ik heb op youtube een liedje gemaakt voor mn vriend, durf t alleen niet zo goed te laten horen... is het wat? wil niet uitgelachen worden voor mario - YouTube
Je wil niet uitgelachen worden door je vriend, maar neemt wel het risico uitgelachen te worden door vele forumleden??? Of hoop je ondekt te worden Lekker aan je vent laten horen hoor, is toch hartstikke leuk als iemand dit voor je doet.
Weet je al zou het nog zo vals als een kanarie zijn dan nog is het kei lief dat je dat voor hem doet en zal hij het prachtig vinden! Btw ik vind het niet vals gezongen
Ik denk dat je vriend het heel lief zal vinden en je niet zal uitlachen, ookal is het niet echt zuiver naar mijn mening. Even offtopic: je weet dat iedereen nu weet hoe je heet?
ben er alleen nog niet zo uit wat een goed moment zou zijn haha, ik kan het gewoon aan laten staan op de computer, hij doet toch wel vaak een spelletje als die uit zn werk komt, dan ziet hij het gelijk. maar dat is niet echt speciaal. het is gewoon zomaar niet omdat er een bijzondere dag is eigenlijk
ja ik weet het. heb niks te verbergen hoor haha. mn pincode staat niet op internet haha. bij facebook heb je dat toch ook
Heel mooi. Zit alleen een spel fout in. Er staat eingelijk moet denk ik eigenlijk zijn. Maar heel lief en mooi hoor.
Leuk hoor super lief. Maar luisteren en tekst lezen is heel lastig. Ik zou het vervangen door leuke foto's.
ja hoor \in het begin wist ik het zeker, je zou mijn hart kunnen breken. maar jij voelde hetzelfde voor mij, en sinds toen vlogen er jaren voorbij. verliefdheid werd liefde. ik kan met je lachen, en kan met je huilen. je liet me in je armen schuilen. jij bent wie ik echt vertrouw, wat ik eigenlijk wil zeggen.... dat ik heel veel van je hou
Precies! Dat 'stoorde' mij ook. Heel lief gebaar en super lief en best goed gezongen! Al hoor ik ook wat onzuiverheden, maar ach...boeiend... daarom zal je vriend het heus niet minder leuk en lief vinden!!!