Altijd AH. Ik heb ooit een poging gewaagd bij de jumbo mijn boodschappen te doen, maar dan kon ik altijd alsnog naar de appie omdat ze niet alles hadden wat ik nodig had. Die paar cent per product vind ik daarom de moeite niet meer waard. Lidl vind ik verschrikkelijk en zit te ver weg. Dus daar kom ik echt nooit.
150-200 euro. Ligt er een beetje aan of man of ik boodschappen doet en of ik zin heb om echt op te letten.
Ik vraag me altijd af wat mensen onder verzorgingsproducten verstaan... ik koop als mijn shampoo op is een nieuwe fles en als mijn tandpasta op is idem. Ik ben voor de basis meestal €80/90 kwijt en dan haal ik nog brood erbij. Ik koop niets overdadig, geen (grote) flessen frisdrank etc. Mijn koelkast is op de dag dat ik boodschappen moet doen ook echt wel leeg.
In NL kochten we ook veel bij de Jumbo, ipv AH. Ik heb sowieso een hekel aan boodschappen doen maar voor mijn man maakte het niet echt uit. Jumbo was zelfs vaak goedkoper dan Lidl. Dit was echter wel een aantal jaar geleden dus wellicht dat het nu weinig of niet scheelt. Thuisbezorgen deden we niet omdat dat destijds niet bestond in onze woonplaats en nu trouwens net zo. Heb het dus niet erg getroffen als het gaat om de boodschappen laten bezorgen blijkbaar
Boodschappen rond de 80 / 85 euro bij de plus. 1x per maand haal ik 2 pakken luiers bij de ah. De rest zit bij de boodschappen inbegrepen.
Nou als ik verzorgingsproducten erbij tel, ben ik echt wel meer kwijt. Toevallig net afgelopen week weer wat besteld, was kleine 100 euro kwijt. Dagcrème, reiniger, paar douchegels.
Ik denk dat het bedrag aan verzorgingsproducten te verwaarlozen is bij ons. Zeep, shampoo, tandpasta en 1x per jaar een potje vaseline is nou niet zoveel dat we daarvoor ons budget moeten ophogen zeg maar haha.
Echt? Daar kan ik me niets bij voorstellen, maar ik gebruik behalve een wenkbrauw potlood van de hema en dagcreme en shampoo voor mijn haar dan ook niets. Ik vind €6 per pot voor de gel voor mijn jongens al duur.
Ik koop dat soort dingen ook gewoon mee met de week boodschappen. Als het op is gaat het op het lijstje. Ik heb daar geen apart budget voor oid.
Dat is hier net zo. Soms kopen we wel een extra fles conditioner o.i.d als er een aanbieding is. Ik ben niet merkvast, kijk meer naar de verpakking (liefst zo groot mogelijk) en of het niet te sterk ruikt. Schoonmaakmiddelen geven we wel meer aan uit maar alsnog zit dat gewoon bij de boodschappen in. We doen trouwens niet aan één bepaald budget dus het kan dat het de ene week wat hoger is dan de andere. Omdat we dingen in grootverpakking kopen kan het zijn dat we de ene week ineens veel meer uitgeven dan de andere week.
Ja dat kan. Heb ik ook wel een tijd gedaan, maar vind het nu wel fijn om er wat extra aan te besteden.
Wij ook ongeveer 150 tot 200 in de week. 2 volwassenen 2 kids. Best veel en zou best goedkoper kunnen. Maarja, drinken in het weekend ook graag een wijntje/biertje met wat te snaaien erbij. Nog nacht luiers voor de jongste.. en spaar koopzegels. Iedere dag een stukje vlees hakt er ook wel in.
Ik zit nu op de €150 per week maar ik wil eigenlijk richting de €100.. Dus zo'n €500 per maand in plaats van €800 wat het nu is.. Maar moet er nog een plan voor bedenken want hoe ik dat ga doen is me nog een raadsel..
Ik dacht precies hetzelfde. Met al dat lekkers wat ik weg eet per week kom ik vanaf maandag denk ik wel onder de €175 uit. En daar zitten mijn koopzegels ook nog bij in!!
Ik doe dat ook zo. Maar dan met een voorraadje en koop verzorgingsproducten vaak wel in veelvoud als het in de aanbieding is. Zoals de fa douchegel bij de kruitvat 1 euro per stuk dan neem ik er 10 mee. Of deo 1+1 gratis dan neem ik er daar 6 van mee.
Hier ook. Maar het bedrag dat ik daar aan uit geef is ook gewoon verwaarloosbaar. Ik koop zo zaken vaak in de promo en dan zijn dat al vaak 6 stuks of meer. Dagcrème en make up koop ik sowieso niet.
Budget 700 euro. Dat is ongeveer 150 per week. Lukt prima laatste maanden zelfs inclusief koopzegels dus dan is het eigenlijk zo rond de 650 euro voor de boodschappen. Luiers en doekjes niet inbegrepen