wij proberen het meestal met 50 te reden en dan doen we op zaterdag nog even de grotere boodschappen( 30 ) bij de aldi maar meestal redden wij het niet maar mijn vriend is nu sinds kort voor zich zelf begonnen dus moeten we nu helemaal even op de euro's letten.
Wij geven ook echt teveel uit aan eten... Tijdens de Ramadan viel ons eigenlijk pas op hoeveel we overhielden haha... Ook zo 60-70 euro per week, dus alleen voor ons 2. 20 euro per week voor FV voor Iman en 20 euro per week voor luiers. En tanken 1 x in de week vol, is rond de 50 euro.
Wij zijn sinds kort met zijn 4tjes en doe voor ong 100euro pw boodschappen en dan 1x tanken per week is ook 50 euro.Ik ben ook van mening dat het best iets goedkoper kan maar manlief houdt nogal van lekker eten en drinken! Groetjes Claudia
Wij doen saampies meestal 1x per maand boodschappen bij Bas voor ongeveer 60 euro en 1x per week halen we verse boodschappies, zoals groente en brood bij AH. Daarvoor zijn we meestal ongeveer 25 euro kwijt. We hebben 1 auto en mijn hubbie tankt altijd, maar die kosten vallen wel mee en ik fiets altijd!