Wat geven jullie de papa's voor vaderdag? :) 'Ideeën-op-doen'-topic.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissCK, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Mooie tekening, knutsel vd psz en ontbijt.

2. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik denk dat ik de kleine haar handjes en voetjes op een schildersdoek laat zetten.. als de handjes lukken dan..

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het inderdaad ook wel leuk om iets te maken met handjes en/of voetjes van de kleine... maar met wat en waarop? Ik zie een doek hier niet zo snel hangen in huis.... Ikzelf vind dat wel leuk.. maar mijn man niet haha! Maar ik vind het leuker om iets te geven waar die kleine ook aan bij heeft gedragen dus iets met zijn handjes/voetjes is wel leuk....

We hebben nog even... dus ik ben benieuwd of andere nog leuke ideeen hebben:p

4. 2jees

2jees Niet meer actief

je kunt van die gipsdozen kopen voor handje of voetje. Heb ik gedaan met een maand of twee maar handjes lukt echt niet! Een vuistje he.

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dat zou ik wel tof vinden, ik wil wel een ander huis. Ik denk alleen niet dat ze in aanmerking zal komen voor een hypotheek :D

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    De broodtrommel is besteld! :D

7. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Vorig jaar, naast een lekker ontbijtje, een broodtrommel gegeven met de tekst: papa niet boeren dat doe ik wel! Kusje
    Hij heeft hem vol trots aan iedereen laten zien en was er erg blij mee. Dit jaar nog geen idee, een vingerverf doek heeft hij al op zijn verjaardag gehad. Dus ik lees graag mee voor inspriratie!

Ondanks dat hij niet mijn vader is vind ik het een goede traditie die ik mijn kinderen bij wil brengen. Daarbij vind ik dat ik gelijk waardering geef hoe hij vader is voor onze kinderen als ik wat met ze doe. Dus ik geef nu het goede voorbeeld en verwacht dat als ze het zelf kunnen het ook zelf gaan doen.

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Vorig jaar heb ik een muismat gemaakt met de foto van mijn zoontje. Hij wordt nu nog elke dag gebruikt!

9. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Mijn dochter is compleet wild van muziek en muziek maken. We hebben veel instrumenten thuis die elke dag wel even bespeeld moeten worden door haar.

Mijn vriend speelt gitaar en ik heb een mooie nieuwe gezien die ik ga kopen. Ga ook op zoek naar een klein kindergitaartje en die geven we dan samen. Kunnen ze samen 'spelen' :cool:

Verder zorg ik voor een lekker dagje, beetje uitslapen, uitgebreid ontbijt en verder zien of we nog wat leuks gaan doen.

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik ga een tweeluik voor hem maken die ik grijs beschilder, met iets leuks erbij, en het tweede gedeelte laat ik Harley overheen 'lopen' met roze verf.

Ik wilde eigenlijk metallic roze gebruiken. Heeft iemand een ideetje waar ik die kan halen? De verf die ik namelijk zie is helemaal niet geschikt voor die kleintjes.

11. MissCK

MissCK Niet meer actief

Dat vind ik wel een leuke zin voor op een broodtrommel!
    Die ga ik onthouden ;)

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    ' Voor leesboek voor papa's' van Marianne Busser en Ron Schroder.

13. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL

Whahahahahahaha!!!:D:D:D

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    [kreng modus aan]
    Niks. Man was moederdag dit jaar vergeten/had geen tijd/was mijn schuld want ik was vrij op zijn vrije dag EN het was zelfs nog teveel moeite om het knutselwerkje van dochter uit de auto te halen en te geven. Dus nee, ik doe dit jaar niet aan vaderdag.
    [kreng modus uit]

Het eerste jaar gaf ik hem een mok met de allereerste en vrolijkste lach van dochter, ik geloof dat hij 'm nog steeds gebruikt. Het tweede jaar gaf ik een sleutelhanger met 'de liefste papa'.
    Wat ik altijd zo leuk vond is van karton grote letters P en A maken, beetje opleuken en dan die je kindje laten vasthouden. Vier leuke foto's maken en in een leuke lijst doen.

15. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ow leuke topic!
    Ben zelf gruwelijk verwend door mijn man wat ik niet verwachte(hij roept altijd dat soort dingen onzin te vinden)
    Dus moet wel wat leuks terug doen namens onze dochter.

Ik heb hem al eens een mok gegeven waarop onze dochter stond met een trui waarop stond " mijn pappa is de liefste".

Die overschort of broodtrommel vind ik al een leuk idee!

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.792
    113
    Ben niet zo creabea hihi - maar nu we t erover hebben:

Kind 11 maanden (tegen die tijd), vingerverf en een stuk papier - gaat dat wat worden of niet?

17. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ja hoor! Wil best ;) Heb gevingerverft met mijn kindje van 6 maanden toen der tijd. Ging prima ;) hihi. Is wel een gesmeer. Maar dat mag ;)

18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik ga een mooi leeg fotoalbum (gewoon zo'n ouderwetse waar je zelf foto's in moet plakken) geven, met lijm en foto papier, zodat hij zometeen een album kan maken met de mooiste foto's van het eerste jaar van ons mannetje. Dus zet mijn lieverd door dit cadeau mooi aan het werk :D, maar weet dat hij dit heel graag wil maken.

19. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een leuk idee, mijn man speelt ook (fanatiek) gitaar en vaak zijn ze samen aan het "spelen". Een speelgoedgitaartje is voor beiden een kadootje!

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vorig jaar een sleutelhanger gegeven met foto van de meiden erop. Niet zo'n plastic ding, maar staal of iets :)?). Hebben ze bij de Hema online: vond hij erg leuk! Nu nog even nadenken ;)

Deel Deze Pagina