Niks, die koopt het hele jaar door al genoeg dure dingen waardoor ik soms moet puzzelen met boodschappengeld of verjaardagen van de kinderen.
Helemaal niks. Dochters zijn jarig eind oktober en begin december, man ook begin december. Potje is leeg en inspiratie is op.
Oei, dan zou het hier wel knetteren denk ik. Mijn man koopt ook veel en duur en vooral in mijn ogen totaal onnodige dingen maar niet ten koste van het maandelijkse budget zeg maar. Hier krijgt ie ook niks denk ik, want hij weet dus niks te verzinnen in de categorie 20-50 euro Voor mezelf worden het een paar sloffen en een mama-agenda
Manchetknopen met de eerste letters van onze jongens Verder wilde hij graag een goed messenset en dan doe ik nog wat klein spul; sokken, douchespul etc.
Het knettert hier dan ook geregeld. Hij is opgevoed met het idee dat hij altijd alles kon krijgen wat hij wilde hebben ongeacht de prijs (zijn tante ging zelfs naar loansharks). Heb het er al grotendeels uitgekregen maar hij is nog altijd ikke eerst en dan de rest in veel dingen.
Man krijgt draadloze oordopjes (die van hem konden laatst niet tegen de wasmachine), een weegschaal voor het vissen en nieuwe fifa voor de switch
Eigenlijk doen man en ik alleen voor de kinderen met Sint, en hooguit een kleinigheidje voor elkaar met kerst. Met een jarige jongedame tussen Sint en Kerst, is de maand al duur genoeg. En toch sneaken we ieder jaar een cadeautje voor elkaar in de zak met Sint cadeaus, en onder de kerstboom. Hij krijgt dit jaar oa van die keidikke huissokken, en een smartgame. Nog eens kijken voor wat erbij
Thanks meiden! Heb al veel extra inspiratie kunnen opdoen met jullie cadeautjes! Als het goed is is dit onze laatste kerst met zn 2en. Ik heb een vermoeden dat hij met mijn cadeautjes wel overdreven zal doen en wil daarom heb ook net zo erg verwennen. Volgend jaar krijgt hij namelijk niks meer en dat weetie
Bier adventskalender (Beery Christmas), fles wijn voor bij het kerstdiner, een spel en een grote borrelplank (alleen de plank ).
Niks het leven is al duur genoeg momenteel en we vieren dit jaar toch geen kerst samen (Ik krijg ook niks hoor, gezamelijk afgesproken) Andere jaren wat ik me nog herinner Parfum gin tonic glazen Gezelschapsspel Tickets cirque du soleil Melkopschuimer
Ik doe meestal iets nuttigs voor hem (en mezelf) onder de boom puur omdat de kinderen het leuk vinden dat papa en mama ook wat uitpakken. Denk aan wat sokken, een nieuwe broek of trui, een boek voor mezelf etc. Ik moet nog even kijken wat ik dit jaar doe.
Haha dat klinkt als de mijne; wjj deden 1x schoennzetten mee en dan zegt hij ik heb alleen een nieuwe apple watch nodig Dus toen maar de douche gel uit de badkamer ingepakt en in zn schoen gestopt
Eigenlijk altijd hetzelfde parfum en speciaalbier. Meestal iets van een mystery pakket of adventkalender met speciaalbier. Maar hij heeft al een heel duur weekend weg (2.000€) gehad, dus dit jaar alleen parfum