Mijn zoon is morgen jarig dus hij krijgt alleen cadeautjes voor zijn verjaardag. We hebben trouwens nooit aan cadeautjes met kerst gedaan, vroeger ook niet. We vieren sinterklaas met cadeautjes.
Hier vieren we het morgen met schoonfamilie! Voor de hond en kat een snoeppakket Nichtje een fimo pakketje, fles Frozen champagne en stabilo pen Zoontje een minion champagne, stabilo pen, my first RC helicopter, timmerset, lampionslinger maken, gipspakketje. Schoonmoeder Rituals en fotosleutelhanger Schoonvader Jochem Meijer dvd, fotosleutelhanger en zelf gemaakte beker door zoon Schoonzusje dopper en een nek/rugwarmer Man fotosleutelhanger, jochem meijer dvd , zelf bier maken en nootmuskaatmolen
De kerstman bestaat niet, sinterklaas wel. Met Kerstmis kopen we cadeautjes voor elkaar. Zo wordt het ook heel duidelijk gezegd.
Wij hebben uitgebreid sinterklaas gevierd, dus kerst vieren we amper. We eten vooral extra veel en lekker en met zijn allen en er ligt voor iedereen 1 kadootje van maximaal 5 euro onder de boom. Zoon een auto, dochter 1 een flesje kinderparfum, dochter 2 een kwartetspel
Wij vieren kerst altijd kleiner. Sinterklaas is heel uitgebreid. Kerstman bestaat ook niet, vertellen wij. Maar waar wij wonen bestaat Sinterklaas niet en de kerstman wel. Vriend; boek, tijdschrift, horloge, spelletje voor PlayStation. N; nieuwe keukenspulletje, prinsessenjurk, klei. M; voorleesboekjes, prinsessenjurk, nieuwe spulletjes voor de pop.
Kerstman bestaat hier niet, alleen in Amerika We hebben samen vanochtend cadeautjes voor familie ingepakt (van dezelfde rollen cadeaupapier etc .) en kerststukjes gemaakt, dus dat de kerstcadeau's van onszelf komen is wel duidelijk! Sinterklaas doen we mee met de rest vd stad, dwz voor nu doen we nog alsof hij echt bestaat, en gaan we naar de intocht etc.
Wij vieren Sinterklaas uitgebreid. De kerstman bestaat hier niet,wel geven we elkaar vaak een kleinigheidje met kerst. Ik heb mijn moeder een miniatuurflesje stroopwafellikeur gegeveb en chocolaatjes,mn zusje handcreme en mini doucheschuim,mn vader zakdoeken en fudge,mn man 2 boxershorts en drop. Mn zoon kreeg een ontdekdoos waarbij hij dingen op water oan laten groeien e.d. en mn dochter kreeg een houten stapelspelletje. Ikzelf kreeg een zelf samengesteld kerstpakketje net etenswaar van mn moeder
Voor mijn moeder en schoonmoeder: Grote doos luxe bonbons. Voor mijn schoonvader: Triootje single malt whisky Voor de kids Boomer dino (of hoe heet ie) Voor mijn vader: Weet ik niet meer Voor mijn man: Flesje wijn Voor mijzelf: Ketting
Dochter kreeg een make-upsetje, zoon kreeg badspeeltjes. Ik heb een agenda gekregen en mijn man een set houtboortjes hahaha
Hier zijn de kados ondertussen uitgepakt vooral de Nerf modules, de Lalaloopsy poppen en de zoomer dino zijn een doorslaand succes. Hier komen de kadotjes ook gewoon van ons omdat de kerstman alleen in films bestaat
Wij hebben sinterklaas uitgebreid gevierd. Mijn oudste is de 18e jarig geweest en mijn jongste is over 4 weken jarig, dus vond 1 kadootje wel voldoende. Oudste monopolie junior (frozen) en jongste een Vtech tasje en mijn vriend een paar schoenen en ik wilde ook schoenen van hem! Mijn moeder kreeg wel wat van mij, omdat zij hier veel klaar staat en zij kreeg een zonnebank te goed van 75 euro. Verder niets!
Wij hielden het klein dit jaar. Schoonzus: h&m bon,pot haarmasker, grote tube masker voor gezicht, douchespul Broer: kadobon blokker, was groot vraag naar wegens op zichzelf gaan wonen. Douche spul. Moeder en man, een oude jaars lot, goede zaklamp, cd. Kreeg zelf samen met vriend wat baby spul, en allerlei andere spulletjes. Mijn moeder en man hadden onverwacht er een nikon camera bij gedaan! Om mooie foto's te maken als de baby komt en er is. Was een giga verassing! Eigenlijk ook omdat dat de afpsraak niet was.