Wij hebben er iets van 750 euro voor betaald, 3 jaar geleden (bugaboo). Inmiddels weer verkocht via internet voor 300 euro.
150 euro op marktplaats. Quinny speedy met alles erop en eraan. Weinig gebruikt en ze gingen ook voor een duo-wagen dus buggy was nog echt bijna ongebruikt. We hebben hem nu weer gebruikt (en gebruiken de buggy nog steeds) voor onze jongste. Heeeeerlijke wagen.
Die van ons (easywalker duo ivm 2ling) koste ons ongeveer 1200 euro met adapters, wiegjes enzo erbij. Ppppfff wat een hoop geld eigenlijk. Helaas zijn 2lingwagens erg prijzig.
Wij hebben de concord neo heerlijke wagen met een hele ruime bak (was fijn want Koen was erg groot) voor ik denk rond de 1100 euro Ehhh ja? En dat heeft wat met de vraag van TS te maken?
Heb me kinderwagen tweede handsgekocht via Marktplaats. 75 euro. Met zes maanden wel een andere wandelwagen gekocht 100 euro. Mijn maxi en een bij passende wagen heb ik gekregen gratis dus. Nu wil ik me wandelwagen plus kinderwagen met reiswieg weer verkopen. Wil een makkelijker buggie. Moet eerlijk zeggen ik heb het geld er niet voor gehad om een splinternieuwe te kopen had ik dat geld wel gehad had ik dat ook gedaan en was ik ook denk wel z.n 4 a 5 honderdeuro kwijt geweest. Maar nu butget verstandig mijn aankopen gedaan.
het is ts die dat zegt, maar goed ook voor mij een vergelijking die kant noch wal slaat. Dan kun je overal wel rekening meehouden.
oeps hahaha zover had ik dan weer niet gekeken...Maar inderdaad ik vind het nergens opslaan hihihi Dan snap ik de opmerking al helemaal niet want je weet toch dat er hele dure wagens te koop staan...Verwacht je dan dat iedereen een goedkopere wagen heeft gekocht?
Ik snap niet wat dat te maken heeft met een kinderwagen? De prijs van een kinderwagen is voor iedereen anders. Ik heb ook alles bij elkaar zo'n 1000 euro uitgegeven voorde kinderwagen, Heb een babykamer van meer dan 2000 euro. Ik heb van alles het nieuwste van het nieuwste moet ik me daar voor schamen omdat kinderen in afrika daar 10 jaar van kunnen leven? Vind ik niet. Heb er kei hard voor gewerkt en we kunnen het makkelijk betalen. En daar ben ik trots op!
zo zullen er altijd dingen blijven die mensen niet begrijpen. Net als (kinder)kleding of andere dingen. Ik denk dat het geen zin heeft om je bij alles af te vragen wat je er in afrika allemaal voor kunt doen. Anders neem ik ook aan dat ts in een kartonnen doos woont, want weet je wat je voor 1,5 tot 2 ton (misschien wel meer) allemaal kunt doen in afrika. Ik weet zelf ook wel dat het een flauwe opmerking is, maar ik wil er maar mee aangeven dat het weinig zin heeft.
Wij hebben de bugaboo met wat uitbreidingen besteld alleen kost het ons niets omdat we hem van mijn ouders krijgen Zeiden ze pas later haha wel echt super lief!
wij hebben een nieuwe easywalker qtro voor 399,00 gekocht. Compleet: kinderwagenbak en wandelwageninzet en adapters en voetenzak. Collectie van afgelopen jaar
In totaal 350 euro via mp en dan had ik een Quinny speedi Met dreami Maxicosie Luiertas Zitverkleiner Bumperbar Met zitzakken Met regenhoezen Adapters Dus alles erop en eraan en het is bij de vorige eigenaar bijna niet gebruikt aangezien hun kindje niet in de dreami wou liggen. Hij ziet er zo goed uit dat hij zelfs nog wel een ronde mee zou kunnen hierna. Vind het niet zo belangrijk om een wagen nieuw te kopen voor die prijzen dat ze vragen. Het enige waar ik wel op let is dat er goed mee omgegaan is en heel is en zoek ook expres naar amper gebruikt. Dus nee geen spijt. Wagen is net zo goed als wanneer ik hem in de winkel had gekocht maar dan was ik veel duurder uit. En daarbij dat is voor ons bijna onbetaalbaar
Wij hebben hem van mn schoonouders gehad, de Quinny Buzz echt een kei fijne wagen!! En ik gebruik hem echt heel veel. Volgens mij was hij met accesoires erbij zo'n 950 euro.
eerste wagen een mutsy, rond de 750 euro. van schoonouders gekregen. Nu voor 100 euro een duowagen gekocht via marktplaats, zo goed als nieuw, echt nog hardstikke knap. heb er niet zoveel voor over aangezien we die maar kort gaan gebruiken waarschijnlijk en de enkele wagen houden we ook gewoon.
ik heb een kinderwagen van ong. 700,00 gekocht met alles erop en eraan. HIj wordt elke dag gebruikt en rijdt als vanzelf...ben er zooow blij mee. Heb ook een buggy via MP gekocht voor mee in de auto...maar dat is dus een goedkoop ding en voel je ook gewoon ... loopt niet fijn voor lange stukken. Het gaat er mij trouwens niet op dat ik perse dure spullen wil, heb ook veel tweedehands gescoord toen ik zwanger was van de eerste...maar die kinderwagen was een diepte-investering die echt zijn geld heeft opgebracht
125 euro, een mutsaerts trans4mer. 4,5 jaar geleden via marktplaats gekocht, veel gebruikt en begint nu wat minder te worden.
nou vergelijk ik het met nederland hoeveel gezinnen in nederland moeten het met nog geen 50 euro per week doen of een alleen staande moeder met misschien 1000 euro en 4 kinderen nou dan kan ik je vertellen dat word knap lastig ik denk 10 keer na voor ik iets koop als ik een broek koop kost hij ook echt niet meer 25 euro oja heb misschien in me hele leven 3 broeken gekocht van 34.95 als ik shirtis koop kost dat ook tussen de 8 en 15 euro en dan mag je me misschien een krent vinden schoenen koop ik wel iets duurder max 35 euro ik heb liever 3 a 4 broeken voor 100 euro dan 1 broek bh's geef ik wel veel voor uit ik ben van mening dat een goede bh meer steun bied maar ja ik doe er ook 2 tot 4 jaar mee endan geef ik er ook 40 euro voor uit soms iets meer en een kinderwagen zou ik maximaal 150 euro voor betalen en dan kijk ik eerst op marktplaats of een second hand shop hier in ons dorp staan 20 van die dingen en dan zijn ze nog luxe ook voor 25 euro sommige zien er uit als nieuw zag twee week geleden een maxicosie bij de second hand nieuw in doos voor 7.50 zo kan ik nog wel 100 dingen op noemen