oeh en dan eet ik zo bloemkool.... pffff ik denk dat er plannen gewijzigd worden op laatste moment haha Patat met Mayo heerlijk!!
Geloof er geen zak van. Vriend van ons werkt in een aardappelfabriek waar de patat voor de mcDonalds verwerken.
Dan ga je zeker ook niet uit eten in een normaal restaurant. Of denk je echt dat het vlees dat op de grond valt netjes in de prullenbak beland
Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien of het waar is. Vind de frietjes lekker en daar gaat het om. Tegenwoordig kan je haast niks meer in je mond steken zonder er ziek van te worden, ongezonder van te worden. Ik denk dat je er niet etveel over moet nadenken anders kan je niks meer gewoon eten.
Dus omdat 1 vies persoon dat doet, doet iedereen dat bij de Mac? Wat jij zegt over friet die terug de olie in gaat, dat mag niet en koude nuggets? Dat zou alleen kunnen als ze te lang gelegen hebben(wat ook niet mag ). Ze worden gebakken in olie die minimaal 182 graden is. Komt de pan onder de 179 graden dan gaat hij op storing en kan er niet meer in gebakken worden. dus het kan nooit meer rauwe kip zijn. Ik kan de mensen die denken dat McDonalds slecht met hygiëne en voedselveiligheid omgaat aanraden om eens te vragen of je een kijkje mag nemen in de keuken. McDonalds heeft namelijk 1 van de schoonste, strengst gecontroleerde, aan regels gebonden keukens die ik ken. Ik werk vanaf mijn 15de in de horeca, heb verschillende horeca (gerelateerde) opleidingen gevolgd en ik durf je te verzekeren dat het gemiddelde McDonald's restaurant een schonere keuken heeft dan een ander restaurant. Maargoed daar ging het topic niet over Nee ik geloof er geen hol van.. McDonalds Nederland is vrij helder in waar hun voedsel vandaan komt en alle producten worden in Nederland, Duitsland of Frankrijk verwerkt..
Daar geloof ik niks van. Dan zou McDonalds nu niet zo groot zijn als ze nu zijn... Elk land heeft gewoon zijn lokale leveranciers. Dat kost ook een schip met geld om patat daar klaar te maken en te verschepen... Dan heb je te maken met verschillende invoerrechten die ze moeten betalen, belastingen btw etc. Alleen daarom geloof ik het al niet.
@saja eigenlijk heel weinig inderdaad Maar zeker niet naar de MAC nadat ze dat gewoon open en bloot voor mijn neus doen.
@MamaR nee dat betekent niet dat iedereen dat doet, maar betekent wel dat ik er niet ga eten. Het kan zo zijn dat het niet mag en hoe het hoort, soms is het anders en dat heb ik toevalllig getroffen. Tuurlijk zitten er prima zaken tussen. Alleen ik vind het niet lekker en met die beelden in gedachte wordt het er niet beter op. Maar dat is mijn keuze Wat anderen doen geloven en eten vind ik prima. Dus het kan mij niet schelen hoe het zit met de frietjes, want ik eet er toch niet
Nou...niet elk restaurant hoor, Ik heb eens stage gelopen bij een restaurant en daar ging het echt wel de prullenbak in. Ook koekjes die alleen op een schoteltje hadden gelegen bij de koffie gingen weg. ( logisch) En als er iets viel op de grond in de keuken werd het weggedaan.
Ohh dat weet ik hoor. Maar vaak gebeurd het wel. Omdat je vaak ook niet in de keuken kan kijken. Je wilt ook écht niet weten hoe sommige keukens er uit zien Krijg je al spontaan iets voor je uberhaubt wat gegeten hebt hahahahaha
moet zeggen dat ik burger king veeeeeel lekkerder vindt. Mac drek heb ik toch echt te vaak gegeten.. Eten jullie dat vaak eigenlijk?
vind alleen de frietjes bij de BK lekkerder dan die van de MC vind de broodjes bij de BK zoooo droog! we eten het denk ik 1x in de 2 maand? soms iets vaker, soms minder!