Wat geven jullie aan je moeder voor moederdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama26, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik zelf krijg, als het goed is, niks. Volgend jaar pas mn eerste moederdag.[/quote]

je bent al een klein beetje moeder, je zorgt al heel goed voor je kleintje, toch?

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    De beide moeders krijgen een mooie foto van Eliora in een lijstje. Zijn ze vast heel blij mee.

3. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Mijn moeder krijgt een abbonnement op de OOK! (tijdschrift voor oma's) ;)

4. acire

acire Fanatiek lid

mijn moeder is met koninginnedag van de trap gevallen en heeft veel pijn.
    gisteren was ze jarig en vierde het daarom niet.
    zondag is ze naar haar schoonmoeder.
    vandaag krijgt ze van mij een kleinigheidje.
    een luchtje oid vind ze altijd leuk. of iets voor onder de douche.
    haar vrouw krijgt ook iets want dat is ook een beetje mijn moeder nu.

volgens mij krijg ik een pyama

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij geven gewoon een mooi boeket bloemen zowel aan mijn moeder als aan mijn schoonmoeder.

Mijn moeder is 12 mei jarig en mijn vader de 14e. Ze vieren het de 11e, dus op Moederdag / Eerste Pinksterdag.

In elk geval hebben ze er goed weer bij!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mijn schoonmoeder geven we een nieuwe Senseo. Ze heeft de afgelopen maanden alweer zoveel voor ons gedaan (klussen en div.) en haar huidige is echt in staat van ontbinding. Wou ook nog eens dat de oudere modellen in de aanbieding waren. Dus een duur kado maar ook gelijk als dank voor alles wat ze gedaan heeft.

8. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Mn schoonmoeder wil niks, die doet niet aan moederdag. Zondag gaan we naar mijn ouders, ik denk dat ik ree lendenen (soort zeer malse biefstuk) mee neem, lekker eten die avond. Een bosje bloemen gaan veel te snel dood. Laatst had ik een wild Schots konijn meegenomen voor haar en daar was ze ook al zo ontzettend blij mee :p

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wij laten foto's maken bij de fotograaf.. van ons en van m'n zus en haar vriend.
    En die krijgt ze voor moederdag met lijst eromheen.
    Ik zelf heb een mooie mamafiets gehad.. :D

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn moeder krijgt een visbon :) om een kee rte vissen met me papa. ze vind het heel erg leuk om te doen en gaan geregeld samen vissen en nu een keer op onze kosten naar de forelvijver :)

11. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Aan mijn mama geef ik een mooi nachtkleed en een schoonmama heb ik niet meer.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje bijna iedereen doet aan moederdag.. wij eigenlijk niet ja toen ik nog klein was..
    mijn moeder krijgt dus niks haha ja mooie foto van Jesse maar die kreeg ze sowieso al

13. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Mijn moeder wil graag make-up (mascara) en ik doe er een proefabonnement bij op de Nouveau ofzo.

Wat ik zelf krijg is nog een verassing, maar kan ook dat ie het weer vergeet... ;)

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wij doen ook niet echt aan moederdag maar we waren al van plan om met mijn man deze week naar het graf van mijn moeder te gaan. Dus we gaan op moederdag naar mijn mama toe en gaan bloemen kweken op haar graf.

Mijn schoonma woont in turkije zei krijgt een telefoontje en mischen als ik dat kan regelen een bosje bloemen

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    een taart :)

wij doen er niks meer aan omdat ik nu zelf ook mamie ben en dan alles af moet sjezen op mijn eigen moederdag...dit geld trouwens ook voor vaderdag!

mijn moeder krijgt zaterdag een taart en zondag gaan we naar de mis van schoonmoeder :cry: en verder een beetjes zelf verwend worden ;)

16. Ik heb gisteren van jaydienne een knutsel gebeuren gekregen wat zij op de creche heeft gemaakt.Een extra kado zal het niet worden aangezien ik een alleenstaande mama ben en mijn familie in het buitenland zit.

Zelf stuur ik mijn moeder een bos bloemen. Mijn vriendin loopt nu stage op de Antillen en ik ga haar geld sturen zodat zij een bosje voor mij moeder kan kopen.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb een digitaal fotoalbumpje gemaakt met foto's van onze bruiloft. Die geef ik aan mn moeder met moederdag.
    Voor mn schoonmoeder en oma heb ik zo'n zelfde album, die krijgen ze wanneer we ze weer zien.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik geef mijn moeder bloemetjes voor in de tuin.
    Mijn schoonmoeder woont op 3 1/2 uur rijden, dus dat is een beetje ver om speciaal voor moederdag langs te gaan. We zijn afgelopen weekend bij ze geweest.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn eigen moeder krijgt een kadobon voor een gezichtsbehandeling, doe dit samen met mijn vader en broertje. Mijn moeder rent altijd voor anderen,dus gaat nu maar eens anderhalf uur aan haarzelf besteden.

Voor mijn schoonmoeder had ik geen inspiratie,dus heb maar een theepakket gemaakt.
    Mandje, twee thee glazen en allerlei soortjes thee.

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mijn eigen moeder is ook nog eens jarig in Juni. aangezien ze volgende week weer voor een maand naar Bali op vakantie gaan (mijn moeder is daar geboren dus vakantie...) is ze er niet met haar verjaardag. ze wilde graag geld om in Bali te kijken voor iets leuks. ik denk dat ik iets symbolisch doe zodat ze het geld daar kan gebruiken.

Mijn schoonmoeder weet ik nog niet. met haar gaan we zondag uiteten.

en beide moeders krijgen natuurlijk een mooie bos bloemen.

Deel Deze Pagina