Wat geef jij uit aan kleding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je aan kleding uit per maat?

1. 100 euro

2. 150 euro

3. 200 euro

4. 250 euro

5. 300 euro

6. 350 euro

7. 400 euro

8. 450 euro of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Ok, misschien heb te snel gereageerd, met oude kleding wegdoen help je ook mensen ja.
    Ik ben gewoon wel oprecht verbaasd dat mensen zóveel aan babykleding uitgeven, het is iets wat nooit in mij op zou komen zelfs al zou ik het geld hebben vandaar.
    Verder moet iedereen met zijn geld doen wat ze willen en dat is prima. Ik houd er helemaal niet van om mensen aan te vallen dus bij deze mijn excuses. 8)

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nu koop ik geen hele dure kleding, maar ik denk daarbij echt niet aan inwoners van Afrika ;) Wat dat betreft geneer ik me absoluut niet dat het geld wat ik verdien, ook aan onszelf wordt besteed.

3. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Mijn broer heeft 3 dochters en ik heb serieus AL mijn kleren van hun! Ook van hun vriendinnetjes en soms een kadootje van familie. Ik heb dus maar 1 keertje zelf een jurkje gekocht voor haar bij de zeeman (vond ik schattig) en een keer een pak rompertjes bij de HEMA. Ik heb dus in haar leven maar hoogstens 20 euro uitgegeven! haha! Wel grappig eigenlijk! Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ze er soms ook wel een beetje sleets bij loopt... Maar goed, dat wordt toch vies want dan kan ze lekker ravotten! Dan gooi ik het daarna alsnog weg.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    mijkeltje natuurlijk is je kindje er niet minder leuk om als ze in kleding van zeeman rond loopt. Mijn inziens gaat het ook niet om wat het kost maar om persoonlijke smaak en als ze bij zeeman mijn kleding smaak zouden verkopen zou ik het daar zonder problemen kopen, maar vooralsnog vind ik mijn smaak alleen terug in de duurdere merken.

Overigens geef ik de kleding van mijn meisje weg aan mama's die ze goed kunnen gebruiken.

Deel Deze Pagina