Ik heb tot nu toe: Vtech kidi pop rock gitaar Grote houten hijskraan waar hij ook op kan rijden Verkeerskleed Visspel (met van die happende visjes) Bambino Loco Een truck van Cars Een auto die over de kop gaat als hij tegen de muur rijdt Klei met vormpjes Nu wil ik nog iets van een garage kopen, of een houten boerderij met poppetjes/diertjes. Ik wil ook nog kijken voor een Kidiminiz diertje van Vtech...denk dat hij dat ook leuk gaat vinden. O ja, en sambaballen, want daar heeft hij het al weken over (had hij gezien in een speelgoedkrantje).
Wij vieren kerst. Voor mijn dochtertje heb ik een Nijntje magneetbord en twee puzzels. Van mijn moeder krijgt ze iets van de Fisher Price play family, en aan mijn zusje heb ik een Nijntje opwind-tv of een aqua doodle gevraagd en dan vind ik het wel weer meer dan genoeg.
Joey van bijna 5: - Strijkkralen + vormenbordjes - Bordspel - Bokszak met bokshandschoenen - Playmobile zwembad - Carsstickerboek - Snelwegpuzzel Milan van 2: - Tupperware saxofoon - Bosch werkbank - Boek - Toilettas met eigen shampoo, douchel, kinderpleisters, kam - Brandweerparaplu - Tijdschrift van Disney
daniel krijgt de duplotrein, maar dat is ook alleen maar omdat ik hem voor 60euro kon krijgen (nieuw). Die doos heb open gemaakt en de zakjes die erin zaten apart verpakt zodat hij toch meerdere kadootjes heeft en dan zal hij van mn ma en zus ook nog wel wat krijgen (houden het bij mn ouders) Lydia weet ik nog niet goed, misschien een hobbelbeest. Heb sowiso wel een dekbedovertrekje + molton liggen voor het ledikant waar ze binnenkort in gaat, dus heb sowiso wel iets als ik voor de rest niks kan vinden. En ze beseft het zelf toch nog niet Misschien koop ik nog wel zo'n speelding voor aan de maxicosi/wagen
Haha ja hier ook.. Vorig jaar met Sinterklaas was ik net 2 mnd zwanger en toen kreeg ik al alles van Woezel en Pip voor in de box haha
Onze dochter krijgt van ons voor Sinterklaas: - Houten puzzel. - Stofzuigertje. - 2 Hello Kitty DVD's. - Kleurboek met stiften. (kinderstiften wel te verstaan, dus makkelijk uit kleding te wassen) - Kleertjes voor Baby born. - Speelgoed trein met rails. van mijn moeder, oma dus: - Een babyborn. Die verjaardags editie. - Hello kitty spaarpot. Verder doen we daar natuurlijk een chocoladeletter en wat strooigoed bij. Voor kerst van ons: - Buggy voor baby born. - Maxi-cosi voor baby born. - Nog wat extra kleertjes voor baby born. En verder moeten we nog wat klein spul erbij halen, denk wat knutselspul en wat van Hello Kitty. Wat ze van oma krijgt voor kerst weet ik nog niet, van haar oom en tante (mijn zus en zwager) krijgt ze ook nog cadeau's maar weet ook niet wat. Dochter is nu trouwens 22 maand. Ze wordt in januari 2 dus we proberen het budget een beetje te beperken aangezien ze met haar verjaardag ook cadeau's krijgt natuurlijk. Moet ook eerlijk zeggen dat ik de Maxi-cosi voor baby born nog op zolder heb liggen. Die is namelijk van mij geweest maar ziet er nog helemaal tip-top uit . Heb ook nog kleertjes liggen voor baby born dus dat hoeven we ook niet te kopen. Wil alleen nog kijken of ze een Hello Kitty kleding setje hebben voor baby born.