Wat gekregen op pakjesavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik heb van de lieve Sint een heerlijke verzorgingslijn gekregen van de Bodyshop. Het zat in een prachtige kadoverpakking. Ik heb de Sint er uitgebreid voor bedankt ;).

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman had een eigen stoel gekregen, mr piano van megablocks, een buggy, houten puzzel, kroontje met staf, kleren en nog meer hebbedingetjes ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

:) die goeie ouwe sint toch ook :)

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Mijn dochter kreeg: spel van het huis anubis, boek van het huis anubis, gymtas, bratz-pop, chocolade letter, cd, wekker, wereldbol.

Mijn zoon kreeg: Een houten schildpadloopwagentje, dierentuin en trein van Little people, knuffel-tommie van sesamstraat.

Ik kreeg: Een chocolade letter met een heel lief gedicht en tevens uitnodiging voor een etentje met "mijn" sint :)

5. Quinton heeft alleen van zijn peettante 2 zakken met blokken van megabloks gehad, gewone blokken en met autootjes en boompje enzo. en een chocoletter Q...

Van ons niks dit jaar,
    hij is 11 november 1 geworden en heeft toen zoveel gehad dat we het dit keer even overslaan, aangezien hij het toch nog niet snapt, kan dat dit keer haha, volgend jaar krijgt hij gewoon kadoos van ons,

Van oma krijgt hij zijn kadoos met kerst, samen met ons, en volgend jaar ook gewoon met sinterklaas.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben vanavond sinterklaas bij m'n schoonouders en zondag bij mijn zus. En zondag geven wij ook pas de cadeautjes.

Ik heb van de sint een mooie horloge gekregen en mijn man een aantal elpees van Duran Duran.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    een mooie slaapzak voor junior op komst en chocoladeletter :D

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb van de sint een boek gekregen : de eetclub , oorbellen , sokken en douchegel en van mijn eigen sint niks .......

9. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa heeft gekregen: de koekjestrommel van Fisher Price, Teletubbiepop (Po), een houten trein van Winnie de Pooh, een dvd van de Teletubbies, Een tonnetje Megabloks met dieren erin, en nog een knuffel van een dolfijn.
    Ik heb een setje met douchgel enz gekregen en een chocoladeletter.

10. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    wij doen zondag ook nog wat aan sint met een stel vrienden, maar gisteren kwam de sint toch nog thuis met een dvd en een pooh rammelaar voor sven...

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Aiden heeft het volgende gekregen:

- pyjama
    - autootje
    - kleertjes
    - 2 boeken: letters en cijfers
    - 2 rammelaars
    - truck met auto's erop
    - zeep in dat gele clowntje van tv
    - pantoffeltjes
    - 25 dierengeluiden spel
    - knuffel
    - muts en sjaal
    - speelgoed van treintje van tv (sorry, ben hier nog niet in thuis hihi ;) )
    - draai en druk ding voor in de box
    - een soort draaimolentje/ bromtol
    - marsepein pietje :-s (voor papa dan maar)

En dat is alleen van familie :confused: , zelf hadden we expres nog niks gekocht.
    Vind het wel leuk om hem iets met kerst te geven...

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een knuffel, baby's eerste kerstbal, slaapzakje, plastic sleutelbosje, besteksetje en kleertjes.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zoals beloofd ;) (inclusief opnames met de nieuwe camera!)

- boot voor in bad
    - heel leuk speelgoed-ding om achter te lopen (met licht en geluid)
    - heel stoer vest
    - 2 leesboekjes
    - auto met blokjes etc.
    - heel mooi gedichtje
    - knuffeltje
    - teletubbie bal

Nou....voor 5 wk oud is hij flink verwend!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zekers is ie verwend!

Jeeetje...

15. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Kelsey heeft gehad: Een barbie type machine, disney prinsess stempel stiften, kus vriendenboekje, make-up, bratzbaby pop, barbiepop en zat lekkernei!
    Damiën heeft gehad een hóóp auto's!, van iedereen wel wat haha, en een bob de bouwer speelhuis.
    Jayden heeft gehad: een beertje met muziek knopjes van v-tech....een vroem-vroem auto van v-tech....een badspeelding van chicco....een knuffelhand pop van de fabeltjeskrant...een knuffelpaard van sinterklaas die galop en hinnik geluidjes maakt.

En verder een hoop chocolade letters en snoepgoed :D

16. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wij zaten in CenterParcs met ons drietjes dus Elena heeft dit jaar niets gekregen.. Volgend jaar komt de Sint weer (toch?) hihihiihih..

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft vandaag gekregen:

2 complete kledingoutfits van Disney
    Honingboom van Vtech
    Nijntje speel en leer
    Zitbankje met leer- en speeltafeltje
    Armbandje gegraveerd met naam
    Boedha beeldje
    Kiekeboe speelpotje
    Eend voor in bad (waar je in z'n hoed water in doet en via z'n buik in emmertjes naar beneden komt)
    Elpees met sprookjesverhalen
    Stapelauto'tjes
    Handschoentjes
    Winterpak voor in de wandelwagen

En afgelopen donderdag had ze nog een broek met bijpassende truitje gekregen en een Winnie de Pooh loopauto.

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft een Activity ding van fisher price voor in de box gekregen.. (rammen op knopjes is erg leuk :D) een badboekje van Dikkie Dik, een loopeend aan een stok, een speeltje voor op zijn kinderstoel als wij zitten te eten (alweer iets om tegen aan te rammen) en nog veel meer...

En met kerst krijgt hij nog meer van zijn andere oma en zijn tante... Pffftt... Waar ga ik het allemaal laten.. :)

O ja, en mama is verwend met een bon voor een vriendinnen arrangement bij Thermen 2000... Mijn beste vriendin offert zich geheel vrijwillig op.. :rolleyes: :)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft een speeltafel gekrgen en een pop met geluid

Deel Deze Pagina