Vraagje aan Clomid gebruiksters

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mar001, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Hoi meiden,

Deze maand ben ik begonnen aan m'n 2e ronde met Clomid 50mg.
    De 1e ronde netjes een eisprong gehad op dag 15, maar helaas ongi geworden.
    Deze maand vermoed ik dat ik weer op dag 15 m'n eisprong gehad heb (dag 14 en 15 buikkrampjes gehad, daarna was dit over).
    Normaal heb ik altijd vanaf de eisprong tot aan de menstruatie pijnlijke tepels en wat meer stevigere borsten.
    Nu is het inmiddels dag 22 en nog steeds geen verandering te bekennen aan de (.)(.)
    Wie herkent dit? En kan het een teken zijn dat de clomid niet meer voldoende werkt?

Groetjes,
    Mar

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb een aantal maanden clomid gebruikt
    elke maand had ik verschillende klachten
    in het begin niks de volgende maand weer wel enzo

ik weet niet of het wat betekend!.

heel veel succes, en hopelijk is het snel raak ;)

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik vraagm e inderdaad af of je de verschijnselen van een of 2 maanden kunt bestempelen als "dat is dus wat ik altijd voel op die en die dag" het zou wel makkelijk zijn, ik ben nu bezig met 2e ronde clomid en echt heel erg goed aan het opletten wat ik voel, maar het is een beetje verwarrend, omdat ik er anders niet op let en nu wel weet ik niet wat ik nu wel en niet extra voel, ik schrijf alles op en dan kijk ik over een paar rondes wel of er een lijn in te zien is, het is en blijft lastig, voor mij werken ovu testjes heel erg goed, en trouwens krijg je geen echo,s? en las je een eisprong hebt gehad dan is dat toch goed?

waarom zou het niet meer werken?

groetjes Jose

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Bij mij waren de bijwerkingen elke keer anders. Volgens mij zegt het niets over de werking van de Clomid.

Vroeg me ook af je geen echo's krijgt. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Sterkte!

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ik kan je alleen mijn ervaringen van 1 ronde clomid vertellen en van mijn lange cyclussen ervoor: had voor de clomid altijd pijnlijke borsten vooral vanuit mijn oksels en de maand dat ik clomid had gehad, had ik dit niet. hele zachte borsten juist en pas paar dagen voor NOD gingen ze gevoelig worden maar dan vnl rond de tepel.......maar ik weet dus niet of het sowieso anders is met clomid of zonder maar voor mij was het een vroeg symptoom....

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik had nu ook minder gevoelige borsten dan zonder clomid, ze waren juist erg zacht, maar heb volgens mij gewoon een eisprong gehad.

Die hormonen kunnen zoveel met je lichaam doen, dat het nu erg moeilijk inschatten is waar wat vandaan komt.

Deel Deze Pagina