Friet curryworst! haha dat zijn zo van die dingen die ik niet wilde vergeten en dan ook heb opgeschreven. Stom mss, maar ik vind het wel leuk om nog te weten... (net als het liedje dat ze op de radio draaiden toen we richting hospi vertrokken: "I'm horny, horny, horny, horny..." Geloof het of niet, maar ik was op dat moment dus NIET horny!) Nadien heb ik trouwens nog ananas gegeten... was het nu de friet of de ananas, he?
Ik heb zaterdag avond nog friet gegeten, omdat ik daar zo'n zin in had! Zondagochtend om 10.00 uur braken mijn vliezen en toen heeft mijn man nog een beschuitje gemaakt en sinasappels geperst. Die vitamientjes zou ik wel nodig hebben dacht hij --> de schat! Ik heb het niet op. Na de bevalling ook niks en de twee weken erna ook bijna niks! Ik had er totaal geen zin in! Liefs
Zondag 7 oktober had ik een halve verse ananas gegeten en maandag 8 oktober is dani geboren. Zal wel toeval zijn maar moet er wel om lachen. Groetjes
Een grote portie oliebollen om 21u 's avonds en om 2u15 braken mijn vliezen... Zal er wel niets mee te maken hebben maar het heeft gesmaakt en ik had in ieder geval voldoende suikers binnen voor de bevalling!
Grappig topic, daarom doe ik maar mee Ik heb de avond voor m'n bevalling nog een grote coupe ijs gegeten (voor m'n verjaardag). Een goeie twaalf uur later had ik onze dochter in m'n armen. (en er is niks terug uit gekomen, ben wel tijdens de weeën nog enkele keren naar de WC geweest -> grote boodschap zat nog in de weg) Heb gelukkig ook geen lavement gekregen. Was waarschijnlijk ook niet meer nodig, na al die toiletbezoeken Groetjes, Elpee
Heel grappig dit... ik heb de laatste avond gesnackt. Lekker patatje en een frikandel speciaal. Het bonnetje had ik nog en die heb ik nu in het boek van mijn zoon geplakt...
Broccoli! Ik heb al twee keer eerder gehoord dat dat kan "helpen". Bij mij in ieder geval wel. groetjes kikker
Het was nieuwjaarsdag en ik had die dag echt super vreet zin was ook de 1e dag sinds mijn zwangerschao dat ik NIET misselijk / ziek was. Ik heb het opgezocht op een schriftje omdat ik alles moest opschrijven wat ik at ivm teveel af vallen. 6 olibollen 1 grote zak redband (grote snoepen) 2 broodjes hamburger met kaas curry pindasaus en gebakken ui een grote bord friet 8 boterhammen. om 2250 is me bevalling begonnen. O ja na de 1e wee heb ik alsnog alles eruit gekomen
dit gaat over m'n zus niet over mij, ik moet nog even wachten voor ik dat kan zeggen Dus: ze was om 5 uur in bad geweest verbouwingen in huis waren net klaar . voor de eerste maal van zwangerschap in bad dan naar een heleweenfeestje van de voetbal daar is her watergebroken en op dat feestje stond er barbecau op de menu... ze is dan snacht bevallen op 1 november
Wat het is geweest weet ik niet meer, wel dat het ranzig was! Dat ziekenhuisvoedsel kreeg ik dus echt niet door mijn strotje hé (ik was opgenomen, en lag al 5 dagen in het ziekenhuis toen ik ingeleid werd) Tijdens de weeën heb ik nog wel 2 boterhammen met kaas opgegeten en een glas melk! Is allemaal netjes blijven zitten
Wij hadden de avond voordat ik ingeleid werd nog een etentje met mijn vriend z'n werk. Een buffet en ik lekker een sateetje opscheppen. Zegt een collega van hem...."zul je dat wel dan als je morgen moet gaan persen " Stond er helemaal niet bij stil hahahaha Maar moest wel aan haar denken toen ik, inderdaad, tijdens het persen moest poepen
Ik had bij de surinamer nog een blikje Fernandes met een broodje met zoetzure kip en heel veel extra hete sambal op.Hierdoor niet eens gemerkt dat ik weeën had ,want dacht dat ik buikpijn had door de sambal.Heb dat altijd nadien...
bij mijn dochter ee tosti hawaii en bij mijn zoon hollandse pangroenten. Niet misselijk geweest bij de bevalling. Maar daarna wel weinig trek Duurde toch wel twee dagen eer ik weer echt zin had in eten
Ik heb een grote pan macaroni gemaakt op vrijdag met de gedachte dat dat wel handig was voor de zaterdag.. Lekker alleen maar opwarmen.. Ik had er ook echt zin in, we eten bijna nooit macaroni.. Tijdens het koken had ik al wat lichte kramp, maar ik dacht er eigelij nog niks van.. Heb dus nog een flink bord macaroni naar binnen zitten werken, had mega honger... Volgens mij moest ik een vorradje koolhydraten hebben ofzo.. lol Het is er allemaal ingebleven, Zaterdagnacht om 1.00 is Jelle geboren en de macaroni was de volgende dag nog lekkerder..
Tomatensoep en afgebakken pistoletje met knakworst. Was halverwege m'n broodje worst toen m'n vliezen braken. Daarna geen hap meer door m'n keel gekregen