wat geven jullie je kindje al hij/zij 1 word ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ze heeft een wheelybug gehad (ze snapt nu nog niet zo goed wat ze er mee moet, sleurt hem wel de kamer door en speelt met de voelsprieten), een blokkenwagen (maar dat ding is totaal uit balans, klapt gelijk om, dus ik heb de duwstang er af geschroefd en nu kan ik die blokkenbak gewoon onder de kast schuiven ;) ), houten stapelblokken, een houten treintje, kleertjes, knisperboekje, Dikkiedikboek en een rugdrager die toevallig in de aanbieding was.

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij zijn een boot aan t opknappen en gaan een zwemvest voor Tygo kopen :D :D Moeten we toch hebben en wisten t verder echt niet...wil er nog wel iets van speelgoed bij :D

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja vind zon driewieler met loop en duwstang ook wel een goed idee

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Van BIG een bobby-car in het rose ~ Princess ~

8) vandaag binnengekomen, ze is er weg van! Nog even inpakken tot volgende week ! :)

Loopwagen en een huis van Little People hebben we met 11 maanden gegeven, we hadden thuis niet echt iets voor haar om mee te spelen :oops:
    Ook het spiraal met die gekleurde bolletjes is vandaag binnengekomen. Dat is reuze interessant en hier speelde ze op het KDV ook al mee.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha mijn man en ik hebben nu al besloten dat we allebei (apart) iets gaan kopen.
    Ik wil iig een wheelybug kopen. En iets van een boerderij, maar dan een houten. Dat echte wereldspeelgoed zeg maar. Gelukkig is het ook nog sinterklaas ;)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Haha Guppie, je kan idd blijven kopen he voor die kleintjes :)

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik lees even mee..
    Vind het erg moeilijk wat te verzinnen.

In ieder geval krijgt ze het huis van LP, activiteiten tafeltje en een loopfietsje.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ons zoontje krijgt van ons een paar gave schoenen, hij krijgt nl al zoooo veel speelgoed!

9. Een Hummer!

10. mel1977

mel1977 Actief lid

Hoi, hier hebben we van de trein van V-tech in laten pakken :) a.s. Woensdag kijken wat Sam er van vindt, wij vinden het in iedergeval alvast geweldig :)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben Damian een zandbak gegeven.

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    een smarttrike fietsje die vanaf 10 maanden is
    hij heeft er heel veel plezier van
    vond het wel moeilijk want we hebben al zoveel omdat de 1e ook een jochie is

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij geven Marijn een vrachtwagen van Little Tikes. En van z'n broer krijgt hij een grote zit zak van Piet Piraat :D

14. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wij hebben Elena kleertjes gegeven.. Wij wilden zelf eigenlijk een driewieler geven, maar onze buren hebben die gegeven. En verder had ik al verwacht dat ze ontzettend veel speelgoed zou krijgen (wat ook is gebeurd) dus ik dacht leuke kleertjes is beter.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Een driewieler (die was vanaf 10 maanden)! Echt een groot succes, nu nog steeds trouwens! En hij kreeg van ons de ballengiraffe, ook nog steeds een favoriet...

16. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  17. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Ons zoontje krijgt as donderdag een vtech smile baby en een driewieler met duwstang.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij waren eigenlijk van plan om niks te geven! :oops:
    Ze hebben alles wat ze nodig hebben, als ze iets nodig hebben krijgen ze het dus vonden we het wel goed zo! Ze krijgen met hun verjaardag toch al genoeg "troep" van alle andere mensen, dus vind het wel goed zo.

Maar ze gaan van ons ieder een nieuwe vis krijgen! Ik heb toen ik zwanger was van ze 2 vissen gekocht. Die van Ruben is al een hele tijd dood :( , en nu is eergister de vis van Malou ook dood gegaan :( ! Maar aangezien ze het alle twee zo geweldig vonden om die vis(sen) te bekijken, heb ik bedacht dat het tijd word voor 2 nieuwe!

Liefs, Hanneke!

19. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Een Fatboy Junior. (met rentepunten aangeschaft via de Postbank, scheelt de helft!). Hij ligt nu in de speelhoek en mijn dochter kan er lekker op liggen, zitten en stoeien met papa. Ze ploft er ook af en toe op (laat zich gewoon vallen), zoooo grappig!
    Als ze straks een nieuwe kamer krijgt gaat ie daar heen. Wij denken dat het een kado is waar je nog jaren plezier van hebt!

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    die ziet er leuk uit!

Wij hebben al een activitytafel gekocht.. en we willen ook nog iets anders erbij kopen.. Driewieler krijgt hij al van mijn schoonouders.
    Moeilijk hoor.. en vind het ook moeilijk wat ik moet vragen.

Deel Deze Pagina