wat geloven jullie hiervan?? mac donaldspatat??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik geloof er niets van. Maar als het wel zo zou zijn, boeiend, het smaakt toch goed, en ik heb er nooit wat aan over gehouden.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik geloof er geen snars van.

Gewoon weer iemand die mensen wilt behoeden voor de mac ofzo.

Denk alleen niet dat dat gaat lukken.

* en bedankt heb gelijk trek in Mcdrek *

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, bij de Mac zou me weinig verbazen.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
  5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmmm tja lijkt me toch niet dat een groot merk als mcdonalds zich zoiets kan veroorloven?

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik eet geen vlees en niet zo heel blij met varkensvet en koeienvet maar ach,ik eet ook snoepjes waar gelatine in zit. Snap niet dat moslims er moeilijk over doen? Dat ze dat niet mogen eten is allemaal een verzinsel van eeuwen terug.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ai pas op wat je zegt he:)

Het is een geloofsovertuiging niet zomaar iets wat ze verzinnen..

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Alle geloofsovertuigingen zijn ooit door iemand verzonnen ;)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Geloof er geen biet van.. En wat dan nog?? Vindt de Mac veel te lekker :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dat is jouw`n mening;)

Niet dat ik gelovig ben hoor.....

11. Islah

Islah Niet meer actief

Inderdaad, wij geloven dat dat geopenbaard is door God, niet verzonnen.

12. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gelukkig helemaal klaar met die MCDonalds. Hamburgers die 14 jaar later nog eruit zien als een hamburger...tja. En dat zal dus wel vol chemicaliën zitten. Mijn man wil er nooit van z'n leven meer eten. Ik zou dus echt niet raar opkijken als ze ook van alles uitvreten met die patat. Of welk ding ze ook verkopen (ws. nog net niet met het water haha), nee, we maken tegenwoordig zelf wel een hamburger als we er echt veel zin in hebben. (krijg ik nu dus wel...) en ik wil gewoon niet zoveel rotzooi in mijn kinderen stoppen, dus geen MC hier meer (als we het al vaak deden)

13. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik vind niet dat de macdonalds zijn excuses moet aanbieden. Wij als moslims moeten ons schamen dat we uberhaupt bij de mac eten! Ten eerste is niks van de mac halal. Zelfs de fish filet geven ze duidelijk aan op de site dat die in aanraking geweest kan zijn met vlees. En ten tweede.. De Islam schrijft voor dat wij als Moslims gezond moeten leven.. Dat neemt niet weg dat we nooit iets ongezonds mogen eten maar de mac? Nee zeker niet. Dit is een miljarden bedrijf die gaat zich echt niet druk maken om de Moslims hoor. En het feit dat Moslims zich hier wel druk over maken laat alweer zien in wat voor staat de islamitische gemeenschap zit! Maak je liever druk om Syrie!

14. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dat vind ik helemaal raar. Als hun frietjes wel in varken worden gebakken vraag ik me af waarom een Moslim dat wel zou eten. Rare opmerking dit

15. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ga helemaal nooit naar de macdonald's (en ben ook niet van plan om er naartoe te gaan, ook niet in Arabische landen) dus waarom zou het mij interesseren? Eerst zeg je dat we ons druk moeten maken om Syrië i.p.v McDonald's maar als iemand dan zegt dat het haar niet interesseert is het ook weer niet goed. :/ Je spreekt jezelf nogal tegen.

Als jij zegt dat "wij" bij de mac eten spreek je hopelijk voor jezelf...

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dat gaf je niet aan. In je post kwam het over alsof je het wel at maar het je geen reet boeit. En nee "wij" is in het algemeen! Het zou raar zijn als een Moslim het goed keurt dat frietjes die gebakken zijn in varken dat gewoon goed keurt. En zo kwam jij over :)

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ben geen moslim maar de mac is echt te vies voor woorden. Daar eet ik nooit. Heb zelfs een keer personeel betrapt die stond te likken aan een broodje en die daarna verder klaar maakte inpakte en vervolgens in een zak door het raampje heen geschoven werd.... ja smakelijk eten dan maar :O die gast al weg voor er wat aan gedaan kon worden, jongen werd ontslagen, maar toch.... bah bah!! Dat vrienden daar eten ga ik gerust mee, maar ik eet daar niets! En die friet, nou als je er naar kijkt dan wordtie al slap en vaak net als de nuggets trouwens (wat echt heel gevaarlijk is) als het koud is weer terug in het frituurvet gegooid. Nee dank u!

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Goede friet wordt in ossenwit voorgebakken. Ik vind mc-friet geen Goede friet.

19. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Goh, wat goed dat hier zo rustig op gereageerd kan worden :) Een verzinsel hoeft het niet te zijn, wel is het ooit "opgekomen" in welke vorm dan ook en dat mogen we met zijn allen respecteren. McDonalds incluis ;)

Broodje aap of niet, als we eens zouden weten wat er allemaal binnenkrijgen... Antibiotica en groeihormonen in vlees, pseudo-oestrogenen in ons drinkwater (toenemende onvruchtbaarheid bij mannen) Zware metalen in het leer van onze schoenen (denk eens aan kleine kinderen die op die schoenen knauwen), gif in de groenten en ga zo maar verder. En dan hebben we het nog niet over de gevolgen voor het milieu.

De vraag is doe je je open ogen of sluit je ze liever? Voor beide is wat te zeggen want in de meeste gevallen kun je er helemaal niets aan veranderen. Wij hebben onze ogen halfopen, dwz. melk, eieren en vlees meest bio en uit principe geen soja en zo min mogelijk E's. Maar soms doen we ze dicht en eten we zonder problemen een hamburger met een colaatje of spaghetti met saus uit een pakje. Zolang je jezelf er maar goed bij voelt.

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mmm lekker, ik lust wel een frietje nu!

Deel Deze Pagina