Wat geef jij uit aan kleding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je aan kleding uit per maat?

1. 100 euro

2. 150 euro

3. 200 euro

4. 250 euro

5. 300 euro

6. 350 euro

7. 400 euro

8. 450 euro of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

tot nu toe zo ongeveer 500 euro per maat.
    maaaaar....ze gaat nu naar maatje 80, waar ze een stuk langer in gaat zitten dus dan geef je ook meer uit (ik dan)
    ik denk dat ik dat nu al heb uit gegeven aan zomerkleertjes maatje 80... en dan moet de zomer nog beginnen :D

echt dure (tja, wat is duur?) merken koop ik haast niet. soms voor een speciale gelegenheid. meestal noppies, name it, mexx en h&m.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Geloof me je wil het niet weten!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, laten we dat topic maar heerlijk 'vergeten' ;)!

Heb zelf gestemd voor de onderste optie, maar vooruit mijn excuus is dat ze lang met 1 maat doen hier en we dus echt wel af en toe aan vernieuwing toe zijn :p!

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    In welke maat zitten jullie kindjes nu (van de moeders die het hebben over langer in 1 maat zitten)?

Ik merk namelijk dat Liam nu echt al een behoorlijke tijd in maat 86 zit, dit is eigenlijk voor het eerst dat we al een paar maanden dezelfde kleding aan kunnen doen haha.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Laat ik het erop houden dat ze nu 2.5 jaar zijn en in maat 86 zitten ;)! Voor het zomer/voorjaarsgoed gaan we voor 92 (en hebben daar al heel wat van ingeslagen ;)).

Jongste gaat wat sneller, die zit na 12 maanden 'al' in maat 68 ;) en gaat met de zomer/voorjaarskleding naar 74.

6. LovelyDK

Yep hier hetzelfde verhaal, kay zit al giga lang in 80/86

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat is volgens mij ook echt zo een maat waar ze heel lang in blijven hangen, omdat ze dan minder hard gaan groeien. Hier zitten de oudste twee ook echt al zeker vanaf eind zomer vorig jaar in 86 (hebben maat 80 een klein beetje overgeslagen - was bang voor een groeispurt die uit is gebleven ... haha)

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ongeveer 100 euro per maat, nu maat 80, maar dan wel alles meegerekend, slaapzakjes maat groter, rompers, broekjes, petjes, sokjes, schoentjes, truitjes etc.

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    minder dan 100 euro per maat,, misschien maar 30 a 40 euro mijn zusjes werken bij de zeeman en kunnen daar truitjes krijgen voor 1 euro ( met korting ) broeken net zo,, vind ze heel leuk daar en heb er niks geen problemen mee :)

Liefs

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Liam zit nu vanaf 9 maand in maat 86,, hij begint nu ineens heel hard te groeien dus ben benieuwd hoe lang nog

Liefsz

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Zit hij al vanaf 9 maand in 86? Maar in je onderschrift staat dat hij met 11 maanden 79 cm was? Past dat dan, is de kleding dan niet veel te lang/groot?

Wel grappig trouwens dat je zoontje ook Liam heet :)

12. LovelyDK

Dat vroeg ik me ook af! Mijn zoontje was maanden geleden al 82cm maar 86 is hem vaak nog lang

13. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik ben echt zwaar koopziek !!

Ben dol op Vingino 50 euro voor een broek maar dat zit Elle toch echt wel 't mooist ... ze heeft dan ook in maat 0 4 broeken en 1 rok dat is dus al 250 euro ... Ze heeft eigenlijk alleen maar merk kleding aan ... over de 450 euro ...

Een vriendin van mij die deed Elle's kast open en schrok zich te pletter hoeveel ze wel niet had .... Vind alles zo leuk !! hihi

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha wat een leuke reacties allemaal
    Het dure jassen topic kan ik me nog herinneren :p
    Maar ook daar heb ik al gezegd iedereen moet zelf weten wat hij/zij uitgeeft, wie ben ik om daarover te oordelen? Dat is niet aan mij.

Ik geef dan volgens sommigen veel geld uit an kleding, maar daar kies ik nou eenmaal zelf voor. En voor mezelf koop ik ook kleding die wat duurder dan gemiddeld is, alhoewel ik sinds de bevalling het niet eens leuk vind om iets voor mezelf te kopen, ik shop bijna alleen voor danique...Niet dat ik te kort kom, want ik heb voor mezelf nog kasten vol kleding...haha

Wel interessant om te zien dat er toch nog best veel 'meer dan 450 euro' hebben gestemd, had ik eigenlijk niet zoveel mensen voor verwacht.

Ook dat is waar! Ik koop dan kleding die in de gemiddelde prijsklasse ligt, maar die spullen blijven wel mooi van kwaliteit, en mijn vriendin is juist hartstikke blij als ik weer een tas vol kleding voor haar heb, want zij heeft niet zoveel te besteden, zo zijn er meedere mensen blij met de kleding die ik nieuw gekocht heb toch?

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    nee pas perfect,, hij heeft een heel groot bovenlichaam en kleine benen :p hij zit nog maar in maat 68 broeken,, soms 74 nu omdat 68 hoogwater heeft,,

haha op zijn nederlands of engels uitgesproken?

Liefsz 8)

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ah vandaar! Nee hier is het ook echt 86 broeken, ik heb een lang slank ventje geloof ik.

Wij spreken het op z'n Nederlands uit, dus Lie-jam. En jullie?
    Ik merk alleen de laatste tijd dat mensen vaak denken dat hij Lian heet en dat het een meisje is en dat vind ik best vervelend merk ik, want hij lijkt in de verste verte niet op een meid haha.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> MvLiam; hier ook idd op zijn Nederlands dus ook Lie-Jam haha hier word hij ook vaak verward met Lian :p of dat ze automatisch zijn naam op zijn Engels uitspreken :p

hier ook een lang en mager mannetje,, hij zit midden in een groeispurt,,
    wat hij eet is niet normaal meer maar jah hij komt gewoon bijna niet aan,,

haha hier lijkt meneer ook echt niet op een meid :p

Liefsz

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Even offtopic: Wel grappig trouwens, onze Liam begon ook met 10 maanden met lopen en was bij zijn geboorte ook 50 cm (en wel iets zwaarder, 3800 gram).

En inderdaad, ook hier wordt de naam wel eens op zijn Engels uitgesproken. We hebben trouwens de raarste dingen al gehoord
    "Laaium"
    "Liejum"
    "Liesjam"
    Mensen doen ze moeilijk :D

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha ( nog off topic ) zal het aan de naam liggen dat ze vlug zijn :p Liam praat verder nog niet alleen mama kan hij zeggen dus voor mij oowk genoeg haha laat hem maar lekker lang mama zeggen :p

jah hier ook de raarste varianten langs gekomen,, ik ben dan ook gelijk heel bot en roep ook gelijk nee het is Lie-Jam! haha dan kijken ze je toch aan :p

hoe lang en hoeveel weegt Liam daar dan?

Liefsz

20. LovelyDK

En volgens mij zijn jullie ook ongeveer dezelfde leeftijd? Als humbly iig uit 89 komt?

Leuke overeenkomsten :D

Deel Deze Pagina