nou, dan zijn er ook een paar 100 doden Mijn kinderwagen kostte 25 euro.. Ik heb hem via mp, die mensen wilden er snel vanaf door een verhuizing en ik heb nu een super mooie, en helemaal nieuwe x-adventure wagen
oke, punt voor jou, maar ik denk dat je mijn punt wel snapt he?? chebu, haha, das idd het manzijn. En hij zal zich misschien ook wel realiseren dat hij daarmee het leed niet kan veranderen in zn thuisland???
ja, zeker een goede deal! volgens mij waren ze niet al te slim, ik had er ook wel 100 euro voor willen geven, maar ze gingen akkoord met mijn bod En de foto op MP was niet al te duidelijk, daar kon je niet op zien dat hij nieuw was, stond er ook niet bij...
Eigenlijk is het natuurlijk te aso voor woorden. Een bejaardenverzorgster of een ander beroep in de zorg is vele malen zwaarder. Maar we gaan offtopic. @078mama, nee met lenzen Hij ligt ook niet meer in de markt. Hij gaat met een stewardoos
ik vind dat ook een megaverantwoordelijkheid hoor, hij verdient zn salaris zeker!!! En jullie snappen het gelukkig, maar sommige beroepen verdienen het ook al krijgen ze het niet. Wat denk je trouwens van verpleegkundigen in instellingen die zorgen voor de mensen die in hun laatste levensfase zijn en begeleiden tot de dood, pfff.
Hier nog ééntje! Heb net een bestelling op internet gedaan voor in totaal 49,- nog wat, en daarvoor heb ik 4 (!) NIEUWE positiebroeken van Esprit, Noppies Queen Mum en Mama Licious. Als je een beetje creatief zoekt...
Daar ben ik het helemaal mee eens, er zijn genoeg beroepen die zwaar onderbetaald worden (en ook zeker beroepen die zwaar overbetaald worden). Maar ik snap ook dat mensen met bepaalde verantwoordelijkheden gewoon meer betaald krijgen, de verschillen hoeven van mij ook niet zo groot te zijn als ze er nu zijn. Maar ik vind ook weer niet dat een vuilnisman net zo veel hoort te verdienen als een piloot, een juf niet zoveel als een chirurg en een caissière niet zoveel als een kdv-leidsters. Alleen de verschillen hoeven nou ook weer geen tonnen te zijn. Chebu: Ik zag een foto van jouw broertje en ik moet zeggen.. niet verkeerd! Kabouter Klus: Wow, dat doe je goed!