Ze heeft een wheelybug gehad (ze snapt nu nog niet zo goed wat ze er mee moet, sleurt hem wel de kamer door en speelt met de voelsprieten), een blokkenwagen (maar dat ding is totaal uit balans, klapt gelijk om, dus ik heb de duwstang er af geschroefd en nu kan ik die blokkenbak gewoon onder de kast schuiven ), houten stapelblokken, een houten treintje, kleertjes, knisperboekje, Dikkiedikboek en een rugdrager die toevallig in de aanbieding was.
Wij zijn een boot aan t opknappen en gaan een zwemvest voor Tygo kopen Moeten we toch hebben en wisten t verder echt niet...wil er nog wel iets van speelgoed bij
Van BIG een bobby-car in het rose ~ Princess ~ 8) vandaag binnengekomen, ze is er weg van! Nog even inpakken tot volgende week ! Loopwagen en een huis van Little People hebben we met 11 maanden gegeven, we hadden thuis niet echt iets voor haar om mee te spelen Ook het spiraal met die gekleurde bolletjes is vandaag binnengekomen. Dat is reuze interessant en hier speelde ze op het KDV ook al mee.
haha mijn man en ik hebben nu al besloten dat we allebei (apart) iets gaan kopen. Ik wil iig een wheelybug kopen. En iets van een boerderij, maar dan een houten. Dat echte wereldspeelgoed zeg maar. Gelukkig is het ook nog sinterklaas
Ik lees even mee.. Vind het erg moeilijk wat te verzinnen. In ieder geval krijgt ze het huis van LP, activiteiten tafeltje en een loopfietsje.
Hoi, hier hebben we van de trein van V-tech in laten pakken a.s. Woensdag kijken wat Sam er van vindt, wij vinden het in iedergeval alvast geweldig
een smarttrike fietsje die vanaf 10 maanden is hij heeft er heel veel plezier van vond het wel moeilijk want we hebben al zoveel omdat de 1e ook een jochie is
Wij geven Marijn een vrachtwagen van Little Tikes. En van z'n broer krijgt hij een grote zit zak van Piet Piraat
Wij hebben Elena kleertjes gegeven.. Wij wilden zelf eigenlijk een driewieler geven, maar onze buren hebben die gegeven. En verder had ik al verwacht dat ze ontzettend veel speelgoed zou krijgen (wat ook is gebeurd) dus ik dacht leuke kleertjes is beter.
Een driewieler (die was vanaf 10 maanden)! Echt een groot succes, nu nog steeds trouwens! En hij kreeg van ons de ballengiraffe, ook nog steeds een favoriet...
Wij waren eigenlijk van plan om niks te geven! Ze hebben alles wat ze nodig hebben, als ze iets nodig hebben krijgen ze het dus vonden we het wel goed zo! Ze krijgen met hun verjaardag toch al genoeg "troep" van alle andere mensen, dus vind het wel goed zo. Maar ze gaan van ons ieder een nieuwe vis krijgen! Ik heb toen ik zwanger was van ze 2 vissen gekocht. Die van Ruben is al een hele tijd dood , en nu is eergister de vis van Malou ook dood gegaan ! Maar aangezien ze het alle twee zo geweldig vonden om die vis(sen) te bekijken, heb ik bedacht dat het tijd word voor 2 nieuwe! Liefs, Hanneke!
Een Fatboy Junior. (met rentepunten aangeschaft via de Postbank, scheelt de helft!). Hij ligt nu in de speelhoek en mijn dochter kan er lekker op liggen, zitten en stoeien met papa. Ze ploft er ook af en toe op (laat zich gewoon vallen), zoooo grappig! Als ze straks een nieuwe kamer krijgt gaat ie daar heen. Wij denken dat het een kado is waar je nog jaren plezier van hebt!
die ziet er leuk uit! Wij hebben al een activitytafel gekocht.. en we willen ook nog iets anders erbij kopen.. Driewieler krijgt hij al van mijn schoonouders. Moeilijk hoor.. en vind het ook moeilijk wat ik moet vragen.