dat is de eerste geleerde wat zich bezighoud met mc Donalds ketens die zal vast en zeker gestudeerd hebben
Iedereen beleid zijn of haar geloof op eigen wijze. Of dat nou volgens een boek met regels leven is of naar je eigen regels. Leven en laten leven. En wat betreft halal of niet halal, ik koop het niet, ik koop zoveel mogelijk biologisch, zou hypocriet zijn om te roepen dat ik bij de McDrek niet naar binnen ga om halal vlees en vervolgens wel een nederlands vetgemeste vlees koe naar binnen werk die alleen maar de stal heeft gezien, het is beide niet echt diervriendelijk. Als het nou om smaak ging oke, daar valt niet om te twisten
Is een broodje aap verhaal! Sinds wanneer mogen moslims trouwens geen Mc eten? Mijn schoonmoeder is echt een praktiserende moslima, maar zegt echt geen nee tegen de Mc. Overigens woont ze wel in een Islamitisch land. Geef mij trouwens maar de KFC!
Ik denk ook niet dat elke persoon die zich moslim noemt zich ook daadwerkelijk aan de koran houdt was gewoon benieuwd hoe het zat/zit
umm85@ voor mij het verschil zeg maar: niet streng: geen boerka of hoe heet zon ander ding? niquaap ofzo vrouwen die gewoon hun eigen ding doen en ook mogen van hun man zoals werken bijvoorbeeld. die dingen zoals terrorisme ook gewoon niet goedkeuren ( zoals 9/11 bv) zulke dingetjes.. gewoon een beetje ook de moderne tijd. ik vind wel dat als je moslim bent het ook wel goed moet doen dus ook weer niet van die halve. dus wel ramadan, bidden etc. maar gewoon in normale proportie. hoop dat het zo duidelijk is haha
Dat jij het hier over de islam hebt is mijn probleem. Ik HAAT godsdienst en heb geen zin om erover te lezen. Het ergert me. Ik heb dus ook het verkeersbordje aangeklikt.
maar dat is ook zo met de bijbel natuurlijk.... de ene is daar ook veel erger mee bezig als de ander maar dit heeft allemaal niks meer met slappe friet te maken
Dames dit topic wordt gesloten omdat het door het verloop niet meer voldoet aan de regels van Zwangerschapspagina.nl. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl