Hoi Dames, Wie van jullie gaat er ook a.s. Zaterdag of zondag testen? Ik heb altijd een cyclus van 27,28 of 29 dagen dus ik moet éigenlijk tot en met zondag wachten... Word er gek van haha, voel echt werkelijk vanalles! Laten we hopen dat we een positieve test mogen krijgen!
Heee, Ik ga zondag een vroege test doen..zit dan op dag 24... Normaal heb ik 25 of 26 dagen..maar omdat ik met vriendin twee daagjes weg ga en wil weten wat ik kan en mag....doe ik zondag al die vroeg etest.. Heb al paar dagen opgeblazen gevoel, steekjes in onderbuik.. rommelige darmen...pfff..nog paar dagen volhouden!
Ik weet hoe jij je voelt. om het geduld te hebben en niet gek te worden, zoals je aan mijn banner ziet kan ik over 2 dagen testen maar ik wil eigenlijk wachten tot maandag.
Ook ik heb besloten zondag te gaan testen. Mijn cyclus lijkt deze maand heel lang te duren, dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen. (als ik tenminste niet al ongesteld word...)
ik wil ook het weekend testen mijn cyclussen beginnen nu een beetje regelmatig te worden. alleen deze maand voor het eerst geen ovutesten gebruikt dus ben benieuwd....
Ik heb zaterdag mijn NOD. Ik heb op 10 dpo getest en die was helaas negatief. Heb wel symptomen dus ik blijf hopen!
Me 2! Ala ik zondag niet ongesteld ben geworden, ga ik testen. Ik zou ongeveer weer op mijn 'oude' 29 dagen moeten zitten, na mijn curretage. Dat is dus officieel vandaag! Maar vorige maand had ik een cyclus van 34 dagen, dus dam houd ik die maar een beetje aan! Spannend weer he..?
Ik mag ook het weekend testen, maar denk dat ik het net tot vrijdag uithou dan ben ik toch vrij en zit ik op 12dpo. Vorige keer was m'n lf maar 9dagen dus zou ik theoretisch overtijd zijn. Succes met wachten die laatste paar dagen! Ik voel ook van alles.. Soms misselijk, maagzuur, moe, erg hongergevoel, steekjes.. Maar hoeft ook allemaal niks te betekenen! Spannend!
Mijn NOD is zaterdag en ik ga vrijdagochtend weer testen, dan zit ik op 13DPO! Ik weet dat het beter is om te wachten tot na NOD, maar ik ben te zenuwachtig en vind het te spannend....
Hahahah ik vind het ook echt vreselijk dat wachten! Heb toen straks de predictor early gekocht en wilde éigenlijk vrijdag gaan testen.... Maar weet nog niet of ik het ga doen. Afgelopen dinsdag getest en die was negatief ( met kruidvat 2v5) Zoooo spannend. Ik heb echt heel erg pijn aan mijn borsten al de hele week en word álleen maar erger. Ook last van mijn onder rug ( normaal niet voordat ik ongi moet worden) geen puistjes en last van buik ( opgezet, rommelende darmen) Aan de symptomen te zien zou je zeggen Ja het is raak! Maar zoals iedereen wel weet kan je lichaam je goed voor de gek houden Dus waarschijnlijk ga ik vrijdag pas testen.
Ook ik zou zondag ongesteld moeten worden. Of niet! Maar ik denk dat ik gewoon weer een pak maandverband open kan trekken. Ik voel nog he-le-maal niets. Geen pijntjes, geen steekjes, geen kwaaltjes. Noppes! Bij mijn eerste zwangerschap had ik vrijwel meteen signalen. Ik wacht het maar gewoon af, maar kan niet zeggen dat ik er nerveus voor ben. Ik kijk er eerder tegen op om weer ongesteld te worden haha. Weer een week met ongemakken...bleeegh. En dan weer aftellen naar de volgende ronde; yeah! Succes iedereen, spannend hoor!
Heb van meerdere mensen hier op het forum gelezen dat ze totaal geen klachten hadden! En daarbij is iedere zwangerschap natuurlijk anders.... Maar laten we hopen voor jou ook n posi test
Ryv, hihi..ik blijf er luchtig onder. De tijd zal het leren Ik vind het ook totaal geen drama als het niet zo blijkt te zijn. Stiekem vind ik het zooow spannend om hier samen met mijn vriend mee bezig te zijn. Daar geniet ik echt van! Bij mijn dochter was het meteen raak, terwijl ik me echt in had gesteld dat we er misschien wel 6 tot 12 maanden mee bezig zouden zijn. Ik keek echt uit naar die voorpret samen en heb dat toen wel een beetje gemist. Ik vind het dus fijn dat we dat nu in kunnen halen. Klinkt dat heel erg gek? We zitten nu trouwens in ronde twee. Dus nog niet zo heel lang aan de slag. Spannend allemaal weer hoor!
Ik ga maandag testen, omdat ik dinsdag voor een weekje festival naar Boedapest vertrek. Maar weet bijna zeker dat de test negatief is. Mijn eerste cyclus duurde namelijk 98 dagen en zit nu in de tweede cyclus. Waarvan aanstaande maandag dag 31. Toch ga ik voor de zekerheid testen, zodat ik 'veilig' kan feesten
Vorige week had ik veel klachtjes. Omdat mijn cyclus onregelmatig is, en ik me niet langer in kon houden, heb ik zondag al getest --> omo wit. Sindsdien voel ik niks meer. (Dus mogelijk toch iets psychologisch). Als ik de komende dagen niet ongesteld word, ga ik dit weekend nog een keer testen met kruidvat 2v5. Als die weer negatief is, zal ik waarschijnlijk gewoon moeten wachten op een nieuwe ronde.