Ik ben nu komende maandag 39 weken zwanger maar ik heb nog geen slijm prop verloren Is het zo dat je deze altijd moet verliezen wil de bevalling gaan beginnen ?
Volgens mij hoeft dat niet altijd, kan ook in delen naar onder komen zonder dat je het merkt... Ik verloor trouwens mijn slijmprop ook in delen en 1 keer een hele klodder, alleen dit was in week 37 en beviel pas met 41wk3dg dus dat hoeft helaas ook niks te betekenen!
Mijn VK vertelde mij dat je de slijmprop in 1 x of in delen kunt verliezen en dat de bevalling zelf dan nog best ver weg kan zijn. Ook kun je de slijmprop tijdens de bevalling zelf verliezen, maar er schijnen ook mensen ( lees vrouwen ) te zijn die het hele ding nooit voorbij hebben zien komen.... 8) 8) 8) 8) Groetjes, Lynn
bij 41 weken en 3 dagen verloor ik op de wc mijn slijmprop en direct braken de vliezen en kreeg ik weeen. 24 uur later was onze gup er! joyce
Hallo allemaal bedankt voor jullie berichtjes. Zo te horen hoef ik dus niet eerst de slijmprop te verliezen voordat het kan gaan beginnen. Dus nu maar afwachten waneer de kleine zich zal gaan aankondigen Bedankt allemaal Groetjes Nancy
ik ben idd in gedeeltes de slijmprop verloren, dat was 's middags, maar de bevalling begon echt toen bij mij het vruchtwater brak.. het is en blijft een cliche, maar ik blijf altijd horen dat de bevalling bij iedereen weer anders verloopt
Ben m net verloren, (apart ding hoor!) Gisteren en eergisteren gestript. Nu flinke harde buiken, maar verder nog niks te bekennen.... Helaas!
Hier ook geen slijmprop verloren... Wel wat meer afscheiding (gelig) in de laatste weken. Maar dat begon al wéken voordat Iza geboren werd (na 41w3).
Ik ben zaterdag ochtend de slijmprop verlopen na vrijdag heel de dag lichte weeën gehad te hebben. Zaterdagnacht om 01uur braken de vliezen en zondag om 17.01 is fenne geboren. Bij mij was t dus wel t begin
En zit er altijd bloed bij? Ik heb nl het idee dat ik stukjes slijmprop aan het verliezen ben en daarbij heb ik menstruatieachtige pijn. Maar er zit geen bloed bij, is gewoon dik wit taaiachtig slijm (sorry voor de details) Ik hoop zo dat dit een teken is!