Ik heb even inspiratie nodig. Ik wil graag iets doen en ik had me in mijn hoofd gehaald om te gaan kaasfonduen, maar het restaurant dat ik in mijn hoofd had bestaat blijkbaar niet meer.
Ik heb eigenlijk geen idee. Mijn moeder verdraagt veel eten niet, en eet verl dingen niet. Dus iets lekkers is niet aan haar besteed. Haar man is zwaar hulpbehoevend, dus op pad gaan met haar gaat ook niet. En ook haar eigen gezondheid is niet altijd top. Dus het is elk jaar weer een uitdaging om iets te verzinnen. Het zal wel weer op een plant oid uitdraaien.
Mijn moeder leeft helaas niet meer Maar ik gaf altijd een lekker geurtje of bijvoorbeeld iets voor in de tuin
Morgen neem ik mijn moeder mee lunchen als verrassing. Ze weet nog van niks, maar ik weet zeker dat ze het superleuk gaat vinden
Niks, wij doen niet echt aan Moederdag mijn kinderen mogen ook niks kopen voor mij. Wil ik echt niet hebben. ik vraag altijd om een kopje thee op bed en of ze die dag geen ruzie willen maken
Mijn eigen moeder leeft niet meer. Ik maak voor mijn schoonmoeder een pakketje met een zelf geborduurde washand en wat doucheschuim etc. Ze gaat door een moeilijke periode, ik wil haar graag laten weten dat we veel om haar geven en dan kan zo'n cadeautje net een leuk gebaar zijn. Verder vind ik moederdag-cadeautjes eigenlijk niet nodig. Wat hierboven al gezegd werd: een kopje thee op bed / een keer niet hoeven koken / een leuke tekening van de kinderen, dat vind ik het leukst. Echt cadeautjes geven doen we bij de verjaardagen weer.
Wij gaan sinds een paar jaar met het gezin van herkomst (dus zonder aangetrouwden en kleinkinderen) eten met mijn beide ouders, voor vader- en moederdag. Cadeautjes wisten we echt niet meer, ze hebben alles al wel. Maar dit is altijd zo leuk, weer even terug naar hoe het was vroeger
En bloemetje op haar graf in haar lievelingskleur oranje. Zo'n hekel aan deze dag en de aanloop ernaartoe, blijft heel dubbel voelen
Wij gaan met onze ouders lunchen. Gelijk voor vader en Moederdag. Doen we dit jaar voor het eerst. We gaan herinneringen maken ipv steeds weer te moeten verzinnen wat we ze moeten geven. Vonden ze beide een leuk idee! We gaan dan met m’n broers en zussen + aanhang. Zonder de kleinkids.
Het kleine dingen boek heb ik dit jaar Andere jaren heb ik al eens een boekje van Liz is more gegeven, een Vespa tocht, tickets voor het chocolademuseum , gaan brunchen samen
Mijn moeder krijgt een fotocollage van een fotoshoot met onze zoon cadeau op aluminium. Hierop foto’s van onze zoon, ons gezin, met mijn moeder en zoon. Foto’s hebben we 2 maanden geleden laten maken.
Dit jaar een bos bloemen en fruit. Ideeën van andere jaren: Een boek Samen uit lunchen Lunchbon Samen high tea Plant voor op de tuintafel Plant verse munt voor thee Entreekaarten voor tuin/museum voor m’n moeder en vader samen. Foto van de kleinkinderen
Hier doet een bon voor "happen en trappen" het altijd goed. Ze kunnen dan zelf een datum en locatie prikken en fietsen dan een ronde en stoppen bik verschillende restaurants waar ze steeds een gang te eten krijgen
Ik neem mijn moeder altijd mee uit eten, hightea’en, lunchen, oid. Nog geen idee wat precies ik dit jaar doe, maar ik heb nog even gezien ze voor werk in het buitenland zit tot begin juni