Toen onze oudste naar haar eerste feestjes ging gaven we tussen de € 10,00 en € 15,00 uit. Inmiddels gaat ook de middelste naar feestjes en ze worden best wel vaak uitgenodigd dus hebben we het verlaagd naar € 7,50 tot € 10,00. Maar, dat is ook wel weer afhankelijk van wat we kunnen vinden en wat we thuis hebben. Ik koop zodra het kan veel speelgoed tijdens de uitverkoop en dat bewaren we in een grote mand thuis. En als ik iets leuks zie voor een leuk prijsje neem ik het ook mee. Daardoor kan het soms best zijn dat ze een cadeautje meenemen waarvoor we € 5,00 betaalden maar waarvan de oorspronkelijke prijs hoger lag (en het dat ook wel waard is). Voor mijn eigen gevoel doen we er dan altijd nog wel iets leuks bij hahaha. Hebben we niets voor de jarige (want het moet wel bij hem/haar passen) dan gaan we op pad en dan is het maar net wat we kunnen vinden.
Deze maand heeft ze al 3 feestjes gehad. Vind €15 per kind dan echt teveel. Voor een beste vriendin of familie geef ik wel meer uit. Ik hou €7,50 aan ongeveer.
Max 7,50. Hier ligt de prijs vaak nog wel wat lager wat er wordt gegeven. Eerst zorgde ik er altijd voor dat als het kadootje wat goedkoper was, dat ik er wat bij zocht. Voelde me anders zo'n krent, maar na tig feestjes kijk ik daar niet meer naar. Een leuk kadootje is een leuk kadootje toch?
Ik ga vanmiddag op cadeautjes jacht. Ik zal een update geven hoeveel ik heb uitgegeven haha. Ik vind 15 echt teveel, dus dat word het sowieso niet. Me dochtertje zelf wil iets in de trend van gel pennen en stickers geven en een kleurboek
Nee ze had geen verjaardagsbox en geen flauw benul wat ze wou. Dus we hebben 2x schilderijtjes om te schilderen en een schilderschort Kleurboek minnie en stickers minnie mouse. Ik gok rond de 5-7 euro. Leuk cadeau tasje erbij etc
Ik vind dat echt vreselijk en doet gelukkig ook niemand hier. Voelt dan verplicht wat van de Intertoys te kopen terwijl ik voor kinderfeestjes vaak naar de action of kruidvat ga.
Je moet je niet verplicht voelen hoor. Ik zie het als mogelijke keuzes. Kan je gelijk zien wat de jarige leuk vindt. Zeker als je tijd schaars is, is het gewoon makkelijk. 1 winkel binnenlopen, wat kiezen, (en het is altijd goed) en je bent klaar. Bij vrienden die verder weg lopen, bel ik altijd vanuit de speelgoedwinkel. Vind ze dit leuk? Heeft ze het al?
Alleen voor de jarige valt het niet mee om diverse kadootjes uit te kiezen, wat tussen €5-€10 ligt. En dan het meeste rond de €5.
Aan klasgenootjes tussen de 5 en 10 euro. Net hoe het uitkomt. Als ik een leuk kadotje zie voor 5 euro vind ik het prima, kan ik niets vinden en word het een kadobon dan 10 euro. Voor echt vriendjes van school waar veel mee gespeelt word geef ik rond de 15 euro uit. Kinderen van onze vrienden tussen de 25 en 40 euro en neefjes en nichtjes tussen de 75 en 100 euro.
Zoveel geef ik niet eens uit aan mn eigen kinderen hun verjaardag cadeaus.. Ik moet zeggen dat het ook niet te behalen valt met hun keuzes. Kleurboeken en dat soort spulletjes behalen die prijs ook niet.
Ik zit even te denken wat de laatste kado's waren om voorbeelden erbij te geven. Mijn nichtje werd 13 en die heeft uggs gehad (in de uitverkoop) en mijn andere nichtje werd 1 die heeft een activiteiten huisje van little tikes gehad. Dochter van vrienden werd 2 en heeft een prinsessenkasteel van vtech kleine vriendjes gehad en zoontje van vriendin werd 5 en heeft een nerf pistool ding met nerf vestje gehad waarin hij alle pijltjes en patronen kon opbergen. Op mijn nichtje van 13 na heeft niemand wensen aangegeven maar iedereen was wel blij met de kadotjes!
Mijn oudste is eind van de maand jarig en krijgt van ons een autoped/step. En van mn ouders klassieke rolschaatsen met bescherming. Aan de visite vraagt ze knutselpakketten van SES en barbies en knuffeltjes van TY beanie
5 euro voor een kinderfeestje voor haar beste vriendinnetje mag dat meer zijn. Dochter heeft dit jaar al 9 kinderfeestjes gehad, in wil het graag een beetje leuk houden