze graag wilde, mijn andere zusje krijgt een ring

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Niks!! We hebben samen vandaag de hele begane grond en eerste verdieping aan de grote schoonmaak onderworpen en daar word ik al erg blij van!! Volgende week nog een dagje op zolder en kantoortje ruimen en dan ben ik een zeer gelukkig mens :)

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wij hebben al sinterklaas gevierd dus eigenlijk zou het niets zijn, maar heb voor de kindjes een smartgame gekocht. Ze hebben zelf geen idee :D
    Lekker morgen met zijn drietjes spelletjes spelen.

Bij mijn ex krijgen ze ook nog wat( daar hebben ze geen sinterklaas mee gevierd)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Niets, we vieren het bij mijn ouders en die hebben geen kerstboom :D

Denk dat we de cadeaus bij de sneeuwpoppen leggen (van die bewegende met lampjes).

Ik heb voor mijn vader een tijdschrift en wijn, voor mijn moeder ook een tijdschrift en douchespul van rituals. Voor de oudste zo'n ding waarmee je kan weven, een discobal, van mijn ouders krijgt ze een snackeez beker. Voor de jongste ministeck, een speelgoed microfoon en van mijn ouders krijgt ze een afstandbestuurbare Ferrari :). Samen krijgen ze de nieuwe cd van K3 en ze krijgen allebei een dromenvanger die je zelf moet knutselen.

11. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier liggen morgenochtend onder de boom een paar pakjes: boeken, dierfiguur, treinbaanonderdeel, aftershave. Voor de rest vd familie ook wat cadeautjes (anti-rimpelcremes (traditie) e.a. verzorgingsproducten en zelf ingelegd fruit in rode wijn siroop).

Stukken minder dan het sinterklaasgeweld iig!

12. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Poeh.. vanalles..

een pan, deodorant, tijdschrift, jaarboek van iets, een mok, theepot, een telefoonhoesje, een knuffel, kinderstoel etc. Praktische dingen of dingen die iemand toch al graag wilde :)

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb hele mooie oorbellen gehad van mijn vriend. Nooit koopt hij wat en is totaal niet attent dit was echt een verrassing. We hebben een paar jaar financieel heel moeilijk gezeten en nu een jaar weer normaal dus het kon ook nooit echt. Ben echt super verrast...

Voor de kinderen :
    Pyjama's , klei , paardenspullen voor dochter en voor zoon little people.

Voor mijn man : een nieuw setje kleding met schoenen

En ik dacht dus voor mij niks maar ik ben super verwend hihi kon het alleen niet tot morgen laten liggen hihi

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Sinterklaas hebben we noet gevierd hoer thuis dus onder de boom ligd veel aan lego Lalaloopsy Nerf en Duplo ook ligd er een zomer dino onder voor alles drie.

Voor man liggen er drie kados. Een game voor de ps4, een Luchtje en een oude jaarslot.

Voor mezelf niks 😁

15. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Even een nieuwsgierig vraagje. Wat leggen jullie aan de kinderen uit? Dat de kerstman echt bestaat? En hoe komt die dan binnen en wanneer? Bestaat dan sinterklaas ook voor jullie/de kids? Gewoon nieuwsgierigheid.. ;)

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    De kinderen kwamen er zelf mee dat de kerstman de cadeaus heeft gebracht dus dat hebben we maar zo gelaten ;). Sinterklaas doen we ook aan en daar geloven de kinderen ook in.

17. mumija

mumija Niet meer actief

Normaal niks, maar dit jaar heb ik voor mijn kinderen een cadeautje onder de boom omdat ik een meevaller had; de 2 meiden kaartjes voor Justin Bieber, oudste zoon een kaart voor z'n spelcomputer en voor de kleine een spel; krokodil met kiespijn.
    Hij had al Sinterklaascadeau's gehad en de 3 oudsten nog niks.

18. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Nou cadeaus vielen goed in de smaak hier!!
    Had zelf een lekker luchtje en een sauna bon gekregen was echt een leuke verrassing!.
    Maar het belangrijkste is dat het etentje met zn alle hartstikke gezellig was.
    kinderchampagne en allerlei lekkers toetje ijs alles erop en eraan.

Nu bek af!! Haha

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hier geen kerst cadeautjes onder de boom want we hebben Sinterklaas gevierd.
    Ik weet dat er morgen bij opa een kadootje onder de boom ligt voor hun samen.
    Voor opa en zijn vriendin hebben we een fles wijn en heb ik 2 dingen zelf gemaakt als kado

20. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Cadeaukaarten van de V&D. Wel zonder saldo want ze kunnen er toch niks mee 😂😂😂

Deel Deze Pagina