Hier ongeveer 100 euro per week voor 2 volwassenen en een baby.. Maar bedrag is excl luiers en babyvoeding. Dat haal ik apart.. Luiers haal ik alleen maar als in aanbieding is,.. En ook dan alleen maar bij etos omdat ik fan ben van de babyzegels.. Als er ergens overigens een winkel is waar de luiers veeeel goedkoper is dan haal ik ze daar hoor,maar de pampers aanbiedingen zijn vrijwel overal hetzelfde.. Qua eten, ja, we gaan vaak naar hoogvliet.. Vroeger gingen we voor groente enzo naar de markt. Dat doen we alleen niet meer.. kost mij teveel tijd en aangezien mijn man ook weekenden werkt enzo....... niet handig..... En de boodschappen is vaak met wasmiddel, brood, fruit, groente, sapjes, koekje en chippie, en andere voedingswaren.. Frisdrank halen we wel bij lidl 1 keer per 1,5 maand ofzo. Dan slaan we een gedeelte in..
dat week geld pinnen is een goed idee. ga ik volgende maand als t salaris binnen is meteen mee beginnen. bij ons hebben we weinig opslag dus ben genoodzaakt om per dag boodschappen te doen. wij hebben nu ook ingesteld dat we alleen nog maar in t weekend snoepen dus doorde weeks doen we dat niet meer,(ook om af te vallen) mijn man eet best veel na zijn werk en na t trainen eet ik nog altijd een broodje omdat ik toch altijd weer honger heb erna. en niet te vergeten heb ik geen aldi of lidl in de buurt dus dat gaat niet lukken ik koop mijn spulen bij de dekamarkt of de deen en de potjes groente als mijn dochter niet mee eet bij de albert heijn omdat ze daar een hele variatie aan potjes hebben,. ook heb ik voor mijn dochter alleen pampers in gebruik omdat zij te smal is bij haar bibs en taille voor andere merken. lekt altijd door. heb etos en da geprobeerd. kruidvat vind ik bagger bedankt voor je tips
Ik heb 450 euro voor de hele maand. Dus daar doe ik zelfs de cadeau's van.. soms maak ik er een sport van om echt goedkoop dingen te halen. Laatst had ik zelfs over.. Ook heb ik laatst 100 pads koffie gekocht bij de jumbo, koste mij toen vijf euro (zoiets dan) en daar drinken we best veel van! En wij hebben twee volwassen en 2 meiden. (van 9 maanden en vier!)
Ik moet het straks met een baby gaan doen van 50 euro en vind het best moeilijk. Ik moet nl. 4 dagen van 9 uur per week blijven werken en dan heb je ook geen puf meer om bij verschillende adressen te gaan shoppen. En ik vind het aanbod van groenten bij de Aldi vaak erg magertjes...wat is dan de beste optie? AH sla ik al sowieso over, ik ga meestal naar de C1000 en koop dan ook vele huismerk. Maar wel veel verse groenten en fruit..en dat kost ook best wat!
Wij zijn met 2 volwassenen en 1 peuter, we zijn +- 80 euro aan boodschappen kwijt, dit is inclusief wasmiddel/schoonmaak/pampers/verzorgingsproducten.. maar dat koop ik eigenlijk maar 1x in de maand. Onze peuter eet met de pot mee, maar eet ipv "lekkere" tussendoortjes veel liever fruit, dus fruit hebben we altijd in overvloed in huis. En we eten sowieso elke zondag bij mijn schoonouders of bij mijn moeder. Dat scheelt ook alweer een extra dag eten. Soms eten we wel vaker dan 1x per week bij iemand anders. Drinken is bij ons voornamelijk ranja, we vinden het lekker en goedkoop. Alcohol drinken we niet, en roken doen we ook niet. Wel zijn we dol op vlees en dat is bij ons toch het duurst.. @ hellen, groente & fruit halen wij altijd bij de nettorama, echt lekker vers en het scheelt ontzettend met bijv AH
Waarom denkt iedereen dat AH met alles heel duur is? Dat is allang niet meer zo, C1000 is juist heel duur met veel dingen....
Idd ik ga vaak naar de AH en het valt me altijd weer mee wat ik af moet rekenen. Vind ook altijd dat ze leuke bonus aanbiedingen hebben! Wij zijn nu met zijn tweetjes ongeveer 50-55 euro per week kwijt. Maar we eten soms best luxe en dat wil ik nu ik zwanger ben wat minderen. Ik vind het altijd erg leuk om zo weinig mogelijk geld uit te geven elke week.
wij zijn ongeveer 100 euro per 2 weken kwijt en dan zit daar alles bij,ook verzorgingsproducten doe altijd me boodschappen bij de aldi en groente en fruit bij de lidl vlees halen we 1 x in de maand bij arie de knaller,is dan zo ongeveer 5o euro(heb een grote vriezer, dus das makkelijk) we zijn met 2 volwassenen en een baby op komst dus moet dan nog kijken wat t word , maar vind dat t nu aardig goed gaat