Precies; je gaat er niet heem om je idealen te bevredigen en omdat het zo gezond is (dat is geen 1 snackbar natuurlijk), maar omdat het best lekker is op zijn tijd.
Eens..haal liever een take away van de indonees of een halal pizzaria waar ze ook hamburgers verkopen.
Ik heb er laatst ontbeten... E het was verrassend eetbaar. En bovendien stuk goedkoper dan datzelfde bij de bakker. Croissant, koffie en sap dus.
Wie eet er vanavond ook ineens mc? Steek je hand op! *Steekt haar hand op, die macaroni kan morgen ook nog*
Kan mij het nou schelen of jij of wie dan ook van de ummah mac donalds eet! Je laatste zin slaat kant nog wal.. Alsof ik hier een fatwa uitvaardig dat het haram is. Maar als je eens wat onderzoek doet naar de mac en waar hun in investeren etc dan zou je daar nooit eten! En ja het is de plicht van de Moslim om onderzoek te doen naar de herkomst van je eten.. Bekijk de ahadeeth daar maar eens op na. Daar heb je geen fatwa voor nodig!
Volgens mij vroeg Dirksmama gewoon of er een fatwa over was, niets meer en niets minder... Maar ik kan er natuurlijk naast zitten, iedereen leest het op haar eigen manier.