Wij geven een luxere driewieler met duwstang en ik denk een wheely bug of een hobbeldier, twijfel nog tussen die twee.
wij hebben een loop vliegtuig gegeven. maar een aanrader is ook echt een ballen tent. deze hebben we vandaag gekocht en ze vind hem helemaal geweldig hahaha
Onze oudste kreeg geen grote cadeaus (vinden we niet nodig) Van ons een timmersetje (zo'n plank met vier houten pennen en een hamer) Verder duplo en een zandbakschelp.
Hier heeft meisjelief ook een wheely bug van ons gekregen, de muis.Wel de versie vanaf 1 jaar maar kindjes van 5 racen er ook nog op dus hij kan wel even mee.. Smart trike heeft ze van opa en oma gehad, ook heeft ze zo'n houten speel/loopkubus gehad
Hier een pucky loopauto. Bevalt erg goed, ze kan er zelf op en af zonder dat ie om kan kiepen. Verder heeft ze hello kitty duplo gekregen van de visite en wat kleine dingen.
Sassie, wij hebben (dénk ik) de versie vanaf 1 jaar maar onze zoon kan ook nog niet helemaal met beide voetjes aan de grond als hij erop zit terwijl hij toch niet zo klein is. Maar hij speelt er toch wel veel mee, zenne. Hij rijdt het rond en speelt met de veertjes en vindt het ook leuk als we hem erop laten zitten. Ik ben ervan overtuigd dat hij er nog veel plezier aan zal hebben.
Wij schaffen een bolderkar aan, lekker voor op de camping aankomende zomer.. Verder staat er oa nog zand/ water tafel, babywalker, schommel op de verlanglijst.