Ik heb vorig jaar een badpak (bikini kan echt niet meer) bij de hema gekocht voor 30 euro, en die hoop ik toch nog wel een paar jaar te kunnen dragen.
Als iemand nog leuke tips heeft trouwens...heb een buikje, heupen en niet-echt-stevige-cupD/E-borsten. (maat 40-42) Vind het zoooo moeiijk om een bikini te vinden die me een beetje leuk staat!
Agua bendita is geweldig! Duur, maar zó mooi! Misschien is Marlies Dekkers wat voor je Lucia? Ook wel duur, maar een top pasvorm!
@LovelyDK: heb even gegoogled, en idd wel erg mooie dingen, ook voor grote cups! Zal even kijken waar ze dat in de buurt eventueel verkopen. (en dan vriendlief heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijken )
Het ligt ook wel aan je postuur denk ik,hoe voller dat is hoe beter de pasvorm/stevigheid moet zijn.Ik heb vorig jaar een tanktini gekocht(op vakantie in de USA,echt geweldig als je steviger bent)en die was rond de 80 euro.Je merkt/ziet echt wel een verschil met een goedkope hoor.
Ik heb nog een bikini en heb er toevallig vandaag een bijgekocht van Sapph. Was voor het topje en broekje in totaal 65 euro kwijt. @lucia: misschien is Sapph voor jou ook wat. Qua stijl lijkt het op marlies dekkers alleen de prijs is een stuk vriendelijker.
Een tankini is zeg maar een langer bovenstuk+broekje he? (pfff ben echt toe aan de zomer, ben er helemaal uit) Zo heb ik er een, maar de cups zijn eigenlijk te klein. Dus moet echt een nieuwe dit jaar. Maar vind dat idd wel een fijn modelletje!
Yep,helmaal Vind ze echt ideaal,een bikini staat me echt niet maar een tanktine staat me wel weer beter dan een badpak
Ik heb ook een cup E, en heb me vorig jaar blauw betaald aan dure bikini's. Daarna heb ik toevallig eentje van Esprit gepast, en die zat als gegoten!!! Echt heel stevig en niet gevuld (met mijn cup vind ik een gevulde bikini echt niet uitzien), maar ook heel sportief en mooi. Hier zat ook een niet te lage broekje bij. Ik moet overigens ook altijd op zoek naar een bikini waar ik de maten apart kan kopen. Broekje maat 36 en bovenstuk 75E. Ik heb weleens geshoemeld in de winkel hoor (even maten verwisseld) en maar hopen dat ze het niet zien
@ts: Leuk rokje zeg ! Zelf geef ik hooguit zo'n 30 euro uit, maar draag dan ook alleen een bikini op vakantie . Als ik hier ga zwemmen is het toch meestal op m'n werk , dus dan draag ik gewoon m'n werkbadpak. Ik voel me niet zeker genoeg over m'n uiterlijk (blubberbuikje etc) om voor m'n collega's in bikini te komen zwemmen. Zeker met een ukkie, zit je veel op het randje van het bad en op je hurken, valt je buik helemaal zo naar voren Misschien deze zomer, als m'n buik echt mooi zwanger is, dan misschien dat ik nog een bikini ga halen.. @lovelydk: Die bovenste is inderdaad érg mooi zeg
Ik heb een stuk of tien bikinis en ze kosten 1,79 per stuk bij de Action Zitten prima! Kwaliteit is niet super natuurlijk maar ik doe elke keer een andere aan, dus ze blijven lang goed. Ik vind 65 euro voor een bikini echt heel veel geld en gewoon zonde voor een paar lapjes stof die je alleen een paar keer in de zomer draagt. Al kan ik begrijpen dat het qua pasvorm vaak een stuk beter zit!
@LovelyDK: ik vind Sapph juist een perfecte pasvorm hebben, maar ja elk lijf is anders he dus het zal niet voor iedereen goed zitten (heb je met alle kleding denk ik wel, het zit bij iedereen toch net even anders).