Per week geef ik zo'n 80-90 euro uit aan boodschappen, voor 2 personen. Ik tank ongeveer 1 x in de maand, voor ongeveer 75 euro.
Per week geven wij zo'n 70-90 euro uit aan boodschappen, voor 2 personen. Ik tank 2 x in de maand, voor ongeveer 75 euro. vriend heeft tankpas zaak en daarnaast komt er ook nog eens ± 120 euro aan kattenvoer en grind en snoepjes en soms een nieuw speeltje per maand soms ook iets minder en dit voor 9 katten ( haal alles bij de groothandel anders ben ik wel meer als 250 euro kwijt
Ik denk dat we ongeveer 100 per week kwijt zijn aan boodschappen. We zijn al wel met z'n vieren, kids zijn al groot dus eten als een volwassene. ( 14 en 10 ) Moet eigelijk wel bekennen dat we niet echt opletten hoeveel we uitgeven, Hubbie lief werkt voor zich zelf en daarnaast heb ik ook een goed inkomen. Wat brandstof betreft hubbie lief tankt via bedrijf en ik tank diesel z'n 80 in de maand of we moeten vaak er opuit trekken of fam bezoek dan is het iets meer. Ben wel bewust dat het best wat minder zal kunnen. Heb nog niet eens de dieren ( 2 poezen,4 chins en 1 cavia) meegerekend.
Hoi! Heel divers allemaal. Wij zijn met zijn 2 tjes en voor de weekboodschappen zijn wij 60-70 euro kwijt, maar ik loop toch ook nog wel 5 keer per week de supermarkt binnen voor verse groente en zo. Dat zal zo'n 5-7 euro per keer zijn. Dus dan kom ik op 85-105 euro per week uit. Best veel vind ikzelf, maar we willen graag lekker, gezond en divers eten. Wij vinden het ook leuk om te koken, dus dan ben je vaak ook meer geld kwijt. Tja, dan de auto. Ik heb echt geen idee. Die gebruiken we op het moment eigenlijk alleen voor de boodschappen, haha. Als straks het honk- en softbal seizoen weer begint zullen we daar meer aan kwijt zijn, maar dat regelt mijn mannetje altijd. Grootste kostenposten vind ik de hypotheek (nieuw huis), verzekeringen en gemeentebelastingen. Hoop dat je er wat aan hebt. Liefs Jody!
Voor de boodschappen voor ons is het gemiddeld zo'n 50,- per week. Voeding van Kylian kost 9,75 en daar doet hij dan een week mee en dan nog luiers 10,- (van de c1000) en daar doet hij dan 1,5 week mee (zitten er 100 in). Heb laatst uitgerekend onze lonen - alle vaste lasten en dan houden we 29,- per dag over om uit tegeven aan voedsel/diesel/ kleding/ e.d Groetjes Anita
Toch wel verschillend dan he! Ben wel blij dat ik niet de enige ben die denkt te veel uit te geven en dat ik eigelijk nog bij de catogorie ''zuinig'' zit hahah.
Dan zijn wij denk ik de zuinigste van het stel: ong. 120,- per maand (dus 30,- per week) aan boodschappen en we hebben geen auto. Inclusief kattenvoer voor 5 katten.
Ik denk dat wij zitten aan 80 per week met 5-en en 2 poezen Tanken denk ik 50 maar die krijgt manneke ook weer terug via zijn reiskosten van werkgever. Wij komen ook rond van 1 salaris trouwens.
Wij zijn rond de 50,- á 60,- per week kwijt. Ik doe elke dag boodschappen, maar neem niet meer mee dan ik tillen kan. We eten elke dag verse groenten en redelijk wat fruit. We zijn met z'n 2-en en hebben 2 katjes.
Echt heel verschillend allemaal. Wij doen boodschappen voor 60e in de week voor z'n 2en, voor de katten haal ik wat in de reclame is. Tanken kost ons zo'n 60 euro in de maand, wij rijden niet veel. Doe tegenwoordig boodschappen bij de lidl (en evengoed af en toe bij de Deen.) Wij hebben van de week 3 abonnementen opgezegd, dit scheelt ook al weer. Alle kleine beetjes helpen.
wat kopen jullie allemaal ik geef ong 20/30 euro uit in de week aan boodschappen. kleren en schoenen hebben we genoeg en ik krijg ook vaak van mijn schoonzus. we hebben geen auto dus dat scheelt we gaan met het openbaar vervoer dat is voor mij 15 euro in de week en mijn vriend heeft een abbo voor 80 euro in de maand. oja we hebben twee katten
Geen idee, teveel igg, het is elke maand weer op, terwijl mijn man een redelijk salaris heeft, hoor, maar wij leven nou eenmaal totaal niet zuinig, alles wat mooi is, leuk en lekker komt in huis!
Wij zijn met zijn 3-en en 2 katten en hebben een boodschappenbudget van 400 euro per maand wat altijd meer wordt, meestal rond de 500, soms 600 euro per maand Wij zijn nu wel bewuster aan het inkopen, dus 1 keer per week boodschappen doen ipv elke dag en letten op aanbiedingen. Daarnaast hebben we allebei een lease auto, kosten voor brandstof blijven ons wat dat betreft bespaard. We tanken alleen onze prive auto zelf maar die gebruiken we eigenlijk alleen in de zomer..
uhm denk een 40euro bij de liddl voor boodschapjes een 5euro voor brood we hebben 2 auto's {1tje die erg veel drinkt!} en we tanken als ik normaal me 36uur werk ongeveer voor 80 euro in de week 30 euro hondenvoer voor 1 maand {1 hond} 7 euro cavia voer {2cavia's} Tja en dan de extratjes.... en me {koop} huis enz denk dat ik aan me huisie rond de 1300euro kwijt ben aan vaste lasten en dan moeten we nog eten en tanken en kleren enz.... Hoe is dat dan bij jullie?
Assepoester: 30 euro per week!?, hoe doe je dat, wil wel wat tips van je. Dat geef ik alleen al uit bij de bakker per week.Ik denk dat ik gemiddeld op 150 euro zit, we zijn met twee volwassenen en twee kids. We gaan naar de Lidl, AH, c1000.Ik let wel op aanbiedingen, maar dan nog... Aan benzine ongeveer 20 euro perweek, de andere auto is een leaseauto. we hoeven trouwens niet op te letten, we hebben het goed, maar natuurlijk geef ik liever niet te veel uit, echter kwaliteit moet wel goed zijn, dus verse groente en fruit. groetjes Patricia
Wij zijn met z'n vijfjes en per week geven we zo'n 100/125 euro uit aan boodschappen, incl. drogist/bakker etc. Voor benzine zijn we rond de 200 euro per maand kwijt.
wij zijn met zijn 3e. Boodschappen ca. 90 euro per week. tanken 80 euro per maand. Ik tank maar 1 keer per maand. Is ene diesel en ik rij niet veel. Mijn man heeft een auto en een bus van de zaak.