Ik bak wel eens een ei voorop zijn brood als hij moet werken😂 serieus, wij zijn A romantische. Ik heb me er na bijna 6 jaar maar bij neer gelegd. We zijn wel heel goed in ons zelf verwennen! Vondt laatst een bon van de AH waar een zak snoep op stond, mijn man had boodschappen gedaan. IK heb die hele zak snoep nooit gezien 😅
soms een lekker geurtje, leuk shirtje, lekker boodje... het is idd het gebaar , dat is al speciaal! 17 juli zijn we 8 jaar samen, maar weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Wil wel iets geven om toch te zeggen , kijk schat al 8 jaar samen..etc.. Maar zat te denken aan een lekker geurtje ofzo.. iemand nog een leuk ideetje?
Wij zijn allebei echt a romantisch Maar ik doe meestal de boodschappen en dan neem ik wel eens een stokbrood mee. Of ik haal echte coca cola (doen we heel soms). Hij ligt nu in het ziekenhuis, dus nu verras ik hem met aardbeien, kersen en stokbrood . Bananen en appels is al standaard
Haha zo gaat dat hier ook. Hier doen we nooit aan briefjes ofzo...zou ik ook wat kriebelig van worden denk ik.
Chocolade of andere dingen die hij lekker vind uit de supermarkt. Of als ik de stad in ga een t shirt ofzo. Zie het hier vaker staan hij is ook al blij als ik koffie voor hem zet in het weekend smorgens Grote dingen zijn vaak concerten ene keer verrast hij mij daar mee en daarna ik hem weer
Leuk topic! Hier is lekker eten altijd goed. Waar hij ook wild van wordt zijn doritos Af en toe een geurtje of een ps4 game. Een gebakje van de bakker om buiten in de tuin op te eten vind hij ook lekker. Wat simpel eigenlijk allemaal als ik er zo over nadenk
Speciale biertjes favoriet. Lang niet gedaan vanwege hand op de knip. Waar hij echt blij van wordt zijn lieve whatsapjes waarin ik hem vertel hoeveel ik hem waardeer. Hij heeft veel bevestiging nodig (en ik ook) vinden we fijn. En een potje vrijen. Bijv nóg een x terwijl we het het die dag al gedaan hebben. Beter dan duizend kadoos. En dan verras ik hem echt want een x is voor mij meer dan voldoende! Mag ik wel weer eens doen btw Nou tweede trimester maar hoor . Maar wel weer effe op ideeën gebracht
Zijn lievelings snacks, lievelingseten, iets kleins uit de winkel zoals sokken als hij ze nodig heeft haha, geurtje..