Ja als je zelf moet bakken, zou ik het zeker houden bij een cake, meer dan dat krijgen ze niet hahahah. Ja beschuit met muisjes dat kunnen ze dan ook krijgen. Hahahahah..
Wij hebben bij mijn zoon een kraamfeest gehouden, op zich vrij snel na de geboorte (2wk) Maar voordeel was dat niemand eerder hoefde te komen. (heb wel eens meegemaakt dat een kraamfeest 3mnd later werd gehouden, toch iedereen op visite kwam om dat kleine babytje te zien ) Mijn vriendin heeft 100 cakejes gebakken en daar hebben we glazuur en muisjes over gedaan. Op mijn werk ben ik langs gegaan met soesjes met witte chocola & muisjes. Dit keer gaan we weer voor een kraamfeest, ideaal! Ook wij krijgen een zomerkindje en zijn net verhuist, dus de tuindeuren kunnen open! Ga weer voor de cakejes, moet mijn vriendinnetje weer lief aankijken En mijn zoon gaat dan de lange vingers met muisjes uitdelen op het KDV.
kraamfeest lijkt me wel leuk, alleen gaat dat dus niet werken bij ons. haha. ze gaan echt niet wachten tot ik weer wat kan met mijn slechte lijf.. haha. Zou ik ook niet willen. Wij gaan van de (begin van )zomer onze verjaardagen samen vieren, dus dat is een beetje hetzelfde. Beschuitjes is elke keer weeer smeren, cake kan je snijden en in luchtdichte trommel doen.. hahaha, super makkelijk.
Ik denk beschuit met muisjes (of mijn vriend moet iets 'culinairs' bedenken, die doet dat graag) vind ik zelf ook erg lekker
Wij hadden van die kleine cakejes, klein beetje boter erop en dan muisjes. De kraamvisite vond het erg leuk, eens een keer iets anders als die droge beschuiten met muisjes.
Er zijn ook chocolaatjes te krijgen met muisjes erop, geen idee wat ze kosten. Maar op zich ook wel leuk en wat anders als beschuiten.
Beschuit met muisjes vinden wij ook niks. Voor de kraamvisite hebben we gewoon cake met of zonder muisjes. En op het werk trakteren we geboorteflikken van de bakker.
We krijgen een meisje, dus geven we de visite roze koeken. (ideaal: geen rondvliegende muisjes op m'n vloer )
Wij doen muffins en dan glazuur/boter erop en dan de muisjes erop. Heb ik in een blad zien staan en ik vond het weer wat anders dan de gewone beschuit met muisjes
Wat een leuke dingen geven jullie allemaal. Kraamfeest lijkt mij ook wel wat alleen ons huis is te klein... Geven jullie de visite ook wat als ze weggaan. Want ik las ergens dat het tegenwoordig 'in' is om je kraamvisite wat te geven als ze weggaan net als bij een bruiloft. Ik doe het niet vind het zo raar
Vorige keer gewoon beschuiten met muisjes gegeven en chocolaatjes met minimuisjes erop in de vorm van babyflesjes, rammelaars etc. Ik ga er niet al teveel werk van maken, sowieso kwam de visite zo verspreid en als ik zelf op kraamvisite ga, verwacht ik ook geen culinair hoogstandje voor dat half uurtje baby kijken. Dit keer zit ik nog te dubbel over een kraamfeest. Sowieso of ik dat thuis zou doen of ergens anders. Ik beval in de vakantieperiode, dus er zullen wel veel mensen op vakantie zijn, bovendien hoor ik vaak dat bij een tweede er veel minder visite komt. We zijn er nog niet uit.
Wij doen "gewoon" beschuit met muisjes. Ik woon niet in Nederland en hier is het juist erg speciaal en anders dan anders. Het enige is dat ik ze uit Nederland moet halen!
Dat is al minimaal 11 jaar dat ze dat doen (mijn zusje is bijna 11 en zei had dat ook) Dat zijn geboortesuikertjes. Bij de eerste hadden wij een zakje met kleine smarties een lintje erom met een klein speentje en een kaartje met naam en geb.datum nou hebben we glazen potjes met muisjes erin lintje en kaartje met naam en bed.datum. (ik denk dat je dit bedoelde)