Nee inderdaad! Kan de vrachtwagen met bevroren friet elke dag wel naar alle McDonald's filialen rijden.. Elke dag komt de vrachtwagen laden/lossen , zou al te duur aan de exportkosten zijn lijkt me
Daar ben ik het helemaal mee eens ik wil weten wat ik uit eindelijk eet. Of het nu rundergehakt is of runderpaard. ik wil weten wat ik uit eindelijk eet,.
Waarom zou een keten als McDonald's dit doen? Je zou maar allergisch zijn voor varken. Dan riskeren ze een behoorlijke schadeclaim. Dit lijkt me dus erg stug. Eerder een broodje aap verhaal.
En bedankt mevrouw Teenslipper. Ik heb nu gelijk honger! En verder; boeit me geen biet! Het smaakt nog altijd prima!
frieten zijn frieten, de ene friet is lekker, de andere minder, maakt mij dat uit in welk vet dat word gemaakt
Lieverd, maak je niet druk. Het is vast een broodje aap aangezien je altijd slappe friet krijgt bij de Mac. Verder lig ik er echt niet wakker van als het toch waar blijkt te zijn.
Krokant? Nou t werkt iig voor geen reet want macpatat is nooit krokant en klapt terig terug in je gezicht als je een hap neemt.
Oh gatverdamme dat kan ook alleen uit de US komen. Hier in de UK worden de frieten als het goed is gewoon in de UK gemaakt iig dat claimen ze.
Ze worden misschien voorgebakken in dat vet maar niet afgebakken in dat vet. En daarbij, als ze het vanuit de VS moeten verschepen hier naartoe dan kost het McDrek een hele duit, en dan waren de producten heel wat duurder. Enne, sinds wanneer zijn McDrek frieten krokant? Als ze net iets te oud zijn kun je er mee elastieken
Ik moet wel lachen hier om. Als het waar isdan vind ik het knap lullig voor de islamitische wereld. Echter, ik vind varkensvet nog niet O boeiend. Kijk voor de lol eens wat er op de verpakking van je eten staat. Wat een E-nummers er in je voedsel zitten. Zoals de reclame zegt.....mmmm lekker zwaveldioxide, chloor, ruitenwisservloeistof jammiieeeeee
Ik geloof eerder (als ze het over krokant hebben) dat Burger King dit doet. Die patat heeft een hele bijzondere smaak en is heel krokant...
Dit is niet zo hoor! Elk land krijgt zijn frietjes en andere producten uit zijn eigen land! In Duitsland en Oostenrijk smaakt de McDonalds bijvoorbeeld 10 keer beter dan hier! Er zijn voorwaarden aan alle frachises, maar verder doen ze gewoon per stuk hun ding! Ik vind bijvoorbeeld de milkshakes bij het ene filiaal lekkerder als bij de andere!
Ach Weetje ze zijn uitermate streng bij mac dus vandaar dat ik het weet dat dit niet waar is. Dat een vrachtwagen vol hamburger broodjes word weg gegooid omdat ze op -20 zijn binnen gekomen ipv -22. De friet hier in nl kom gewoon hier uit nederland
Mcdonalds friet.... poeh wat een schandaal!! Ga je toch lekker ergens anders friet kanen... Tis geen eerste levensbehoefte ofzo