Wat geven jullie de papa's voor vaderdag? :) 'Ideeën-op-doen'-topic.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissCK, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    #81 IngeM, 22 mei 2013
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
    Volgens mij gebruik je het zand alleen als mal en is de gipsafdruk het uiteindelijke eindresultaat.

Edit: nog even goed gekeken, het klopt dat je het gips niet uit het frame moet halen, maar je moet het zand aan de voorkant van het lijstje weghalen. Resultaat is hetzelfde, ik dacht dat het rechthoekige houten frame alleen was om de afdruk in te maken maar zie nu dat het al het schilderijlijstje is!

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw! Die is echt super gaaf!

Zit nu te twijfelen of ik t wel in n fotodienblad wil maken... Hoe heb je die achtergrond zo zwart gekregen?

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    met stiefzoon wel es een kussensloop mooi versierd, ook erg leuk

Hier krijgt papa een pedicure of schoonheidsbehandeling, is ie gek op, maar durft nooit te gaan hahahaha

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik had 4 foto's gemaakt in een ronde stoel met een zwarte satijnen deken erop, daarna alle 4 de foto's laten bewerken bij een foto winkel.. Hun hebben de foto's naast elkaar gezet en de achtergrond helemaal strak zwart gedaan :)

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik maak sowieso een knutsel met de kleine! Misschien dat ik haar met haar kontje in de verf zet en dan afdruk :D. Voetjes en handjes hebben we al zo vaak gedaan. En hij krijgt een foto van de kleine met ixxi-systeem.

6. tuc

tuc Niet meer actief

hier een foto van de kids laten afdrukken op canvas, 80x60, mooi maatje voor boven de eettafel.
    En een sticker voor op de auto: ..... rijdt mee, van de oudste hebben we die sticker al, nu komt deze erbij.

Verder laat ik de oudste een canvas beschilderen en stempel ik daarom heen voetjes met de jongste.

7. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Uiteraard een mooi kunstwerk van dochterlief..
    enne.. misschien een naambord voor bij de voordeur..
    Is dit wat??

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    naambord zat ik ook aan te denken. maar als je 4jaar verder bent dan zit je met een oude foto bij je voordeur waar je kleine waarschijnlijk niet echt meer op lijkt :p dat hield mij tegen.

denk dat ik t volgend jaar voor hubby zn verjaardag geef, een naambord. maar dan zonder foto

9. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Klopt dacht ik ook aan..

maar goed tis niet duur, dus gemakkelijk te vervangen.
    Als er ooit een broertje of zusje bijkomt komt er toch een nieuwe;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    niet duur? welke winkel/site? tot nu toe alleen maar belachelijk dure gevonden :p

oja en misschien foto van jullie samen ipv kind? of gezins foto

11. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Leuke ideeën allemaal. Hier gaat zoonlief naar kdv, dus daar maken ze iets. Vorig jaar handafdruk ingelijst gekregen. Nu weer afwachten. Manlief is dezelfde dag jarig. Denk dat ik voor het schort bij de intratuin ga kijken. Hier kookt hij altijd. Welke kleuren hebben ze en wat kost het schort?

12. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Hihi we hebben geen normale recente gezinsfoto..
    Enne site zal ik morgen even kijken.. lig nu heerlijk in mm bedje. maar weet niet wat jij duur vind?

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @ Minaa,

Wat super gaaf gedaan zeg! Hoe ben je aan grote vellen gekomen voor de letters uit te snijden/knippen? Vind het zo iets leuks dat ik misschien ook wel zoiets wil maken voor eerste Vaderdag :)

14. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Naambord met eigen foto maken bij Pixum

24,95 vind ik niet heel duur:)

15. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
  16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    mijn man krijgt:
    * een weekendje centerparcs (voor in januari)
    * een canvasdoek met een foto van onze dochter
    * een scheerspiegel

hij verdiend het wel om ff goed verwend te worden na zo'n heftige periode...

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Bij de action hebben ze van die lijstjes waar gips bijzit. Voor voet/hand afdruk. Maar eens kijken of dat lukt haha

En bij de bruna hebben ze bekers voor 1,50 met ik ben zo blij de liefste papa ben jij oid.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    die van action heb ik ook gehad van mn ma. vervelende alleen is dat je de harde gips niet meer uit het bakje krijgt :p zit een standaardje bij dat je de gips kan neerzetten maar krijg m niet eens uit het blik haha

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik zag bij Kruidvat (hier dan) een bord met penseel en verf en een beker met penseel en vef. Is misschien ook nog leuk om te doen?

Ik zoek ook nog iets om te doen met onze kleintjes. Had een mail gehad van simply colors met indd de bidon om te sporten. Papa heeft zich net (weer opnieuw) aangemeld op de sportschool,dus missch is dat een optie. Ik weet jlhet nog niet zo goed hahaha

Deel Deze Pagina