Wat geven jullie aan je moeder voor moederdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama26, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben voor mijn moeder een kaars in de vorm van een hart gekocht en daar staat op "voor de liefste moeder"en op de achterkant onze namen.
    Wij gaan zaterdag naar mijn moeder en dan gaan we lekker steen grillen met z'n allen.
    Een schoonmoeder heb ik niet en ik ben zelf ook nog geen mama dus verder doen wij niets

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij doen niet aan moederdag, althans, niet voor mijn moeder en schoonmoeder. Ik vind moederdag echt iets voor kinderen en hun mama's, niet voor volwassenen. Daar is m'n ma het niet mee eens en elk jaar zwaar gepikeerd dus :(

Dit jaar is mn eerste moederdag, ben benieuwd of m'n man er aan denkt.

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Mijn moeder houdt van zelf dingen bakken dus ik geef allerlei excentrieke ingrediënten (die ik bij de natuurwinkel alleen kan kopen waar ik zelf een gruwelhekel aan heb :( ) die ze graag gebruikt.
    Tja je moet er wat voor over hebben hè :D
    Ik doe het in een cadeaudoos.

4. Quinta

Quinta Niet meer actief

wij hebben er 3 die we blij moeten maken. Voorheen waren het altijd overdreven cadeau's die we gaven maar het moet wel leuk blijven.
    Wat mij betreft is het elke dag / week / maand moederdag en eigelijk onzin om daar 1 dag per jaar bij stil te staan. De moedertjes vinden het al leuk als je komt eten (wat bij ons niet te doen is op 1 dag) dus nemen we wat lekker mee voor bij de koffie, doos chocolade ofzo....

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    normaal gesproken gaan we altijd naar het tuincentrum en mag ze daar de planten uitzoeken die ze nodig heeft om haar balkon weer "zomerklaar" te maken omdat de planten in de winter de pijp uit zijn gegaan, dit keer was ze vroeger omdat ze zich ergerde aan haar balkon, dus die optie verdween dit keer...

nu heb ik een heel mooie foto van de 3 kinderen opgestuurd en die laat ik dan in zwart wit op een groot linnen doek zetten...plus een mooi bosje bloemen, en moederdag is weer klaar... :D

Deel Deze Pagina