Wat geven jullie bij dreumes-honger 's nachts?

Discussie in 'Voeding' gestart door AardbeitjeEL, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook een slankie, daarom vind ik een keertje 's nacht iets geven ook niet erg. Ik denk dat ik er ook wel zo in sta: bij groeispurt of ziek/herstellend of iets dergelijks, moet het kunnen.

Gelukkig is het na die ene keer nog steeds niet voorgekomen en slaapt ze inmiddels beter dan voorheen:) Dus ik hoop/ga ervan uit dat nachthonger een zeldzame fenomeen blijft alhier.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ediz heeft het ook nog wel eens 's nachts.. Komt niet vaak voor, maar dan geef ik een flesje water of wat opgewarmde melk.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Jongste borstvoeding. Oudste tot 23 maanden borstvoeding en daarna water.
    Waren hier van de nachtvoeding af maar laatst een midweekje weg en doorkomende kiezen en net ziek geweest, dan wil ze gewoon een slokje bij mama 's nachts.
    Nu stuur ik papa er weer uit ;)

4. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geef melk snachts, dit gebeurd zon 1 a 2 keer per maand. Hij eet erg slecht dus als hij snachts een keer komt en dan zon flesje leeg lurkt ben ik daar allang blij mee.

Ik geef trouwens op advies van CB opvolgmelk nr 4 voor de calorieen en alle vitamine toevoegingen etc. (er staat op vanaf 1 jaar, dus geen einddatum, dus blijf dat lekker doen).

Deel Deze Pagina