Wat geef jij uit aan kleding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je aan kleding uit per maat?

1. 100 euro

2. 150 euro

3. 200 euro

4. 250 euro

5. 300 euro

6. 350 euro

7. 400 euro

8. 450 euro of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou ik heb anders een tijdje geleden een artikel gelezen over kinderschoenen en de schoentjes van Scapino kwamen goed uit deze test hoor!
    Ik ben absoluut niet van mening dat dure merkschoenen beter zijn dan de 'normaal' geprijsde schoenen. Het is wat dat betreft (voor mij) enkel een kwestie van smaak. Daarnaast (als ik een tip mag geven) kun je bij de TMS goede schoenen kopen vaak voor 70% van de normale prijs. Zoals Ecco's, Little David enzovoort. En dat zijn echt wel goede schoenen hoor!

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Vind ik juist niet. Er zijn zoveel meer reacties van vrouwen die veel minder uitgeven?
    Ik denk dat juist degenen met meer te besteden zich daardoor een beetje ondergesneeuwd voelen. Tenminste, ik krijg een beetje het idee dat ik 'gek' ben omdat ik blijkbaar meer geld uitgeef dan de meerderheid?

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0

Exact!!:D

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Natuurlijk kun je aan een schoen zien of deze nog prima is, of compleet versleten. Jouw kind loopt toch ook op schoenen die niet helemaal nieuw zijn, aangezien ze worden gedragen? Zijn die na een maand dan ook al slecht?
    En wat hierboven al is gezegd, als iemand hier toegeeft dat het schoentjes van 20 euro koopt voor haar kind, zal er vast ook een opmerking over worden gemaakt. Goede kinderschoenen kosten al snel meer dan dat, wel volgens eerdere posts in andere topics die ik heb gezien.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Misschien is het dan anders: vrouwen die veel geld uitgeven, voelen de neiging om hier constant te reageren terwijl de andere vrouwen toch meer wegblijven.
    En tsja, eerlijk gezegd, vind ik jouw bedrag ook wel schrikbarend hoog. Zelfs voor iemand met veel geld. Maar goed, jij moet zelf weten hoe je met jouw geld omgaat ;)

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja maar Yuki, de schoenen die mijn zoontje al een maand draagt (en dus niet meer nieuw zijn) die staan wel naar zijn voetjes en die zijn door hem ingelopen en daar gaat het toch juist om? Dat is toch wat belangrijk is, dat de schoenen naar de vorm van de voetjes gaan staan? En dat kan bij gedragen schoenen niet meer..

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik koop schoenen voor minder dan €20,--

Wel nieuwe schoenen, dat dan wel, maar meestal in de uitverkoop.

Shoot me.. :D

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja dat is inderdaad misschien wel waar!

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dat klopt. Maar ik ken veel meiden die veel meer uitgeven hoor. Een spijkerbroek kost al snel tussen de €60 en €120 en truitjes zitten ook meestal rond de €60 dus dan kom je per maat toch al snel op dat bedrag?

En ik weet dat dat mijn keuze is, om juist die kleding te kopen maar ik vind het gewoon zo mooi. :)

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik probeer ook altijd in de uitverkoop spullen bij elkaar te verzamelen, maar ik heb de laatste echt compleet gemist. Wie weet wanneer de volgende komt? ;)

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Trouwens, voor de Vingino liefhebbers: In bataviastad zit een outlet! :D

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ik heb via marktplaats ook 2 paar nieuwe schoentjes gekocht
    1 paar shoesme hadden ze te klein gekocht
    1 paar fiorucci(dit is een opkoper is dus nieuw)

bij elkaar voor 30,00
    ipv shoesme 45,00 en fiorucci 79,00

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

:D Ja dan kun je die koopwoede natuurlijk ook niet inhouden ;)

Mijn vader heeft zacht gezegd ook niet weinig te besteden, maar zijn vrouw koopt toch het grootste gedeelte van de kleren bij de h&m. Dat heb ik altijd erg bewonderd, maar mijn vader is om die reden ook wel zo succesvol geworden (ondernemer) ;) Jarenlang heel weinig uitgeven, dus veel geld op de rekening. Maar inmiddels begrijpt ie ook dat ie ook een beetje moet genieten van dat geld. Ik ben alleen dus met andere waarden opgegroeid dus vandaar dat het voor mij ook erg veel geld is.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    www.merkbroekies.nl
    hier koop ik ze voor op het kdv

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Zijn ze voor thuis niet goed genoeg dan? :(

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    weet je ik koop ook veel te veel voor mijn wijffie en ben ook gek op merk.
    maar zolang ik het kan betalen geen schulden heb en leuke dingen kan doen.....
    gisteren zei ik nog in een grapje tegen mijn vriendin
    zit ik straks op de camping(we gaan voor t eerst)
    met mijn chanel nr 5 op voor de caravan...hihihihih
    weet je ieder moet gewoon uitgeven wat in zijn of haar budget past.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    :$pffffffffff elk woordje weer op de weegschaal

ja voor thuis zijn ze ook goed genoeg maar ik heb bijna geen spijkerbroek aan als ze thuis is.
    dus om lekker te kunnen rossen draagt ze dit op t kdv.

thuis in de tuin heb ik nog oudere broeken die wil je niet eens zien;)
    gaten erin aangezien ze nog niet loopt

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Een beetje licht aangebrand? ;) Ik zag gewoon geen andere context, maar je verhaal is inderdaad logisch.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nee hoor ben niet licht aangebrand
    maar vaak hier op het forum moet je in dit soort discussies alles uitleggen.

vandaar:)

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    ach volgens mij is het nou eenmaal zo dat je hier aan alle kanten mag schreeuwen dat je het niet breed heb en moet bezuinigen etcetc. maar je moet vooral niet vertellen dat je het goed hebt en geniet want dan ben je ontaard en stoot je andere voor het hoofd.
    En als je veel uitgeeft aan kleding dan doe je per definitie geen leuke dingen met je kind en mag je kind niet lekker buiten spelen in zijn mooie kleertjes. Iedere keer dezelfde discussie.....vermoeiend

Deel Deze Pagina