Ik heb van de lieve Sint een heerlijke verzorgingslijn gekregen van de Bodyshop. Het zat in een prachtige kadoverpakking. Ik heb de Sint er uitgebreid voor bedankt .
Iman had een eigen stoel gekregen, mr piano van megablocks, een buggy, houten puzzel, kroontje met staf, kleren en nog meer hebbedingetjes
Mijn dochter kreeg: spel van het huis anubis, boek van het huis anubis, gymtas, bratz-pop, chocolade letter, cd, wekker, wereldbol. Mijn zoon kreeg: Een houten schildpadloopwagentje, dierentuin en trein van Little people, knuffel-tommie van sesamstraat. Ik kreeg: Een chocolade letter met een heel lief gedicht en tevens uitnodiging voor een etentje met "mijn" sint
Quinton heeft alleen van zijn peettante 2 zakken met blokken van megabloks gehad, gewone blokken en met autootjes en boompje enzo. en een chocoletter Q... Van ons niks dit jaar, hij is 11 november 1 geworden en heeft toen zoveel gehad dat we het dit keer even overslaan, aangezien hij het toch nog niet snapt, kan dat dit keer haha, volgend jaar krijgt hij gewoon kadoos van ons, Van oma krijgt hij zijn kadoos met kerst, samen met ons, en volgend jaar ook gewoon met sinterklaas.
Wij hebben vanavond sinterklaas bij m'n schoonouders en zondag bij mijn zus. En zondag geven wij ook pas de cadeautjes. Ik heb van de sint een mooie horloge gekregen en mijn man een aantal elpees van Duran Duran.
ik heb van de sint een boek gekregen : de eetclub , oorbellen , sokken en douchegel en van mijn eigen sint niks .......
Alyssa heeft gekregen: de koekjestrommel van Fisher Price, Teletubbiepop (Po), een houten trein van Winnie de Pooh, een dvd van de Teletubbies, Een tonnetje Megabloks met dieren erin, en nog een knuffel van een dolfijn. Ik heb een setje met douchgel enz gekregen en een chocoladeletter.
wij doen zondag ook nog wat aan sint met een stel vrienden, maar gisteren kwam de sint toch nog thuis met een dvd en een pooh rammelaar voor sven...
Aiden heeft het volgende gekregen: - pyjama - autootje - kleertjes - 2 boeken: letters en cijfers - 2 rammelaars - truck met auto's erop - zeep in dat gele clowntje van tv - pantoffeltjes - 25 dierengeluiden spel - knuffel - muts en sjaal - speelgoed van treintje van tv (sorry, ben hier nog niet in thuis hihi ) - draai en druk ding voor in de box - een soort draaimolentje/ bromtol - marsepein pietje :-s (voor papa dan maar) En dat is alleen van familie , zelf hadden we expres nog niks gekocht. Vind het wel leuk om hem iets met kerst te geven...
Zoals beloofd (inclusief opnames met de nieuwe camera!) - boot voor in bad - heel leuk speelgoed-ding om achter te lopen (met licht en geluid) - heel stoer vest - 2 leesboekjes - auto met blokjes etc. - heel mooi gedichtje - knuffeltje - teletubbie bal Nou....voor 5 wk oud is hij flink verwend!
Kelsey heeft gehad: Een barbie type machine, disney prinsess stempel stiften, kus vriendenboekje, make-up, bratzbaby pop, barbiepop en zat lekkernei! Damiën heeft gehad een hóóp auto's!, van iedereen wel wat haha, en een bob de bouwer speelhuis. Jayden heeft gehad: een beertje met muziek knopjes van v-tech....een vroem-vroem auto van v-tech....een badspeelding van chicco....een knuffelhand pop van de fabeltjeskrant...een knuffelpaard van sinterklaas die galop en hinnik geluidjes maakt. En verder een hoop chocolade letters en snoepgoed
Wij zaten in CenterParcs met ons drietjes dus Elena heeft dit jaar niets gekregen.. Volgend jaar komt de Sint weer (toch?) hihihiihih..
Lianna heeft vandaag gekregen: 2 complete kledingoutfits van Disney Honingboom van Vtech Nijntje speel en leer Zitbankje met leer- en speeltafeltje Armbandje gegraveerd met naam Boedha beeldje Kiekeboe speelpotje Eend voor in bad (waar je in z'n hoed water in doet en via z'n buik in emmertjes naar beneden komt) Elpees met sprookjesverhalen Stapelauto'tjes Handschoentjes Winterpak voor in de wandelwagen En afgelopen donderdag had ze nog een broek met bijpassende truitje gekregen en een Winnie de Pooh loopauto.
Jelle heeft een Activity ding van fisher price voor in de box gekregen.. (rammen op knopjes is erg leuk ) een badboekje van Dikkie Dik, een loopeend aan een stok, een speeltje voor op zijn kinderstoel als wij zitten te eten (alweer iets om tegen aan te rammen) en nog veel meer... En met kerst krijgt hij nog meer van zijn andere oma en zijn tante... Pffftt... Waar ga ik het allemaal laten.. O ja, en mama is verwend met een bon voor een vriendinnen arrangement bij Thermen 2000... Mijn beste vriendin offert zich geheel vrijwillig op..