Wat geef jij uit aan kleding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat geef je aan kleding uit per maat?

1. 100 euro

2. 150 euro

3. 200 euro

4. 250 euro

5. 300 euro

6. 350 euro

7. 400 euro

8. 450 euro of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. namya

namya Niet meer actief

mijn zoon draagt nu 92/98

ik geef vanaf zijn geboorte al teveel geld uit aan kleding......koop eigenlijk alles wel redelijk duur, voornamelijk merkjes eigenlijk!

zijn babykleertjes waren alleen net een tikkeltje goedkoper dat de maat die hij nu draagt

om maar een voorbeeld te geven: jasje 79,95...broek 54,95 (en dat was min 20 euro klantenkorting)...shirtje 20/30 euro....vestje 30/40 euro......tel maar uit!
    ik koop elke maand wel 1 complete outfit nieuw voor hem en ben toch vaak tegen de 200 euro kwijt

jassen en schoenen koop ik vaak per 2/3 maanden

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik miste ze dus denk vul het maar gewoon even aan ;)!
    Tenzij jullie geen sokken/pyama's gebruiken natuurlijk ;) haha!

3. Emme

Emme Niet meer actief

Ik geef ongeveer 150 euro per maat uit, maar wij hebben nog geen schoentjes nodig, dat scheelt. Koop ongeveer 5 setjes, 2 pyjama's, 7 rompers, een vestje/jasje en wat sokken en daar red ik het makkelijk mee.

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    5 setjes? Maar dan moet je toch wel bijna elke dag wassen? Anders is het niet op tijd droog lijkt me?

5. Emme

Emme Niet meer actief

Heb een droger ;). Ik was meestal twee keer per week. Hij krijgt elke dag schone kleren en een schone romper aan en om de dag een pyjama. Dan heb je met 5 setjes altijd nog wel wat in de kast liggen voor noodgevallen. (Het is geen spuger, dan zouden we wel meer nodig hebben...)

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    5 setjes vind ik echt wel weinig! dan heeft je kind elke week hetzelfde aan.

Of ik ben wat materialistisch;)

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Dat is dan het verschil. Ik heb ook een droger maar daar droog ik alleen de handdoeken, beddengoed, sokken en ondergoed in. De rest hang ik op ;)
    Vandaar dat ik het hier echt niet zo redden met 5 setjes (misschien in de zomer, dan droogt alles lekker snel).

Maar goed, mijn dochters hebben allebei een hele volle kledingkast, ik kan ze denk ik wel meer dan een maand lang schone kleren aantrekken voor ik er door heen ben ;)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    haha.... wij gingen vorig jaar 3 weken op vakantie en ik had gewoon voor iedere dag een schoon set bij me en dan nog lag haar kast vol :)

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hahaha erg herkenbaar! Ach, je kan maar een hobby hebben toch :p

10. Te veel.. haha.. Ik heb voor een skipak alleen al een keertje 180 euro uitgegeven. Maar die past hij nu nog steeds dus dan deel ik het maar door 3 voor 1 maat. Verder koop ik veel imps&elfs bij outlets, dus dan valt de prijs weer mee.

11. adi

adi Niet meer actief

Ik snap best wel dat mensen die een vermogen aan babykleren uitgeven zich beledigd voelen als ze voor gek worden uitgemaakt, maar dan iemand zo zitten 'uitlachen' die het met 5 setjes per maat doet vind ik helemaal schandalig!

Hier ook veel te veel kleren, maar als een spijkerbroekje vaan het eind van de dag nog schoon is krijgt het kind die gewoon de volgende dag weer aan. Van mijzelf maak ik niet eens 7 broeken per week vies, laat staan bij een baby die niet eens kruipt/loopt.
    Overdrijven is ook een sport.

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik geef ook redelijk veel uit aan de kleren van me dochter maare ik ga mensen niet belachelijk maken die het met minder doen zoals sommige mensen hier dus wel doen... beetje dom als je zelf namelijk zoveel hebt, heb je respect voor de mensen die het met minder doen en ga je niet proberen ze door het slijk te halen ;)

13. namya

namya Niet meer actief

ik heb JUIST respect voor mensen die het met weinig toch leuk weten te maken....met geld genoeg is het geen sport meer :)

ik heb dan ook echt eerbied voor mensen met een gezin die boodschappen moeten halen van 50 euro per week, zoals te zien was op dubbeltje op zijn kant....ik haal alleen aan groenten en fruit al bijna 30 euro per week, dan nog niet eens de rest meegeteld zoals vlees e.d. MAAR GOED, ik drijf van het topic af

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Nou sorry maar vind niet dat er mensen belachelijk gemaakt worden hoor. Er word alleen gevraagt hoe mensen het aanpakken. Heel simpel, meisje hier krijgt dagelijks alles schoon aan en ik was alleen in het weekend en niks gaat in de droger dus ja, dan zou je het niet redden met 5 setjes. Er mag toch wel gevraagt worden hoe andere dat doen?! Volgens mij heeft dat niks met belachelijk maken te maken.
    Maar goed, laten we weer ontopic gaan voor dit weer een zoveelste discussie topic wordt

15. Emme

Emme Niet meer actief

Ik voel me niet beledigd hoor :). Dit is gewoon hoe wij het doen. Geef voor mezelf ook niet zo veel uit aan kleding.

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

dit vind ik toch behoorlijk denigrerend ;)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hoef je je ook zeker niet beledigd over te voelen zulke domme uitspraken ik heb er respect voor hoor :)

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    :( Ik neem aan dat je mij bedoelt maar ik maak lach helemaal niemand uit hoor. Ja mezelf misschien omdat ik zo achterlijk veel kleding heb, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten of ze nou 5 setjes hebben of 50.

Ik was alleen benieuwd hoe dat dat met wassen ging, dat is alles..

19. adi

adi Niet meer actief

Nee hoor, ik bedoel niemand in het bijzonder. Maar vond de reacties op vorige pagina zo denigrerend.

Ik heb vriendinnen die hun babys puur kleden bij Zeeman, eentje doet dat omdat ze niet anders kan, en de andere omdat ze onzin vindt om meer uit te geven aan iets wat je 3 weken gebruikt. Ik begrijp beide situaties, ook al kom ik daar zelf niet. Ieder zijn keuze en ieder zijn budget.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

zo heeft ieder zn ding ik koop bij de zeeman omdat mn zoontje binnen 3 maanden weer naar een andere maat toe gaat en dat vind ik zonde van t geld..

maar ook al heb je heel veel setjes of wat dan ook wat maakt het uit...

ik geef weer heel veel geld uit aan speelgoed:)

Deel Deze Pagina